Hai Snaptnixquote:Op maandag 12 december 2005 14:39 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiemiddag
Zitten ze weer in dat smerige water. Stelletje viespeuken![]()
Hoi cuall, gezellig dat je er ook bentquote:
En dan eerst nog rustig zitten kijken hoe en wat, ipv er direct gillend uit te springenquote:
Mag toch hopen dat ze hem leeghalen en flink onderhanden nemen voor dat ie weer gevuld wordt.quote:Op maandag 12 december 2005 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
gets... wat een smerige tt...
gaan ze het bad nou schoonmaken of laten ze het zo....?
Jep... probleem is bekend denkt Joost. De filters stonden uit.quote:Op maandag 12 december 2005 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
gets... wat een smerige tt...
gaan ze het bad nou schoonmaken of laten ze het zo....?
dat is wel wat ik zou doen...quote:Op maandag 12 december 2005 14:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze hem leeghalen en flink onderhanden nemen voor dat ie weer gevuld wordt.
maar dan nog....quote:Op maandag 12 december 2005 14:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jep... probleem is bekend denkt Joost. De filters stonden uit.
Volgens mij denken ze het op te kunnen lossen door de filters aan te zetten(die blijkbaar uit stonden) en er een chloor tablet in te gooien.Het is teveel werk om het badje helemaal leeg te halen en verspilling van water volgens Joost.quote:Op maandag 12 december 2005 14:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze hem leeghalen en flink onderhanden nemen voor dat ie weer gevuld wordt.
quote:Op maandag 12 december 2005 14:52 schreef essie05 het volgende:
[..]
Volgens mij denken ze het op te kunnen lossen door de filters aan te zetten(die blijkbaar uit stonden) en er een chloor tablet in te gooien.Het is teveel werk om het badje helemaal leeg te halen en verspilling van water volgens Joost.![]()
Ik denk niet dat we dát willen wetenquote:Op maandag 12 december 2005 14:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Hoe komen die vlokken dan in de jacuzzi?
Mag toch niet hopen dat ze het daarbij laten.quote:Op maandag 12 december 2005 14:52 schreef essie05 het volgende:
[..]
Volgens mij denken ze het op te kunnen lossen door de filters aan te zetten(die blijkbaar uit stonden) en er een chloor tablet in te gooien.Het is teveel werk om het badje helemaal leeg te halen en verspilling van water volgens Joost.![]()
Roel zei iets over dode bacterieën die samen zijn geklontert.quote:Op maandag 12 december 2005 14:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Hoe komen die vlokken dan in de jacuzzi?
ik zal het ze niet vertellenquote:Op maandag 12 december 2005 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we dát willen weten![]()
en hetzelfde water 4,5 week gebruiken lijkt mij niet bepaald "verspillen" er drijven gewoon nog stukjes Rob en Chantal in dat bad...quote:Op maandag 12 december 2005 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Alsof de stroom om die filters hard te laten werken, niks kost
![]()
BB moet zu nu maar eens tegen zichzelf in bescherming nemen. Jacuzzi vanaf nu verboden terrein maken. Leeghalen en helaas, kansen verspeeld. Zeg maar dag tegen de jacuzzi mensenquote:Op maandag 12 december 2005 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Alsof de stroom om die filters hard te laten werken, niks kost
![]()
Mee eens, ik kan me niet voorstellen dat dit verantwoordelijk is.quote:Op maandag 12 december 2005 14:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
BB moet zu nu maar eens tegen zichzelf in bescherming nemen. Jacuzzi vanaf nu verboden terrein maken. Leeghalen en helaas, kansen verspeeld. Zeg maar dag tegen de jacuzzi mensen
Roel met z'n theorienquote:Op maandag 12 december 2005 14:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Roel zei iets over dode bacterieën die samen zijn geklontert.
quote:Op maandag 12 december 2005 15:05 schreef VirtualPOM het volgende:
Waarom worden overal die naaktpics geplaatst? Ik ben wel man en hetero, maar ik vind het irritant om in zoveel topics de tietjes van Lieske te zien staan. Doe dat dan in 1 vaste topic. Hoef ik me tenminste niet aan die seksuele verering te storen (ik vind namelijk niet dat het in BB daarom gaat).
Omdat dat het enigste is wat er gebeurd in het huis.quote:Op maandag 12 december 2005 15:05 schreef VirtualPOM het volgende:
Waarom worden overal die naaktpics geplaatst? Ik ben wel man en hetero, maar ik vind het irritant om in zoveel topics de tietjes van Lieske te zien staan. Doe dat dan in 1 vaste topic. Hoef ik me tenminste niet aan die seksuele verering te storen (ik vind namelijk niet dat het in BB daarom gaat).
Ik zeg toch al, ik ben hetero. Maar Lieske is degene waar ik me mateloos aan irriteer en haar uiterlijk mag niet de doorslag geven.quote:Op maandag 12 december 2005 15:09 schreef frizti het volgende:
[..]
Omdat dat het enigste is wat er gebeurd in het huis.
Dus jij vindt blote tieten irritant? We krijgen helaas geen kans caps van leuters te maken speciaal voor jouw.![]()
De één vind het leuk en de ander niet.quote:Op maandag 12 december 2005 15:05 schreef VirtualPOM het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2005 15:22 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Ik stop maar met caps maken, het wordt door teveel mensen niet gewaardeerd.
Juist.quote:Op maandag 12 december 2005 15:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Daar let je nog op ook, wat anderen ervan vinden?
Overdaad is afentoe wel minder, maar verder lekker doorgaan met caps maken hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |