Ik ga het 1 keer zeggen en dan wil ik er vanaf zijn en later liever niet mee geconfronteerd worden...quote:Op woensdag 9 november 2005 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maak maar over aan Tanja, die verdient het sinds haar 'uitbarsting'
Dat heb ik een tijdje geleden ook al eens gepost ,hij heeft echt bijna alleen Adidas aan,van jas tot broek tot slippers ,ik zie hem er wel voor aan dat hij gesponserd wordtquote:Op woensdag 9 november 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Is adidas geen reclame?
Beetje opstoken dan, werkt perfect. Vragen ze tenminste zelf om "bikke botter kijkuh"quote:Op woensdag 9 november 2005 12:38 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, erger nog, 3 gillende kleine kinderen om me heen![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga het 1 keer zeggen en dan wil ik er vanaf zijn en later liever niet mee geconfronteerd worden...
Ik mis Tanja
Einde discussie!
Nu maar hopen dat dat live en zwaar uitvergroot in de reguliere terechtkomt.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:42 schreef mamapan het volgende:
R@#![]()
is zóóó tevreden met zijn spelletje van gisteravond, maar hij heeft op zijn "subtiele" manier de boel goed verpest volgens mij. Hij vond zichzelf zóóó belangrijk
[afbeelding]
quote:
[..]
Ik ga het 1 keer zeggen en dan wil ik er vanaf zijn en later liever niet mee geconfronteerd worden...
Ik mis Tanja
Einde discussie!
Ja viel mij ook al op hier is het gewoon onbewolkt.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:43 schreef Falco het volgende:
Wat een pokkeweer in Aalsmeer! Bij mij schijnt de zon!
Bij ons in 't oosten ookquote:Op woensdag 9 november 2005 12:43 schreef Falco het volgende:
Wat een pokkeweer in Aalsmeer! Bij mij schijnt de zon!
Pedagogisch verantwoorde post!quote:Op woensdag 9 november 2005 12:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Beetje opstoken dan, werkt perfect. Vragen ze tenminste zelf om "bikke botter kijkuh"![]()
[..]
Ik mis Tanja
Einde discussie!
Menno verdiende anders wel een Oscar met zijn optreden.... sodeju zeg wat kon die gast goed liegen.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:
Ik denk dat we het idee dat de bewoners eigenlijk acteurs zijn wel kunnen afschrijvenKom op zeg.. zo moeilijk is het niet om een lulverhaal op te hangen
[..]
Ik mis Tanja
Einde discussie!
Zou ik wel slim vinden. Niks over zeggen. Alleen wél "toevallig" elke dag Adidas aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:44 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijdje geleden ook al eens gepost ,hij heeft echt bijna alleen Adidas aan,van jas tot broek tot slippers ,ik zie hem er wel voor aan dat hij gesponserd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |