En dat is zo jammer met deze BB,alleen tegen Menno durfde ze allemaal hun zegje te doen.quote:Op maandag 12 december 2005 10:47 schreef Kleintje het volgende:
Ja, ben Mennofan. Maar over dat gebeuren had ik al wat meegekregen.
Als er idd. een afspraak is over niet 'fucken' met elkaars 'prooi' dan snap ik de reactie wel een beetje. Maar vooral het feit dat hij zelf dingen met Linda heeft gedaan is dan weer zo lekker tegenstrijdig. Alleen is er niemand in het huis die hem dat duidelijk maakt.
Ingrid gaat echt beter uit de verf komen!
heb haar nooit vrolijk zien kijken. Ook niet toen ze zo een metamorfose kreeg om Joost een verassing te schenken. Toen keek ze ook zoiets van "omdat het moet doe ik het maar. Maar liever niet als wel"quote:Op maandag 12 december 2005 10:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk je dat dat het is,ze komt zo chagerijnig over.
Ook toen ze Ingrid hoorde zeggen er staan 4 vrouwen voor je in de rij,toen keek ze echt heel boos.
Die vergaat als zij winnaar van BB5 word.quote:Op maandag 12 december 2005 10:48 schreef Bocaj het volgende:
Naat denkt dat over een jaar of 300 de wereld vergaat...
Vind het heel goed van Ingrid dat ze Lieske een beetje helpt. Tegen haar zeggen dat ze langdradig kletst en haar vervolgens helpen met het overbrengen van haar punt! Heel erg goed. Lieske gaat er erg op vooruit als ze niet zo in de ruimte zwamt. ze heeft vaak best een punt, wat dan niet overkomt.quote:Op maandag 12 december 2005 10:47 schreef Kleintje het volgende:
Ja, ben Mennofan. Maar over dat gebeuren had ik al wat meegekregen.
Als er idd. een afspraak is over niet 'fucken' met elkaars 'prooi' dan snap ik de reactie wel een beetje. Maar vooral het feit dat hij zelf dingen met Linda heeft gedaan is dan weer zo lekker tegenstrijdig. Alleen is er niemand in het huis die hem dat duidelijk maakt.
Ingrid gaat echt beter uit de verf komen!
Helemaal eens. Ook in de discs. over Menno was zij de enige die Roel confronteerde met z'n ietwat aparte houding.quote:Op maandag 12 december 2005 10:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vind het heel goed van Ingrid dat ze Lieske een beetje helpt. Tegen haar zeggen dat ze langdradig kletst en haar vervolgens helpen met het overbrengen van haar punt! Heel erg goed. Lieske gaat er erg op vooruit als ze niet zo in de ruimte zwamt. ze heeft vaak best een punt, wat dan niet overkomt.
en wellicht nog erg onzeker?? Valt dan ook niet mee om te horen dat je vriend heel populair is. (alhoewel Joost haar tot vervelens toe vereertquote:Op maandag 12 december 2005 10:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk je dat dat het is,ze komt zo chagerijnig over.
Ook toen ze Ingrid hoorde zeggen er staan 4 vrouwen voor je in de rij,toen keek ze echt heel boos.
Dan moet je je toch vereert voelenquote:Op maandag 12 december 2005 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en wellicht nog erg onzeker?? Valt dan ook niet mee om te horen dat je vriend heel populair is. (alhoewel Joost haar tot vervelens toe vereert)
quote:Op maandag 12 december 2005 10:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan moet je je toch vereert voelen![]()
is gezegd geworden door Lies de dag voordat Dido moest vertrekken (tijdens dat spies-vraag-maar-raak-gesprek)quote:Op maandag 12 december 2005 10:54 schreef Kleintje het volgende:
Die opmerking van Lieske een paar weken geleden 'de nieuwe Tanja' die had ze gewoon hardop in het gezicht van Roel en Dido moeten zeggen.
Zeker weten,alleen op de Talpa site staat een heel raar stukje over Lieske.quote:Op maandag 12 december 2005 10:54 schreef Kleintje het volgende:
ZO, alleen zondag nog lezen.
Ja, idd, deze BB zegt bijna niemand wat ie daadwerkelijk denkt.
Die opmerking van Lieske een paar weken geleden 'de nieuwe Tanja' die had ze gewoon hardop in het gezicht van Roel en Dido moeten zeggen.
Maar goed... Ing en Lieske gaan het beter doen!
Ja, maar dat is weer achterafgelul en weer in scene gezet door BB.quote:Op maandag 12 december 2005 10:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
is gezegd geworden door Lies de dag voordat Dido moest vertrekken (tijdens dat spies-vraag-maar-raak-gesprek)
en eerder toch ook al dacht ik...quote:Op maandag 12 december 2005 10:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
is gezegd geworden door Lies de dag voordat Dido moest vertrekken (tijdens dat spies-vraag-maar-raak-gesprek)
is echt jammer hè, dat ze wel een mening hebben maar alleen dingen zeggen als ze daartoe gedwongen worden door BB. Het lijkt alsof ze vergeten dat "de buitenwereld" meekijkt en ook een beeld over ze vormt. Niet alleen de bewoners....quote:Op maandag 12 december 2005 10:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is weer achterafgelul en weer in scene gezet door BB.
Het kwam niet spontaan uit haarzelf haar bek uit richting de tanja's!
Dus weer achterbaks... sorry dat ik het zeg!
De buitenwereld bepaald het voor hun,dus vind ze niet echt slim als ze meegaan slijmen.quote:Op maandag 12 december 2005 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is echt jammer hè, dat ze wel een mening hebben maar alleen dingen zeggen als ze daartoe gedwongen worden door BB. Het lijkt alsof ze vergeten dat "de buitenwereld" meekijkt en ook een beeld over ze vormt. Niet alleen de bewoners....
Ik denk dat je het moet zien in het licht van de komende exit. Dan is de buitenwereld wel van belang, die zijn in staat hun er uit te stemmen.quote:Op maandag 12 december 2005 11:01 schreef Kleintje het volgende:
Maar goed, hoe boeiend is het dat de buitenwereld een mening vormt?
Mensen in mijn omgeving vormen ook een mening over mij. Maar het zijn maar weinig mensen bij wie hun mening over mij er echt toe doen. En in het echt leren ze me wel kennen en kunnen meningen veranderen.
Alsof ze heel Nederland straks onder ogen moeten komen? De meeste oud BB bewoners zijn weer behoorlijk in de vergetelheid geraakt.
Joost wilde gaan traplopen,dat mocht niet van BBquote:Op maandag 12 december 2005 11:06 schreef Bartoli het volgende:
pff ff het geluid op mute begin me nu alweer te irriteren aan dat gezeur van Lies.
En dan nog die BB stem ertussendoor "dit is een waarschuwing"![]()
Als je geen beelden had zou je bijna gaan denken dat ze het tegen Lies hadden![]()
Ja dat heb ik gezien. Vandaar dat ik zei dat als je geen beeld van de streams had maar alleen het geluid op de achtergrond dat je ook kon denken dat het voor Lies bestemd wasquote:Op maandag 12 december 2005 11:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Joost wilde gaan traplopen,dat mocht niet van BB
Ja, maar dat is het al maanden, niet alleen deze weken.quote:Op maandag 12 december 2005 11:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het moet zien in het licht van de komende exit. Dan is de buitenwereld wel van belang, die zijn in staat hun er uit te stemmen.
Dan denken we daar totaal anders over. Ik denk dat alle bewoners, geen enkele uitgezonderd, in dit stadium van het spel alleen maar bezig zijn met het spel en hoe ze in definale moeten komen.quote:Op maandag 12 december 2005 11:08 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het al maanden, niet alleen deze weken.
En als je dat doet, dan ben je alleen met het spel bezig. Dat kan niet.
Deze bewoners zijn volgens mij behoorlijk hunzelf!
ik bedoelde meer stem-technisch. het komt op mij over of ze lief zijn voor elkaar om maar niet genomineerd te worden. Maar nu zitten ze allemaal op de bank en krijgt denk ik degene die het meest achter de rug en het minst direct is geweest de rekening gepresenteerd. Verder maakt het natuurlijk geen bal uit, mensen zijn mensen...quote:Op maandag 12 december 2005 11:01 schreef Kleintje het volgende:
Maar goed, hoe boeiend is het dat de buitenwereld een mening vormt?
Mensen in mijn omgeving vormen ook een mening over mij. Maar het zijn maar weinig mensen bij wie hun mening over mij er echt toe doen. En in het echt leren ze me wel kennen en kunnen meningen veranderen.
Alsof ze heel Nederland straks onder ogen moeten komen? De meeste oud BB bewoners zijn weer behoorlijk in de vergetelheid geraakt.
En daar zijn we het dan weer wel 100% over eens.quote:Op maandag 12 december 2005 11:20 schreef Kleintje het volgende:
Ja, op het moment wel. Maar op het moment vind ik de meesten leuker dan ooit.
Maar in principe zitten ze al maanden met de camera's.
En nog steeds vind ik er geen terechte overwinnaar tussen zitten...
Môgge!quote:
quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 11:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Nog wat te beleven hier verder?
Ik verwacht geen zware opdracht meer, zo vlak voor het einde.quote:Op maandag 12 december 2005 11:52 schreef Kleintje het volgende:
Het is weer geweldig in het huis! Kom maar op met een zware opdracht!
Ik heb net alles opgestart, maar zo te zien en te lezen geloof ik niet dat het echt spannend is op dit moment.quote:Op maandag 12 december 2005 11:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Nog wat te beleven hier verder?
Okee... ik kom hier ook net binnenvallen ja. En las ff terug, maar niks schokkends nee. Geen nieuwe Nokia gate in ieder geval.quote:Op maandag 12 december 2005 11:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb net alles opgestart, maar zo te zien en te lezen geloof ik niet dat het echt spannend is op dit moment.
Die actie komt natuurlijk nooit in de uitzending. Dus het grote publiek weet er niks van.quote:Op maandag 12 december 2005 12:19 schreef Manu82 het volgende:
Ik denk dat Lieske trouwens wint dankzij de promotiestunt van de camaraman/talpa/Hummy
Ik hoop wel dat hij íets actiever gaat worden. Alhoewel ik ook niet weet wat hij nou zou moeten gaan doen....quote:Op maandag 12 december 2005 12:13 schreef ART het volgende:
Het sleept zich nu echt naar het einde...![]()
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, als Roel Dido niet had gehad om zich onledig mee te houden, hoe hij het dan had volgehouden. Hij was weggezonken in totale apathie vrees ik.![]()
kijk eens op www.zijonline.nl een van de grootste roddelsites van NL. Dit staat dus woensdag in alle roddelbladen en iedereen zal Lieske oh zo zielig vinden...quote:Op maandag 12 december 2005 12:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die actie komt natuurlijk nooit in de uitzending. Dus het grote publiek weet er niks van.
quote:Op maandag 12 december 2005 12:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kijk eens op www.zijonline.nl een van de grootste roddelsites van NL. Dit staat dus woensdag in alle roddelbladen en iedereen zal Lieske oh zo zielig vinden...
Nou Cappers, benader Playboy en verdien een fortuinquote:Op maandag 12 december 2005 12:25 schreef Foreverblue het volgende:
Blootfoto's van Lieske zouden overigens een klein fortuin kunnen opbrengen als zij als winnares van Big Brother het pand verlaat. waarschijnlijk is dan ook dat geld de reden is dat een Big Brother-medewerker de blote plaatjes wilde schieten. De kans op ontdekking was overigens minimaal, want het Big Brother kan vanuit haar ruimte wil in het huis kijken, maar de bewoners kunnen de medwerkers niet zien door het glas.
bron: http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=7732&roddels=51252
quote:Op maandag 12 december 2005 12:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou Cappers, benader Playboy en verdien een fortuin![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |