Volgens mij hebben ze dat nu wel door, incl. dat Rob het geld had kunnen redden...quote:Op woensdag 9 november 2005 12:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hadden dus zo te horen beiden een missie waar niets tegenover stond, maar ze hadden geen idee dat het Roel's geld was!
Ik plaats nooit plaatjesquote:
Jij zit toch niet op je wérk te streamen hè!quote:Op woensdag 9 november 2005 12:33 schreef avonne het volgende:
Ik kan geen streams luisteren nu.
Wat zeiden Chantal en Ingrid?
Het moet Ingrid wel snel duidelijk zijn geworden toen ze onder het bed van Roel graaidequote:Op woensdag 9 november 2005 12:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hadden dus zo te horen beiden een missie waar niets tegenover stond, maar ze hadden geen idee dat het Roel's geld was!
Sterkquote:Op woensdag 9 november 2005 12:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het moet Ingrid wel snel duidelijk zijn geworden toen ze onder het bed van Roel graaide![]()
nee, erger nog, 3 gillende kleine kinderen om me heenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij zit toch niet op je wérk te streamen hè! [afbeelding]
Ja, maak maar over aan Tanja, die verdient het sinds haar 'uitbarsting'quote:Op woensdag 9 november 2005 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een geheimzinnig sfeertje
Ik hoop dat Roel uiteindelijk zijn geld NIET krijgt
Ik gun het hem simpelweg niet meer, sinds die uitbarsting
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maak maar over aan Tanja, die verdient het sinds haar 'uitbarsting'
Nee, een sportmerkquote:Op woensdag 9 november 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Is adidas geen reclame?
ach het is klein, zit ook te denken zo'n jas te kopenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Is adidas geen reclame?
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maak maar over aan Tanja, die verdient het sinds haar 'uitbarsting'
Hopelijk wurgt 'ie ze, met jarretels ofzo...quote:Op woensdag 9 november 2005 12:39 schreef Isabeau het volgende:
Rob en Chantal hebben het over gisteravond en hebben daar best lol in. Roel niet zo te zien. Het gaat om zijn geld namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |