quote:Op maandag 12 december 2005 12:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kijk eens op www.zijonline.nl een van de grootste roddelsites van NL. Dit staat dus woensdag in alle roddelbladen en iedereen zal Lieske oh zo zielig vinden...
daarom vind ik het een beetje vaag aan het verhaal dat ze het logo voorbij zag flitsen?? hoe groot is die telefoon? en wat levert dat nou helemaal op? het hele fok staat vol met naakte Lieske caps..quote:Op maandag 12 december 2005 12:25 schreef Foreverblue het volgende:
Blootfoto's van Lieske zouden overigens een klein fortuin kunnen opbrengen als zij als winnares van Big Brother het pand verlaat. waarschijnlijk is dan ook dat geld de reden is dat een Big Brother-medewerker de blote plaatjes wilde schieten. De kans op ontdekking was overigens minimaal, want het Big Brother kan vanuit haar ruimte wil in het huis kijken, maar de bewoners kunnen de medwerkers niet zien door het glas.
bron: http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=7732&roddels=51252
nee, ik wil geen geld verdienen over andermans rug.quote:Op maandag 12 december 2005 12:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou Cappers, benader Playboy en verdien een fortuin![]()
![]()
Dat bedoel ik... en ik ben daar mede 'schuldig' aan. Maar via een telefoon is het misschien meer persoonlijk dat het sneaky gebeurd.quote:Op maandag 12 december 2005 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daarom vind ik het een beetje vaag aan het verhaal dat ze het logo voorbij zag flitsen?? hoe groot is die telefoon? en wat levert dat nou helemaal op? het hele fok staat vol met naakte Lieske caps..
Nee, het gaat waarschijnlijk ook meer om de voorkantquote:Op maandag 12 december 2005 12:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, ik wil geen geld verdienen over andermans rug.
Bestaan er tegenwoordig serieus telefoons met flits dan?quote:Op maandag 12 december 2005 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daarom vind ik het een beetje vaag aan het verhaal dat ze het logo voorbij zag flitsen?? hoe groot is die telefoon? en wat levert dat nou helemaal op? het hele fok staat vol met naakte Lieske caps..
Heb al een e-mail gestuurd naar rtl Boulevard.quote:Op maandag 12 december 2005 12:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kijk eens op www.zijonline.nl een van de grootste roddelsites van NL. Dit staat dus woensdag in alle roddelbladen en iedereen zal Lieske oh zo zielig vinden...
Inderdaad, ik plaats vrij weinig bloot caps, maar ik heb er wel genoeg gemaakt de laatste maanden.quote:
smakelijk!quote:Op maandag 12 december 2005 12:32 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff eten... tot later allemaal
quote:Op maandag 12 december 2005 12:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb al een e-mail gestuurd naar rtl Boulevard.
En naar verschillende websites.
Lieske's promo week is bij regenworm van start gegaan.
het zijn Lieske d'r woorden hè...quote:Op maandag 12 december 2005 12:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bestaan er tegenwoordig serieus telefoons met flits dan?
De lieske caps hebben we legaal gekregenquote:Op maandag 12 december 2005 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij gaat brood warm maken.,dus iets.quote:Op maandag 12 december 2005 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij íets actiever gaat worden. Alhoewel ik ook niet weet wat hij nou zou moeten gaan doen....![]()
Waarschijnlijk zag Lieske een flits van de dislpay.quote:Op maandag 12 december 2005 12:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bestaan er tegenwoordig serieus telefoons met flits dan?
Meestal maak je toch een foto met de achterkant van de telefoon of was die sukkel nog even zo handig om de foto aan Lieske te laten zien?quote:Op maandag 12 december 2005 12:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zag Lieske een flits van de dislpay.
als dat het geval was dan zou het toch wel meer in de openheid komen toch? of ben ik nu te naief?quote:Op maandag 12 december 2005 12:38 schreef Manu82 het volgende:
En ik denk nog steeds dat het opgezet spel is. Of van die cameraman of van Hummy.. Ze willen dat Lieske wint. NatteLie gaat er donderdag uit, waardoor een deel van de stemmers van haar op Ingrid, Roel of Joost zal stemmen. Lieske heeft alleen voordeel als Ingrid eruit gaat en dat zal waarschijnlijk niet gebeuren.
Eeh als het woensdag in alle roddelbladen staat is het volgens mij wel redelijk in de openbaarheid....quote:Op maandag 12 december 2005 12:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als dat het geval was dan zou het toch wel meer in de openheid komen toch? of ben ik nu te naief?
Hé, ik lees daar een Fok!-verslag, zonder bronvermelding.quote:Op maandag 12 december 2005 12:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Blootfoto's van Lieske zouden overigens een klein fortuin kunnen opbrengen als zij als winnares van Big Brother het pand verlaat. waarschijnlijk is dan ook dat geld de reden is dat een Big Brother-medewerker de blote plaatjes wilde schieten. De kans op ontdekking was overigens minimaal, want het Big Brother kan vanuit haar ruimte wil in het huis kijken, maar de bewoners kunnen de medwerkers niet zien door het glas.
en jij denkt dat ze wint doordat dit verhaal in alle roddelbladen komt? Ik kan niet verzinnen waarom dit gaat toevoegen voor haar. hoogstens wat meer kijkcijfers maar dat zij hierdoor gaat winnen denk het niet hoor! (Kan me haar gevoel van "bekeken voelen" wel indenken trouwens. Snap echt niet waarom er niet over gesproken mag worden...)quote:Op maandag 12 december 2005 12:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eeh als het woensdag in alle roddelbladen staat is het volgens mij wel redelijk in de openbaarheid....
welnee joh! ik ben pro Roel! je zult moeten toegeven dat hij weinig uitvoert en dat het niet echt levendig beeld oplevert op tv. als hij wil winnen moet hij minstens zo nu en dan bewegen....quote:Op maandag 12 december 2005 12:45 schreef F4iTH het volgende:
Zo te zien zijn er weer een heleboel mensen met hun anti-Roel been uit bed gestapt.![]()
Roel is zo lui...Boeeeeeeehoehoehoehoeeeeeee, en hij is zo agressief boeeehoeeeeeehoeee.![]()
![]()
![]()
![]()
Bart heeft toch echt bewezen dat je met bankhangen en minimaal huishoudelijk werk prima een BB kunt winnen.quote:Op maandag 12 december 2005 12:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
welnee joh! ik ben pro Roel! je zult moeten toegeven dat hij weinig uitvoert en dat het niet echt levendig beeld oplevert op tv. als hij wil winnen moet hij minstens zo nu en dan bewegen....
Nou ik ben niet bepaald pro-Roel hoor, ik vind ze allemaal lamzakken. Vind het gewoon lachen hoe de Ingrid- en Lieskefans iets te doorzichtig, alles erbij halen om Roel te bashen terwijl Joost hun grootste concurrent is. Want kom op zeg...sinds wanneer gaan we ons nou irriteren aan luie mensen in dat huis? Ingrid lag 2 maanden op de hoek van een bank en haar grootste prestatie, buiten de weekopdrachten om, was duimzuigen.quote:Op maandag 12 december 2005 12:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
welnee joh! ik ben pro Roel! je zult moeten toegeven dat hij weinig uitvoert en dat het niet echt levendig beeld oplevert op tv. als hij wil winnen moet hij minstens zo nu en dan bewegen....
Ik heb het een paar posts geleden al uitgelegd. De tv kijkers en stemmers zijn veelal geen streamers en zullen haar dus zielig gaan vinden. Ook een reden om op haar te stemmen denk ik dan.quote:Op maandag 12 december 2005 12:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en jij denkt dat ze wint doordat dit verhaal in alle roddelbladen komt? Ik kan niet verzinnen waarom dit gaat toevoegen voor haar. hoogstens wat meer kijkcijfers maar dat zij hierdoor gaat winnen denk het niet hoor! (Kan me haar gevoel van "bekeken voelen" wel indenken trouwens. Snap echt niet waarom er niet over gesproken mag worden...)
Ja maar, ze weet toch dat ze daar in haar blote reet loopt in een huis vol camera's?quote:Op maandag 12 december 2005 12:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... en ik ben daar mede 'schuldig' aan. Maar via een telefoon is het misschien meer persoonlijk dat het sneaky gebeurd.
Roel is 100% zichzelf en hij is wat mij betreft de winnaar. Lieske doet alleen maar actief om een wit voetje te halen en is en blijft gewoon uiterst irritant. Joost vind ik soms wel onderhoudend, maar ik begin steeds meer te twijfelen of dat theatrale van hem geen doorgestoken kaart is. Ingrid voegd totaal niets toe en het enige wat eruit komt in een gesprek zijn de woorden "zeker" en soms "onzeker". En Naat is gewoon niet zo bijster slim en interessant.quote:Op maandag 12 december 2005 12:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze gaan er volgens mij nog steeds vanuit dat naakt niet wordt uitgezonden en dat er 'prudent' gefilmd wordt in de badkamer.quote:Op maandag 12 december 2005 12:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja maar, ze weet toch dat ze daar in haar blote reet loopt in een huis vol camera's?
Nee, ze denken dat ze op de TV iets laten zien.quote:Op maandag 12 december 2005 12:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja maar, ze weet toch dat ze daar in haar blote reet loopt in een huis vol camera's?
volgens mij denken ze echt dat de beelden van de badkamer niet op de streams te zien zijn en niet worden uitgezonden (waarom hangen er dan überhaupt kamera's zou ik me dan afvragen)quote:Op maandag 12 december 2005 12:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mij is wel duidelijk gemaakt dat gesprekken gefilmd worden. Maar dan dus 'prudent'.quote:Op maandag 12 december 2005 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
(waarom hangen er dan überhaupt kamera's zou ik me dan afvragen)
zal schrikken worden voor ze dan... als ze merken wat er is uitgezonden maar meer nog, wat er is vastgelegd...quote:Op maandag 12 december 2005 13:00 schreef ART het volgende:
[..]
Volgens mij is wel duidelijk gemaakt dat gesprekken gefilmd worden. Maar dan dus 'prudent'.
Toen met het 'hoerenfeest' was hij de eikel die niet tegen drank kon en vreemdging etc... Nu kan niemand wachten tot hij weer eens gaat zuipen om vervolgens iets uit te halen want het is o-zo-saai in dat huis........Tegenstrijdig? Welneeeheeee.quote:Op maandag 12 december 2005 12:54 schreef ART het volgende:
[..]
Bart heeft toch echt bewezen dat je met bankhangen en minimaal huishoudelijk werk prima een BB kunt winnen.
En Roel heeft voor meer spektakel, ophef en gesprekstof gezorgd in dat huis dan al die anderen bij elkaar.![]()
Hij is dé speler van dit jaar. Zowel in positieve als negatieve zin.
Pardon? In voorgaande jaren gebeurde dat ook anders, nogal naief omdat niet van te voren uit te zoekenquote:Op maandag 12 december 2005 12:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, ze denken dat ze op de TV iets laten zien.
Maar op de streams verwachten ze niet dat ze daar "naakt" op verschijnen.
In het toilet hangt ook een camera... maar er is uitgelegd dat wc-bezoeken niet worden uitgezonden. De camera hangt daar prefentief... voor als er wat gebeurd.quote:Op maandag 12 december 2005 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij denken ze echt dat de beelden van de badkamer niet op de streams te zien zijn en niet worden uitgezonden (waarom hangen er dan überhaupt kamera's zou ik me dan afvragen)
en dat iemand persoonlijk een foto maakt lijkt mij ook een iets ander gevoel dan dat je door kamera's wordt gevolgd.
als Roel donderdag het huis uitgaat kap ik ermee en kunnen ze daar bij talpa allemaal ongezien de tyfus krijgen.quote:Op maandag 12 december 2005 13:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Toen met het 'hoerenfeest' was hij de eikel die niet tegen drank kon en vreemdging etc... Nu kan niemand wachten tot hij weer eens gaat zuipen om vervolgens iets uit te halen want het is o-zo-saai in dat huis........Tegenstrijdig? Welneeeheeee.
Conclusie: Roel moet 24/7 midden in de woonkamer gaan staan springen!!! Onee dan is ie te agressief. Hij moet gewoon gaan zitten op de bank...onee, dan is hij een luie flikker....ok hij moet met Ingrid het bed induiken....naaah dan is hij de eikel die vreemdgaat...Hij moet gesprekken aangaan met Joost! Onee dan is hij de smerige slijmbal. Nee hij moet het huis uit want dan wordt het pas echt een dolle boel met die 4 ECHTE feestbeesten in het huis.
de enige die dit wel had uitgezocht was Chantal...quote:Op maandag 12 december 2005 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Pardon? In voorgaande jaren gebeurde dat ook anders, nogal naief omdat niet van te voren uit te zoeken
Ik kan me ook screenshots van een naakte Robin herinneren![]()
Mocht er iemand onwel worden.quote:Op maandag 12 december 2005 13:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In het toilet hangt ook een camera... maar er is uitgelegd dat wc-bezoeken niet worden uitgezonden. De camera hangt daar preventief... voor als er wat gebeurd.
Ben ik met je eens.quote:Op maandag 12 december 2005 13:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als Roel donderdag het huis uitgaat kap ik ermee en kunnen ze daar bij talpa allemaal ongezien de tyfus krijgen.
misschien blijf ik dan nog wel even een weekje bezig met de anti-Lieske lobby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |