Isa stelt een newbievraagje.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:21 schreef Isabeau het volgende:
eh, hoe krijg ik die plaatjes kleiner in de img-tags?
Heeft Nathalie na het stucadoren van haar eigen gezicht wel eens in de spiegel gekeken?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie: poppengezicht! (lekkere vriendin)
Volgens mij komt het ook gewoon omdat ze weinig bewegen. Ze zitten daar op een kleine oppervlakte en houden dagelijks structureel caloriëen over die ze normaal zouden verbranden. Dat merk je niet na een paar dagen al, maar na een maand of twee gaat dat zich wreken. In het dagelijks leven loop je toch meerdere keren per dag een trap op en af, loop je naar de tramhalte of fiets je naar de supermarkt, sjouw je daarna met een tas boodschappen etc. Al die kleine dingetjes bij elkaar.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:21 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Alcohol!
Rose is me toch een partij gezoet..
En wat denk je van toastjes, 2 x shoarma etc. als ze een keer wel eten hebben?
Want ze eten niet gezond als ze wel mogen eten!
+ misschien wel te weinig drinken...
Ze hadden dus zo te horen beiden een missie waar niets tegenover stond, maar ze hadden geen idee dat het Roel's geld was!quote:Op woensdag 9 november 2005 12:28 schreef Sassefras het volgende:
ze mogen toch niet over een geheime missie praten?
hadden ze alle2 een geheime missie?
of zag chantal dat ingrid het geld vond?
Voor vieze oude mannen als jij en scanman die zich rukken op een dom blondje van 19.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:27 schreef regenworm het volgende:
gek één is veel te weinig gooi het forum maar vol met lieske
Ze waren toch samen naar de dbk geroepen? Zullen waarschijnlijk dus wel samen een opdracht hebben gekregen.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:28 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ze mogen toch niet over een geheime missie praten?
hadden ze alle2 een geheime missie?
of zag chantal dat ingrid het geld vond?
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:31 schreef Muerte het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Gaan we zeuren?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:12 schreef Pinball het volgende:
Scanman, daar is een apart topic voor.![]()
Voor de beeldvorming is 1 echt wel genoeg.
Volgens mij hebben ze dat nu wel door, incl. dat Rob het geld had kunnen redden...quote:Op woensdag 9 november 2005 12:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hadden dus zo te horen beiden een missie waar niets tegenover stond, maar ze hadden geen idee dat het Roel's geld was!
Ik plaats nooit plaatjesquote:
Jij zit toch niet op je wérk te streamen hè!quote:Op woensdag 9 november 2005 12:33 schreef avonne het volgende:
Ik kan geen streams luisteren nu.
Wat zeiden Chantal en Ingrid?
Het moet Ingrid wel snel duidelijk zijn geworden toen ze onder het bed van Roel graaidequote:Op woensdag 9 november 2005 12:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hadden dus zo te horen beiden een missie waar niets tegenover stond, maar ze hadden geen idee dat het Roel's geld was!
Sterkquote:Op woensdag 9 november 2005 12:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het moet Ingrid wel snel duidelijk zijn geworden toen ze onder het bed van Roel graaide![]()
nee, erger nog, 3 gillende kleine kinderen om me heenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij zit toch niet op je wérk te streamen hè! [afbeelding]
Ja, maak maar over aan Tanja, die verdient het sinds haar 'uitbarsting'quote:Op woensdag 9 november 2005 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een geheimzinnig sfeertje
Ik hoop dat Roel uiteindelijk zijn geld NIET krijgt
Ik gun het hem simpelweg niet meer, sinds die uitbarsting
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maak maar over aan Tanja, die verdient het sinds haar 'uitbarsting'
Nee, een sportmerkquote:Op woensdag 9 november 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Is adidas geen reclame?
ach het is klein, zit ook te denken zo'n jas te kopenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Is adidas geen reclame?
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hopelijk wurgt 'ie ze, met jarretels ofzo...quote:Op woensdag 9 november 2005 12:39 schreef Isabeau het volgende:
Rob en Chantal hebben het over gisteravond en hebben daar best lol in. Roel niet zo te zien. Het gaat om zijn geld namelijk.
Ik ga het 1 keer zeggen en dan wil ik er vanaf zijn en later liever niet mee geconfronteerd worden...quote:Op woensdag 9 november 2005 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijdje geleden ook al eens gepost ,hij heeft echt bijna alleen Adidas aan,van jas tot broek tot slippers ,ik zie hem er wel voor aan dat hij gesponserd wordtquote:Op woensdag 9 november 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Is adidas geen reclame?
Beetje opstoken dan, werkt perfect. Vragen ze tenminste zelf om "bikke botter kijkuh"quote:Op woensdag 9 november 2005 12:38 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, erger nog, 3 gillende kleine kinderen om me heen![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga het 1 keer zeggen en dan wil ik er vanaf zijn en later liever niet mee geconfronteerd worden...
Ik mis Tanja
Einde discussie!
Nu maar hopen dat dat live en zwaar uitvergroot in de reguliere terechtkomt.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:42 schreef mamapan het volgende:
R@#![]()
is zóóó tevreden met zijn spelletje van gisteravond, maar hij heeft op zijn "subtiele" manier de boel goed verpest volgens mij. Hij vond zichzelf zóóó belangrijk
[afbeelding]
quote:
[..]
Ik ga het 1 keer zeggen en dan wil ik er vanaf zijn en later liever niet mee geconfronteerd worden...
Ik mis Tanja
Einde discussie!
Ja viel mij ook al op hier is het gewoon onbewolkt.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:43 schreef Falco het volgende:
Wat een pokkeweer in Aalsmeer! Bij mij schijnt de zon!
Bij ons in 't oosten ookquote:Op woensdag 9 november 2005 12:43 schreef Falco het volgende:
Wat een pokkeweer in Aalsmeer! Bij mij schijnt de zon!
Pedagogisch verantwoorde post!quote:Op woensdag 9 november 2005 12:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Beetje opstoken dan, werkt perfect. Vragen ze tenminste zelf om "bikke botter kijkuh"![]()
[..]
Ik mis Tanja
Einde discussie!
Menno verdiende anders wel een Oscar met zijn optreden.... sodeju zeg wat kon die gast goed liegen.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:
Ik denk dat we het idee dat de bewoners eigenlijk acteurs zijn wel kunnen afschrijvenKom op zeg.. zo moeilijk is het niet om een lulverhaal op te hangen
[..]
Ik mis Tanja
Einde discussie!
Zou ik wel slim vinden. Niks over zeggen. Alleen wél "toevallig" elke dag Adidas aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:44 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijdje geleden ook al eens gepost ,hij heeft echt bijna alleen Adidas aan,van jas tot broek tot slippers ,ik zie hem er wel voor aan dat hij gesponserd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |