Moet ik jou er ook nog effe van langs geven?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dat jij Lieske intelligent vindt zegt ook wel weer genoeg. Ben je na je obsessie met Calimero nu overgestapt op dat domme studentenkutje om je vadergevoelens te vervullen?
Hmmmm..... misschien moeten we maar eens een ritje te paard gaan maken samen en elkaar daarna met UT afknallenquote:
Kan het me niet voor stellen ga je tegen je kinderen ook zo tekeerquote:Op donderdag 8 december 2005 16:23 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik heb mijn kinderen opgevoed gewerkt en tegelijkertijd mijn HBO studie afgerond dus hou aub op over intelligentie.
Dat geeft niet, ik had me voor de reactie van de Lieske fans sowieso al op een lange wachttijd ingesteldquote:
Ik ben zelf ook WO student en ik voel mij niet intelligenter dan mijn vrienden die HBO doen of gedaan hebben. Het geeft maar weer aan dat jij je verbonden voelt met Lieske die ook denkt dat ze overal boven staat.......quote:Op donderdag 8 december 2005 16:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Moet ik jou er ook nog effe van langs geven?![]()
Wijs me maar even aan waar ik een obsessie voor Nathalie heb gehad, want ik ben nooit fan van haar geweest. En WO-studenten zijn per definitie intelligent.
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:30 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hmmmm..... misschien moeten we maar eens een ritje te paard gaan maken samen en elkaar daarna met UT afknallen
Wat dan weer niet uitsluit dat ze zich verschrikkelijk dom kunnen gedragen ...quote:Op donderdag 8 december 2005 16:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En WO-studenten zijn per definitie intelligent.
Och ik denk dat je er echt niet komt met alleen een hoog IQ, je EQ is zeker zo belangrijkquote:Op donderdag 8 december 2005 16:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook WO student en ik voel mij niet intelligenter dan mijn vrienden die HBO doen of gedaan hebben. Het geeft maar weer aan dat jij je verbonden voelt met Lieske die ook denkt dat ze overal boven staat.......
Oh ja, jij gaat mij er van langs geven.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Wijs me maar even aan waar ik een obsessie voor Nathalie heb gehad, want ik ben nooit fan van haar geweest. En WO-studenten zijn per definitie intelligent.
quote:Gelukkig zit dat lekker ding er nog in Ik lach al jullie jankerds uit! Booh fucking hooh ze heeft dr voeten afgeveegd aan een bed en nou moet ze maar het huis uit En ze is ook nog eens niet genomineerd!
Precies!quote:Op donderdag 8 december 2005 16:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook WO student en ik voel mij niet intelligenter dan mijn vrienden die HBO doen of gedaan hebben. Het geeft maar weer aan dat jij je verbonden voelt met Lieske die ook denkt dat ze overal boven staat.......
Hahaha als je daarop moet wachten....Ga er maar bij zitten.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:31 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Dat geeft niet, ik had me voor de reactie van de Lieske fans sowieso al op een lange wachttijd ingesteld
Kan best een gewone discussie voeren. En ik lach me ook werkelijk rot om alle reacties daar doe ik het ook om.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Jij houdt toch zo van mensen met niveau, waarom kan jijzelf dan niet een normale discussie voeren, ik zou niet zo op mn tenen lopen maar gewoon mn voeten gebruiken![]()
dat was alleen in het begin (Nathalie). De weken erna zijn er continue stemafspraken gemaakt, de een meer verhuld dan de ander, maar geeneen is afgestraft.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:37 schreef cuall het volgende:
Ze zijn nu met zijn allen stemafspraken te maken, ze willen een brede bank.
Ik dacht dat stemafspraken volgens het regelboek van BB niet mocht![]()
Nou ik ben het wel met je eens hoor, ze doet het heel goed, zonder dat ze erover zit te zeuren.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:37 schreef Sjet het volgende:
Ik krijg nu waarschijnlijk het halve forum over me heen............![]()
Maar ondanks dat ik NatteLie een enorme calimero vind..... vind ik haar voor nu eventjes ook wel een bikkel hoor. Ze zit er nog steeds met haar blauw zand in haar verloren hand![]()
Megaprestatie.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:37 schreef Sjet het volgende:
Maar ondanks dat ik NatteLie een enorme calimero vind..... vind ik haar voor nu eventjes ook wel een bikkel hoor. Ze zit er nog steeds met haar blauw zand in haar verloren hand![]()
Nee, denk niet dat je forum over je heen krijgt. Ik denk dat ze wel weer wat pluspunten heeft verdiend door de actie vol te houden. Van de andere kant moet je niet vergeten dat het om heeeel veeel geld gaat....quote:Op donderdag 8 december 2005 16:37 schreef Sjet het volgende:
Vanmorgen tot een uur of een was ze anders heel lief voor Naat ......quote:Op donderdag 8 december 2005 16:11 schreef Minouishere het volgende:
Goh wat heb je veel aan een vriendin als Dido zeg !!! Het enige dat ze zegt is: wat staan je ogen raar Naat en goh, wat heb ik lekker geslapen. Eruit met dat mokkel vanavond please !!!
Tegen de tijd dat ze op Fok komen welquote:Op donderdag 8 december 2005 16:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Kan het me niet voor stellen ga je tegen je kinderen ook zo tekeer![]()
Nou.....quote:Op donderdag 8 december 2005 16:39 schreef White_Pearl het volgende:
Ik vindt het ook niet echt gezelligik ga er weer vandoor
Tot later allemaal![]()
![]()
Wat ook mee telt, het klinkt natuurlijk simpel, een handje zand vasthouden. En ze moet het alleen doen, als je iets alleen moet doen, en andere zijn "afhankelijk" van je zal je toch meer je best doen dan als het alleen voor jezelf is.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat je forum over je heen krijgt. Ik denk dat ze wel weer wat pluspunten heeft verdiend door de actie vol te houden. Van de andere kant moet je niet vergeten dat het om heeeel veeel geld gaat....
Het is zo wie zo bezopen hoe ze dat nomineren bespreken.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:41 schreef cuall het volgende:
Mijn streams stokten, heeft iemand gehoord wat Roel nu aan het afspreken was met Ingrid en Lieske over de nominaties?
nope zit naar joost en NatteLie te kijken en voor de rest Ruud te luisteren en te wachten tot hij weer eens een bewoner gaat afzeiken.......quote:Op donderdag 8 december 2005 16:41 schreef cuall het volgende:
Mijn streams stokten, heeft iemand gehoord wat Roel nu aan het afspreken was met Ingrid en Lieske over de nominaties?
Je raakt maar niet uitgepraat over je intelligentie of wel?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Er mag daar zoveel niet wat wel gebeurtquote:Op donderdag 8 december 2005 16:37 schreef cuall het volgende:
Ze zijn nu met zijn allen stemafspraken te maken, ze willen een brede bank.
Ik dacht dat stemafspraken volgens het regelboek van BB niet mocht![]()
ben over een kwartier afgewerkt dan zal het vast weer een vrolijke bedoeling zijn hier.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:35 schreef Kleintje het volgende:
Ben dit gewauwel een beetje zat. Ik kom wel weer terug als het weer gezelliger is.
Lieske en Ingrid hadden het over de nominaties. Toen kwam Roel naar buiten.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:41 schreef cuall het volgende:
Doe Roel maar.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:45 schreef VirtualPOM het volgende:
[afbeelding]
Zolang deze 3 maar blijven en 1 van de drie wint![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:45 schreef VirtualPOM het volgende:
[[url=http://img7.picsplace.to/img7/4/didojoostroel3.JPG]afbeelding][/url]
Zolang deze 3 maar blijven en 1 van de drie wint![]()
Wie stemt dan op wie, of hebben ze dat niet aangegeven?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:47 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Lieske en Ingrid hadden het over de nominaties. Toen kwam Roel naar buiten.
Ingrid stelde voor om mekaar allemaal (exclusief Joost) op de bank te zetten om zo een breed mogelijke bank te krijgen. Roel heeft dat binnen met de rest besproken en ze keurden het na veel rekenwerk toch nog goed.
Dat zijn ze nu aan het bespreken idd.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Wie stemt dan op wie, of hebben ze dat niet aangegeven?
Van wie komt dat idee dan? Zijn ze bang dat ze alle2 met Roel op de bank zitten en dat mensen dan massaal voor Roel kiezen? Vorige week wilden die 2 het toch juist niet???quote:Op donderdag 8 december 2005 16:47 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Lieske en Ingrid hadden het over de nominaties. Toen kwam Roel naar buiten.
Ingrid stelde voor om mekaar allemaal (exclusief Joost) op de bank te zetten om zo een breed mogelijke bank te krijgen. Roel heeft dat binnen met de rest besproken en ze keurden het na veel rekenwerk toch nog goed.
Roel begon erover binnen, en ging het daarna met Liesk en Ingrid bespreken.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Van wie komt dat idee dan? Zijn ze bang dat ze alle2 met Roel op de bank zitten en dat mensen dan massaal voor Roel kiezen? Vorige week wilden die 2 het toch juist niet???
Volgens mij zit 'ie spam te roken....quote:Op donderdag 8 december 2005 16:52 schreef cuall het volgende:
Oh Roel heeft het er nu weer over, stemmen in een driehoek![]()
Vaag verhaal, ik snap het niet goed![]()
Wat wel vals zou zijn is als BB na de nominatie zegt dat er een tweede stemronde nodig is...quote:Op donderdag 8 december 2005 16:52 schreef Arliator het volgende:
Wat een drukte zeg, die stemafspraken.
Kan link zijn, als 1 persoon zich toch bedenkt kan er zomaar iemand niet op de bank zitten.
Of BB steekt er een stokje voor, kan ook nog. Moeten ze ineens 2 namen noemen, ter plekke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |