en als ze er problemen mee heeft dan zeggen wij wel tegen d'r dat ze er niet over mag praten oké?quote:Op maandag 12 december 2005 13:10 schreef Foreverblue het volgende:
Ik durf nu bijna geen Lieske caps meer te plaatsen... maar ik waag het toch maar
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat ik me zo afvraag he... is een blootsessie voor Playboy nog wel intressant... als er al zoveel naaktfoto's bestaan van iemand? Lijkt me niet.quote:Op maandag 12 december 2005 13:15 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
En die lieske-trut soliciteerd alleen maar naar de playboy hoor net zoals die andere meiden die daar in hun nakie rondlopen.
Voor mij mag Roel nog steeds winnen en zeker niet Lieske en Joost.
Deal... opgelostquote:Op maandag 12 december 2005 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en als ze er problemen mee heeft dan zeggen wij wel tegen d'r dat ze er niet over mag praten oké?![]()
Als Roel eruit gaat wordt het voor mij iig nóg saaier om naar te kijken.quote:Op maandag 12 december 2005 13:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als Roel donderdag het huis uitgaat kap ik ermee en kunnen ze daar bij talpa allemaal ongezien de tyfus krijgen.
misschien blijf ik dan nog wel even een weekje bezig met de anti-Lieske lobby
Wat een ophef allemaal. Is er iemand die SLUITEND BEWIJS kan leveren dat er een medewerker met een Nokia achter geblindeerd glas daadwerkelijk een foto heeft gemaakt? Heeft iemand DIE foto ook in zijn of haar bezit en kan die dan geplaatst worden???quote:Op maandag 12 december 2005 12:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb al een e-mail gestuurd naar rtl Boulevard.
En naar verschillende websites.
Lieske's promo week is bij regenworm van start gegaan.
Geweldig. Rellenquote:Op maandag 12 december 2005 13:04 schreef regenworm het volgende:
Lachen het artikel van Lieske staat op VKM en bij de comments staat een linkje naar:
Scanman!!! TIETUH!!!!!!! #4![]()
![]()
Ik voel me gelukkig hier niet door aangesprokenquote:Op maandag 12 december 2005 13:17 schreef M-en-A het volgende:
[knip]
Misschien een idee voor BB om op een laptop aangesloten op het grote plasmascherm in de huiskamer de bewoners vanmiddag eens te laten zien waar de fanatieke cappers van FOK de hele tijd mee bezig zijn.
quote:Op maandag 12 december 2005 13:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik voel me gelukkig hier niet door aangesproken
ben ik helemaal met je eensquote:
Ja ze raken maar niet uitgekeken op hun borsten in de spiegeltjes he...quote:Op maandag 12 december 2005 13:15 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
En die lieske-trut soliciteerd alleen maar naar de playboy hoor net zoals die andere meiden die daar in hun nakie rondlopen.
Voor mij mag Roel nog steeds winnen en zeker niet Lieske en Joost.
Even voor de duidelijkheid, wij maken er geen ophef over, maar als andere sites het ook gaan melden moet er gewoon even over gediscussieerd wordenquote:Op maandag 12 december 2005 13:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wat een ophef allemaal. Is er iemand die SLUITEND BEWIJS kan leveren dat er een medewerker met een Nokia achter geblindeerd glas daadwerkelijk een foto heeft gemaakt? Heeft iemand DIE foto ook in zijn of haar bezit en kan die dan geplaatst worden???![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 13:24 schreef Foreverblue het volgende:
"Lieske ziet tot haar schrik een man met een Nokia telefoon op het toilet"
[afbeelding]
Snap ook wel dat er hier even een discussie gevoerd wordt. Vind het ook mooi om te zien hoe jij reageert op de berichten over flits en de suggestie dat de Nokia-man de foto nog even aan Lieske heeft laten zien.quote:Op maandag 12 december 2005 13:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, wij maken er geen ophef over, maar als andere sites het ook gaan melden moet er gewoon even over gediscussieerd worden
Als lieske van schrik de badkamer uitloopt dan moet er iets aan de hand zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 13:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wat een ophef allemaal. Is er iemand die SLUITEND BEWIJS kan leveren dat er een medewerker met een Nokia achter geblindeerd glas daadwerkelijk een foto heeft gemaakt? Heeft iemand DIE foto ook in zijn of haar bezit en kan die dan geplaatst worden???![]()
En mocht Lieske wat schaduw gezien hebben door het glas, is het al knap dat ze het Nokia Embleem heeft kunnen ontdekken. In de slaapkamer moesten de dames met de neus tegen het glas om een poging te ondernemen iemand er te zien lopen.![]()
Verder vindt ik dat iedereen zich nogal erg druk maakt om het geheel, terwijl hier op FOK het ene stuk bloot na het andere gepost wordt. En daar wordt geen schande over gesproken, maar zit men likkebaardend alle foto's te bekijken en vraagt zelfs aan de medeposters op Fok of hun misschien nog een CAP hebben kunnen maken omdat ze zelf te laat waren.![]()
De hele ophef die er nu gemaakt wordt hoeft ook niet in het voordeel van Lieske te werken, maar kan zeer zeker ook tegen haar werken. Iedereen veronderstelt steeds dat BB manipuleert met de exit-stemmen, dus het zou maar zo een reden voor BB kunnen zijn om haar zo snel mogelijk het huis nu uit te zetten.![]()
Misschien een idee voor BB om op een laptop aangesloten op het grote plasmascherm in de huiskamer de bewoners vanmiddag eens te laten zien waar de fanatieke cappers van FOK de hele tijd mee bezig zijn. Misschien dat we dan voor donderdag al een aantal vrijwillige exits tegemoet mogen zien.![]()
ja, logisch, die heeft ook al een heel brood gebakken...quote:Op maandag 12 december 2005 13:34 schreef Foreverblue het volgende:
Huisman Joost aan het werk. En de 'echte man' Roel kijkt toe
[afbeelding]
Macho kraker met een smurfen lulletjequote:Op maandag 12 december 2005 13:37 schreef mazaru het volgende:
Wat zal Roel blij zijn met zijn naaktfoto's als die straks uit het huis is.
Als die over straat loopt, dan zal die constant "kleintje", of 'mini-lulletje" horen roepen.
mietje dus gewoon en dan afwachten of ie inderdaad zijn broers op je afstuurtquote:Op maandag 12 december 2005 13:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Macho kraker met een smurfen lulletje
Ach, de lengte is toch niet belangrijk. Het gaat om het karakter.quote:Op maandag 12 december 2005 13:37 schreef mazaru het volgende:
Wat zal Roel blij zijn met zijn naaktfoto's als die straks uit het huis is.
Als die over straat loopt, dan zal die constant "kleintje", of 'mini-lulletje" horen roepen.
die zullen waarschijnlijk wel net zo'n smurfen-pikkie hebbenquote:Op maandag 12 december 2005 13:45 schreef bb-millie het volgende:
[..]
mietje dus gewoon en dan afwachten of ie inderdaad zijn broers op je afstuurt![]()
Maar, maar, maar.... het oog wil ook wel watquote:Op maandag 12 december 2005 13:45 schreef doka het volgende:
[..]
Ach, de lengte is toch niet belangrijk. Het gaat om het karakter.![]()
Was gewoon intimidatie van Roel tegenover de andere bewoners.quote:Op maandag 12 december 2005 13:45 schreef bb-millie het volgende:
[..]
mietje dus gewoon en dan afwachten of ie inderdaad zijn broers op je afstuurt![]()
Denk je nou serieus dat hij dat niet grappig bedoeld???quote:Op maandag 12 december 2005 13:48 schreef bunnyma het volgende:
Roel tegen stofzuigende Joost:
"Als je de stekker er omgedraaid indoet, dan gaat hij blazen!"![]()
Jij denkt écht dat Dido en Roel hetquote:Op maandag 12 december 2005 13:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was gewoon intimidatie van Roel tegenover de andere bewoners.
Als hij het huis uit is heeft hij het veel te druk met Dido dan is hij alles vergeten
Precies, ik zou bijna over het BB huis heen vliegen en daar een groot plaatjes boek heen gooien, maar dan voelt ze zich nog zieliger en krijgen mensen nog meer medelijden met haar.....quote:Op maandag 12 december 2005 13:50 schreef F4iTH het volgende:
Lieske begint met de dagelijkse Stem-op-mijn-tieten-ritueel
gelukkig maak jij en frizti de capsquote:Op maandag 12 december 2005 13:51 schreef Foreverblue het volgende:
Sue me if you can
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee inderdaad zeg. Stel dat ze het boekje tegen haar knie aan krijgt. Nu houdt ze tenminste haar muil.quote:Op maandag 12 december 2005 13:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Precies, ik zou bijna over het BB huis heen vliegen en daar een groot plaatjes boek heen gooien, maar dan voelt ze zich nog zieliger en krijgen mensen nog meer medelijden met haar.....
quote:Op maandag 12 december 2005 13:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig maak jij en frizti de caps![]()
![]()
![]()
![]()
nee, maar Roel zal haar zeker niet loslaten, daar is hij nu veel te verliefd voor.quote:Op maandag 12 december 2005 13:51 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Jij denkt écht dat Dido en Roel hetvan het jaar 2005 zijn?
![]()
Alles komt zo stom zijn strot uit dat ik idd nooit kan horen of hij nu eens grappig wil zijn of dat hij denkt weer iets beter te weten.quote:Op maandag 12 december 2005 13:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat hij dat niet grappig bedoeld???
Nog meer? Maak me gekkkkkkkkquote:Op maandag 12 december 2005 13:57 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij gaat Lieske nu nog meer met haar tieten voor de spiegels wapperen aangezien ze nu zeker weet dat er mensen zijn die er foto's van maken
volgens mij heb je net je boxershort /string /opa onderbroek net verschoond.quote:Op maandag 12 december 2005 13:55 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nee inderdaad zeg. Stel dat ze het boekje tegen haar knie aan krijgt. Nu houdt ze tenminste haar muil.De tieten moeten we maar voor lief nemen denk ik maar....het is voor een goed doel laten we maar zeggen. Komen de tienertjes ook eens aan hun trekjes
![]()
Dan doet nu zeker Ingrid met haar mee.quote:Op maandag 12 december 2005 13:50 schreef F4iTH het volgende:
Lieske begint met het dagelijkse Stem-op-mijn-tieten-ritueel
quote:Op maandag 12 december 2005 13:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan doet nu zeker Ingrid met haar mee.![]()
heerlijkquote:Op maandag 12 december 2005 13:57 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij gaat Lieske nu nog meer met haar tieten voor de spiegels wapperen aangezien ze nu zeker weet dat er mensen zijn die er foto's van maken
o....quote:Op maandag 12 december 2005 13:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, maar Roel zal haar zeker niet loslaten, daar is hij nu veel te verliefd voor.
Oh nee dat doe ik wel weer als ik 24/7 in de Mini-me's tieten-topic ga uithangenquote:Op maandag 12 december 2005 13:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij heb je net je boxershort /string /opa onderbroek net verschoond.
Wat op zich ook geen slecht idee isquote:Op maandag 12 december 2005 14:00 schreef bb-millie het volgende:
[..]
o....![]()
Ik hoop dat iemand hem wel bijtijds verteld dat er 2 mensen voor nodig zijn, anders zit ie binnen de kortste keren ergens anders opgesloten![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 14:02 schreef M-en-A het volgende:
Foto van Lieske MET Nokia 6233![]()
[afbeelding]
Ik dacht ook dat het Joost wasquote:Op maandag 12 december 2005 14:00 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Naat lijkt aan de achterkant net josti![]()
quote:
Wat zou dat zijn?quote:Op maandag 12 december 2005 14:14 schreef Foreverblue het volgende:
Er drijft iets in het water...
[afbeelding]
Ach laat ze mekaar maar eventjes missen. Na het huis kunnen ze alles inhalenquote:Op maandag 12 december 2005 14:16 schreef farceman het volgende:
ben beniewd of Roel nog een bodschap of brief van Dido mag ontvangen..hoop van wel
Geweldigquote:Op maandag 12 december 2005 14:20 schreef M-en-A het volgende:
T-Mobile haakt in op rel fotograverende medewerker BB met speciale aanbieding op ZIJ Online.![]()
[afbeelding]
Klassequote:Op maandag 12 december 2005 14:20 schreef M-en-A het volgende:
T-Mobile haakt in op rel fotograverende medewerker BB met speciale aanbieding op ZIJ Online.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 december 2005 14:20 schreef M-en-A het volgende:
[afbeelding]
Hoiquote:Op maandag 12 december 2005 14:31 schreef essie05 het volgende:
Goedenmiddag samen.
Ik snap echt niet dat die meiden in dat bad blijven zitten als het zo vies is..
goeiemiddagquote:Op maandag 12 december 2005 14:31 schreef essie05 het volgende:
Goedenmiddag samen.
Ik snap echt niet dat die meiden in dat bad blijven zitten als het zo vies is..
quote:Op maandag 12 december 2005 14:20 schreef M-en-A het volgende:
[afbeelding]
quote:
Gezelligquote:Op maandag 12 december 2005 14:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
goeiemiddag![]()
ik was ook al lang eruit geweest..![]()
ben van ellende toch maar aan de strijk begonnen..quote:Op maandag 12 december 2005 14:34 schreef essie05 het volgende:
Doka en Buuf...
Er valt weer veel te beleven he?
Dat bad is echt te goor voor woorden.Straks vragen ze zich weer af waar ze nou zoveel jeuk en uitslag van hebben.
![]()
Dat is geen goed teken als je aan de strijk bent begonnen Buufquote:Op maandag 12 december 2005 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben van ellende toch maar aan de strijk begonnen..![]()
ik krijg al jeuk als ik aan dat badje denk... lekker![]()
aan de strijk begonnen, dan is het wel heel erg gesteldquote:Op maandag 12 december 2005 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben van ellende toch maar aan de strijk begonnen..![]()
ik krijg al jeuk als ik aan dat badje denk... lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |