Nou!quote:Op woensdag 9 november 2005 12:10 schreef Kleintje het volgende:
Ze doet alleen maar mascara op..
Damn.. zulke mascara wil ik ook!
Alleen mascara, terwijl haar poederdoos nog achter haar staat....quote:Op woensdag 9 november 2005 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou!
Alleen even wat mascara op je wimpers en als automatisch worden ook je jukbeenderen, lippen en oogleden van een kleurtje voorzien.
Moet ze patent op aanvragen!
Nee joh! Straks gaat scan zich nog inhouden...quote:Op woensdag 9 november 2005 12:12 schreef Pinball het volgende:
Scanman, daar is een apart topic voor.![]()
Voor de beeldvorming is 1 echt wel genoeg.
Nee die staat een medische check te doen of ze daar ook geen eczeem heeft zittenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:15 schreef twentemeisje het volgende:
Staat Lies nu ook al te checken of ze hangbillen krijgt
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:16 schreef pullup het volgende:
Nee die staat een medische check te doen of ze daar ook geen eczeem heeft zitten
Dat vroeg ik mij gisterenavond al af toen ze het erover hadden dat ze zwaarder waren gewordenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:17 schreef teamlead het volgende:
Ik begrijp overigens totaal niet hoe het mogelijk is dat de dido's zijn bijgekomen, terwijl ze de afgelopen weken op rantsoen hebben gestaan.... Dan zijn die rantsoenen dus blijkbaar veel te royaal...
Mooie capturequote:Op woensdag 9 november 2005 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Dido past haar broek niet meer
[afbeelding]
Denk dat vooral het de onregelmatigheid is. Eerst dagenlang amper eten, een week niet roken en vervolgens flink gaan zitten zuipen en taart, chips en shoarma eten. Dat gooit je metabolisme wel flink uit balans, niet zo gek als je dan opeens 8 kilo extra hebt...quote:Op woensdag 9 november 2005 12:17 schreef teamlead het volgende:
Ik begrijp overigens totaal niet hoe het mogelijk is dat de dido's zijn bijgekomen, terwijl ze de afgelopen weken op rantsoen hebben gestaan.... Dan zijn die rantsoenen dus blijkbaar veel te royaal...
Alcohol!quote:Op woensdag 9 november 2005 12:18 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij gisterenavond al af toen ze het erover hadden dat ze zwaarder waren geworden
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:19 schreef haarb0l het volgende:
Dat liedje dat Rob (was het Rob?) floot is toch "Viva la Diva"?
weinig beweging misschien?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:18 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij gisterenavond al af toen ze het erover hadden dat ze zwaarder waren geworden
[img=500,375 ] [/img ]quote:Op woensdag 9 november 2005 12:21 schreef Isabeau het volgende:
eh, hoe krijg ik die plaatjes kleiner in de img-tags?
Scanman je wordt bedankt ze zijn weer schitterendquote:Op woensdag 9 november 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht ook dat het lag aan het tekort aan normale beweging.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:22 schreef MissX het volgende:
weinig beweging misschien?
In het huis lopen ze van hun bed naar de bank en weer terug en af en toe naar de tuin. In het normale leven, doe je toch wel boodschappen. Loop je op je werk rond. Dido iig in een verzorgingstehuis loop je toch best veel lijkt me. En ze rijdt veel paard.
Dat is de enige verklaring die ik kan bedenken.
waarmee maar bewezen is dat het rantsoen betekent "je kunt niet kiezen" en "eten wat de pot schaft".quote:Op woensdag 9 november 2005 12:18 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
gek één is veel te weinig gooi het forum maar vol met lieskequote:Op woensdag 9 november 2005 12:12 schreef Pinball het volgende:
Scanman, daar is een apart topic voor.![]()
Voor de beeldvorming is 1 echt wel genoeg.
Hey, ik wist niet dat Breznjev ook in het huis zatquote:
Privet, tovarich!quote:Op woensdag 9 november 2005 12:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Hey, ik wist niet dat Breznjev ook in het huis zat
ze mogen toch niet over een geheime missie praten?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:21 schreef versabommie het volgende:
Ingrid en sjankwal fluitseren over het geld...was een geheime missie...
Rob heeft de helft van het geld volgens ingrid.
Chantal en Ingrid waren gister als eerste in de dagboek voor de weekopdracht, en die gingen met het geld aan de haal.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:28 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ze mogen toch niet over een geheime missie praten?
hadden ze alle2 een geheime missie?
of zag chantal dat ingrid het geld vond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |