Alles komt zo stom zijn strot uit dat ik idd nooit kan horen of hij nu eens grappig wil zijn of dat hij denkt weer iets beter te weten.quote:Op maandag 12 december 2005 13:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat hij dat niet grappig bedoeld???
Nog meer? Maak me gekkkkkkkkquote:Op maandag 12 december 2005 13:57 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij gaat Lieske nu nog meer met haar tieten voor de spiegels wapperen aangezien ze nu zeker weet dat er mensen zijn die er foto's van maken
volgens mij heb je net je boxershort /string /opa onderbroek net verschoond.quote:Op maandag 12 december 2005 13:55 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nee inderdaad zeg. Stel dat ze het boekje tegen haar knie aan krijgt. Nu houdt ze tenminste haar muil.De tieten moeten we maar voor lief nemen denk ik maar....het is voor een goed doel laten we maar zeggen. Komen de tienertjes ook eens aan hun trekjes
![]()
Dan doet nu zeker Ingrid met haar mee.quote:Op maandag 12 december 2005 13:50 schreef F4iTH het volgende:
Lieske begint met het dagelijkse Stem-op-mijn-tieten-ritueel
quote:Op maandag 12 december 2005 13:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan doet nu zeker Ingrid met haar mee.![]()
heerlijkquote:Op maandag 12 december 2005 13:57 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij gaat Lieske nu nog meer met haar tieten voor de spiegels wapperen aangezien ze nu zeker weet dat er mensen zijn die er foto's van maken
o....quote:Op maandag 12 december 2005 13:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, maar Roel zal haar zeker niet loslaten, daar is hij nu veel te verliefd voor.
Oh nee dat doe ik wel weer als ik 24/7 in de Mini-me's tieten-topic ga uithangenquote:Op maandag 12 december 2005 13:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij heb je net je boxershort /string /opa onderbroek net verschoond.
Wat op zich ook geen slecht idee isquote:Op maandag 12 december 2005 14:00 schreef bb-millie het volgende:
[..]
o....![]()
Ik hoop dat iemand hem wel bijtijds verteld dat er 2 mensen voor nodig zijn, anders zit ie binnen de kortste keren ergens anders opgesloten![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 14:02 schreef M-en-A het volgende:
Foto van Lieske MET Nokia 6233![]()
[afbeelding]
Ik dacht ook dat het Joost wasquote:Op maandag 12 december 2005 14:00 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Naat lijkt aan de achterkant net josti![]()
quote:
Wat zou dat zijn?quote:Op maandag 12 december 2005 14:14 schreef Foreverblue het volgende:
Er drijft iets in het water...
[afbeelding]
Ach laat ze mekaar maar eventjes missen. Na het huis kunnen ze alles inhalenquote:Op maandag 12 december 2005 14:16 schreef farceman het volgende:
ben beniewd of Roel nog een bodschap of brief van Dido mag ontvangen..hoop van wel
Geweldigquote:Op maandag 12 december 2005 14:20 schreef M-en-A het volgende:
T-Mobile haakt in op rel fotograverende medewerker BB met speciale aanbieding op ZIJ Online.![]()
[afbeelding]
Klassequote:Op maandag 12 december 2005 14:20 schreef M-en-A het volgende:
T-Mobile haakt in op rel fotograverende medewerker BB met speciale aanbieding op ZIJ Online.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 december 2005 14:20 schreef M-en-A het volgende:
[afbeelding]
Hoiquote:Op maandag 12 december 2005 14:31 schreef essie05 het volgende:
Goedenmiddag samen.
Ik snap echt niet dat die meiden in dat bad blijven zitten als het zo vies is..
goeiemiddagquote:Op maandag 12 december 2005 14:31 schreef essie05 het volgende:
Goedenmiddag samen.
Ik snap echt niet dat die meiden in dat bad blijven zitten als het zo vies is..
quote:Op maandag 12 december 2005 14:20 schreef M-en-A het volgende:
[afbeelding]
quote:
Gezelligquote:Op maandag 12 december 2005 14:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
goeiemiddag![]()
ik was ook al lang eruit geweest..![]()
ben van ellende toch maar aan de strijk begonnen..quote:Op maandag 12 december 2005 14:34 schreef essie05 het volgende:
Doka en Buuf...
Er valt weer veel te beleven he?
Dat bad is echt te goor voor woorden.Straks vragen ze zich weer af waar ze nou zoveel jeuk en uitslag van hebben.
![]()
Dat is geen goed teken als je aan de strijk bent begonnen Buufquote:Op maandag 12 december 2005 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben van ellende toch maar aan de strijk begonnen..![]()
ik krijg al jeuk als ik aan dat badje denk... lekker![]()
aan de strijk begonnen, dan is het wel heel erg gesteldquote:Op maandag 12 december 2005 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben van ellende toch maar aan de strijk begonnen..![]()
ik krijg al jeuk als ik aan dat badje denk... lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |