gek één is veel te weinig gooi het forum maar vol met lieskequote:Op woensdag 9 november 2005 12:12 schreef Pinball het volgende:
Scanman, daar is een apart topic voor.![]()
Voor de beeldvorming is 1 echt wel genoeg.
Hey, ik wist niet dat Breznjev ook in het huis zatquote:
Privet, tovarich!quote:Op woensdag 9 november 2005 12:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Hey, ik wist niet dat Breznjev ook in het huis zat
ze mogen toch niet over een geheime missie praten?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:21 schreef versabommie het volgende:
Ingrid en sjankwal fluitseren over het geld...was een geheime missie...
Rob heeft de helft van het geld volgens ingrid.
Chantal en Ingrid waren gister als eerste in de dagboek voor de weekopdracht, en die gingen met het geld aan de haal.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:28 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ze mogen toch niet over een geheime missie praten?
hadden ze alle2 een geheime missie?
of zag chantal dat ingrid het geld vond?
Isa stelt een newbievraagje.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:21 schreef Isabeau het volgende:
eh, hoe krijg ik die plaatjes kleiner in de img-tags?
Heeft Nathalie na het stucadoren van haar eigen gezicht wel eens in de spiegel gekeken?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie: poppengezicht! (lekkere vriendin)
Volgens mij komt het ook gewoon omdat ze weinig bewegen. Ze zitten daar op een kleine oppervlakte en houden dagelijks structureel caloriëen over die ze normaal zouden verbranden. Dat merk je niet na een paar dagen al, maar na een maand of twee gaat dat zich wreken. In het dagelijks leven loop je toch meerdere keren per dag een trap op en af, loop je naar de tramhalte of fiets je naar de supermarkt, sjouw je daarna met een tas boodschappen etc. Al die kleine dingetjes bij elkaar.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:21 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Alcohol!
Rose is me toch een partij gezoet..
En wat denk je van toastjes, 2 x shoarma etc. als ze een keer wel eten hebben?
Want ze eten niet gezond als ze wel mogen eten!
+ misschien wel te weinig drinken...
Ze hadden dus zo te horen beiden een missie waar niets tegenover stond, maar ze hadden geen idee dat het Roel's geld was!quote:Op woensdag 9 november 2005 12:28 schreef Sassefras het volgende:
Voor vieze oude mannen als jij en scanman die zich rukken op een dom blondje van 19.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:27 schreef regenworm het volgende:
gek één is veel te weinig gooi het forum maar vol met lieske
Ze waren toch samen naar de dbk geroepen? Zullen waarschijnlijk dus wel samen een opdracht hebben gekregen.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:28 schreef Sassefras het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:31 schreef Muerte het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Gaan we zeuren?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:12 schreef Pinball het volgende:
Scanman, daar is een apart topic voor.![]()
Voor de beeldvorming is 1 echt wel genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |