Volgens mij ben jij een psychopaat met pro-Lieske obsessiequote:Op donderdag 8 december 2005 16:11 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ah ik kom ook weer eens binnenwandelen; en onze labiele psychopaat met Lieske-obsessie is ook weer van de partij zie ik.
Ja je hoeft echt niet de hele tijd op te scheppen dat je een vriendin hebt hoor. In R&P kun je ze daarmee misschien jaloers krijgen, maar hier echt niet, en mij zeker niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, ik zit hier achter m'n laptop de hele dag te kijken naar de naaktbeelden van Lieske![]()
![]()
ien dat fapfapfapfap doet mijn vriendin wel voor mij denk ik dan
Typeerd alle Lieske fans denken alleen aan fapfapfap bij Lieske omdat ze alleen positief op haar uiterlijk kan worden beoordeeld omdat ze vanbinnen helemaal verrot is.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:09 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Whaha ik ben dus niet de enige die het ziet.
Ik zie 'm gewoon al zitten, met z'n zelfgemaakte topless-Lieske-poster boven z'n bureau, allemaal lelijke dingen over Lieske typen, en ondertussen: *fapfapfapfap*
Oeh touchequote:Op donderdag 8 december 2005 16:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een psychopaat met pro-Lieske obsessie
Jaquote:Op donderdag 8 december 2005 16:11 schreef Minouishere het volgende:
Goh wat heb je veel aan een vriendin als Dido zeg !!! Het enige dat ze zegt is: wat staan je ogen raar Naat en goh, wat heb ik lekker geslapen. Eruit met dat mokkel vanavond please !!!
Je staat niet alleen in het zoveel mogelijk afzeiken van bewoners, maar...... wat schiet je ermee op? Op de uitslag heeft het in ieder geval geen invloed. Het heeft wel invloed op het aantal posts, want een afzeik bericht op wie dan ook staat garant voor een aantal reacties.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:06 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
nee jij bent lekker objectief?
Ik ben in ieder geval niet objectief. Lieske heeft het zo verbruid met al haar onzin dat ik niets positiefs meer aan haar kan ontdekken. Dus maak het mijn missie haar zoveel mogelijk af te zeiken de komende tijd. Hoop dat ik Hier na vandaag mee kan stoppen en met Ingrid verder kan gaan.
zoveel interesseert me dat niet hoor, maar als jij mij gaat lopen beschuldigen van het masturberen op een foto van Lieske, reageer ik daar gewoon even op.....quote:Op donderdag 8 december 2005 16:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja je hoeft echt niet de hele tijd op te scheppen dat je een vriendin hebt hoor. In R&P kun je ze daarmee misschien jaloers krijgen, maar hier echt niet, en mij zeker niet.
ow nee... ik riep niet dat ik er klaar meee was, ik riep AL KLAARquote:
Nee jij flapt zo 50 euri neer als je zin hebt in vrouwelijk gezelschap.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja je hoeft echt niet de hele tijd op te scheppen dat je een vriendin hebt hoor. In R&P kun je ze daarmee misschien jaloers krijgen, maar hier echt niet, en mij zeker niet.
Een lief meisje van 19 wat studeert van binnen verrot noemen vind jij normaal? Jij die op je 18e getrouwd was met weet ik veel wat voor figuur en al een bosje kinderen hebt?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:14 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Typeerd alle Lieske fans denken alleen aan fapfapfap bij Lieske omdat ze alleen positief op haar uiterlijk kan worden beoordeeld omdat ze vanbinnen helemaal verrot is.
moehahahahahaquote:Op donderdag 8 december 2005 16:15 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Nee jij flapt zo 50 euri neer als je zin hebt in vrouwelijk gezelschap.
Sja benzine is duur. Kan ik er wat aan doen dat mijn schatje zo ver weg woont.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:15 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Nee jij flapt zo 50 euri neer als je zin hebt in vrouwelijk gezelschap.
Snap je niet dat dat de lol is van dit topic. Als ik dat niet zou doen ben je zo klaar en moet ik weer druk gaan werken. Voer toch net iets liever discussie houd me scherp.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je staat niet alleen in het zoveel mogelijk afzeiken van bewoners, maar...... wat schiet je ermee op? Op de uitslag heeft het in ieder geval geen invloed. Het heeft wel invloed op het aantal posts, want een afzeik bericht op wie dan ook staat garant voor een aantal reacties.
Ik zeg dit dus in het algemeen, ik vind dat alle bewoners mindere uitspraken hebben gedaan, maar die heb ik ook in mijn leven gezegd. En ja, verschil is dat ik niet in het huis zit en zij wel, bla bla, dat is hier al vaak genoeg gezegd.
Maar goed, ik irriteer me niet als iemand een bewoner continue loopt af te zeiken, moet hij/zij lekker zelf weten. Ik verwonder me alleen dat mensen zolang een hekel aan iemand kan hebben, terwijl het zo simpel is om die persoon te ontwijken.
Als ik irl zo'n hekel heb aan iemand, doe ik mijn best om die persoon zoveel mogelijk te ontlopen. Maar dat is mijn mening.
Verder zal ik proberen er geen woorden vuil aan te maken, want ik kan toch niemand van gedachte doen veranderen. Ik zeg wel proberen, ik kan nog weleens van gedachte veranderen, en dan heb ik me bij deze ingedekt![]()
Volgens mij was je gisteren ook al bezig en ik zou het toch normaler vinden als je niet mensen persoonlijk aanvalt. Iedereen heeft zijn eigen levensplanning, maar dat zei ik gisteren ook al....quote:Op donderdag 8 december 2005 16:16 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Een lief meisje van 19 wat studeert van binnen verrot noemen vind jij normaal? Jij die op je 18e getrouwd was met weet ik veel wat voor figuur en al een bosje kinderen hebt?![]()
Lief meisje is wat errrug naiv. Niet haar verhaaltjes uut Grunning gehoord hoe ze haar zelfbeeld boost ten koste van anderen?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:16 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Een lief meisje van 19 wat studeert van binnen verrot noemen vind jij normaal? Jij die op je 18e getrouwd was met weet ik veel wat voor figuur en al een bosje kinderen hebt?![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:15 schreef Kleintje het volgende:
[..]
ow nee... ik riep niet dat ik er klaar meee was, ik riep AL KLAAR
en dat roep ik al sinds ergens vorig jaar.
Dusch....
Helemaal in Polen? das een eindje rijden inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sja benzine is duur. Kan ik er wat aan doen dat mijn schatje zo ver weg woont.![]()
Het feit dat jullie blijkbaar dezelfde debiele humor hebben, geeft al aan waarom jullie geen hoogte kunnen krijgen van de voor jullie te intelligente Lieske.quote:
Hahahahaaaaa hou op ik lig dubbel.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:19 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Helemaal in Polen? das een eindje rijden inderdaad.
Juist... jij snapt hem.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
oh, tsja, toen 'kende' ik je nog niet. Dus eigenlijk doet Dido continu de [Kleintje-mode]?
![]()
Ben erg benieuwd naar jou defenitie van "discussie"...quote:Op donderdag 8 december 2005 16:18 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Snap je niet dat dat de lol is van dit topic. Als ik dat niet zou doen ben je zo klaar en moet ik weer druk gaan werken. Voer toch net iets liever discussie houd me scherp.
Laat zitten man. Hier stond ik toen al boven en nu al helemaal. Je hebt altijd mensen die het verschil tussen het echte leven en het internet verwarren. Waarschijnlijk omdat hun leven bestaat uit internet en niet bestaande msn vrienden.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij was je gisteren ook al bezig en ik zou het toch normaler vinden als je niet mensen persoonlijk aanvalt. Iedereen heeft zijn eigen levensplanning, maar dat zei ik gisteren ook al....
volgens mij heeft iedereen een verschillend gevoel voor humor en heeft dat niks te maken met intelligentiequote:Op donderdag 8 december 2005 16:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het feit dat jullie blijkbaar dezelfde debiele humor hebben, geeft al aan waarom jullie geen hoogte kunnen krijgen van de voor jullie te intelligente Lieske.
Nou, doe een beetje normaal zeg. Het kan mij helemaal niet boeien hoe Lieske eruit ziet.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:14 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Typeerd alle Lieske fans denken alleen aan fapfapfap bij Lieske omdat ze alleen positief op haar uiterlijk kan worden beoordeeld omdat ze vanbinnen helemaal verrot is.
Klopt ik was gisteren ook al bezig. En jullie vallen Lieske toch ook persoonlijk aan, waarom mag ik jullie (aangezien jullie je 10x debieler gedragen dan Lieske) dan niet persoonlijk aanvallen?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij was je gisteren ook al bezig en ik zou het toch normaler vinden als je niet mensen persoonlijk aanvalt. Iedereen heeft zijn eigen levensplanning, maar dat zei ik gisteren ook al....
Sorry voor de late reactie maar dit moet echt:quote:Op donderdag 8 december 2005 16:07 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Uhm..om Lieske-fanaten een kans te geven goed te kunnen vergelijken: heb je daar niet de naakt-variant van?
Dan toch tenminste met sociale intelligentie.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij heeft iedereen een verschillend gevoel voor humor en heeft dat niks te maken met intelligentie![]()
Ze speelde hoertje... als De Cock (met cee ooo cee kaa) in het cafe van lowieke zit.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ging ze daar dood danof wat voor rolletje
En dat jij Lieske intelligent vindt zegt ook wel weer genoeg. Ben je na je obsessie met Calimero nu overgestapt op dat domme studentenkutje om je vadergevoelens te vervullen?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:19 schreef American_Nightmare het volgende:
Het feit dat jullie blijkbaar dezelfde debiele humor hebben, geeft al aan waarom jullie geen hoogte kunnen krijgen van de voor jullie te intelligente Lieske.
Oh ja, zo af en toe snap ik dat best, doe ik ook. Als het zo af en toe gebeurt kan ik ook best de lol van inzien, dat is o.a. de kracht van de SC. Maar ik voer liever andere discussies. Heb ik hier al regelmatig gedaan, waren iets contructiever dan; "Ik vind Lieske... Ik vind Dido.. wat is Roel... Jeetje die Joost...... Is niet mijn mening van discussie.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:18 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Snap je niet dat dat de lol is van dit topic. Als ik dat niet zou doen ben je zo klaar en moet ik weer druk gaan werken. Voer toch net iets liever discussie houd me scherp.
Ik heb mijn kinderen opgevoed gewerkt en tegelijkertijd mijn HBO studie afgerond dus hou aub op over intelligentie.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij heeft iedereen een verschillend gevoel voor humor en heeft dat niks te maken met intelligentie![]()
Aha.... en ik wou mijn paardrijden al opgeven vanwege Didoquote:Op donderdag 8 december 2005 16:20 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Juist... jij snapt hem.
En dat paardrijden heeft ze ook van mij
Om erbij te horen
Omdat we het over een deelnemer hebben van BB en dat de bedoeling is van BB om of je mateloos aan iemand te irriteren of om een fan te zijn van iemand. Zonder discussie heeft BB helemaal geen nut. Als iedereen leuk en aardig gevonden word hoef je toch ook niet te kijken.......quote:Op donderdag 8 december 2005 16:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Klopt ik was gisteren ook al bezig. En jullie vallen Lieske toch ook persoonlijk aan, waarom mag ik jullie (aangezien jullie je 10x debieler gedragen dan Lieske) dan niet persoonlijk aanvallen?
Omdat 'wij' niet in dat huis zitten. Snap je dat?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Klopt ik was gisteren ook al bezig. En jullie vallen Lieske toch ook persoonlijk aan, waarom mag ik jullie (aangezien jullie je 10x debieler gedragen dan Lieske) dan niet persoonlijk aanvallen?
Vind ze het leuk dat je ondertussen naar Lieske kijkt?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, ik zit hier achter m'n laptop de hele dag te kijken naar de naaktbeelden van Lieske![]()
![]()
ien dat fapfapfapfap doet mijn vriendin wel voor mij denk ik dan
Jij houdt toch zo van mensen met niveau, waarom kan jijzelf dan niet een normale discussie voeren, ik zou niet zo op mn tenen lopen maar gewoon mn voeten gebruikenquote:Op donderdag 8 december 2005 16:21 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Laat zitten man. Hier stond ik toen al boven en nu al helemaal. Je hebt altijd mensen die het verschil tussen het echte leven en het internet verwarren. Waarschijnlijk omdat hun leven bestaat uit internet en niet bestaande msn vrienden.
Echt goeie discussie hoor, echt knapquote:Op donderdag 8 december 2005 16:18 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik ga je steeds leuker vinden.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:24 schreef Sjet het volgende:
[..]
Aha.... en ik wou mijn paardrijden al opgeven vanwege DidoMaar nu kan ik gelukkig met een gerust hart met mijn hobby doorgaan
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:27 schreef Sjet het volgende:
Afbeelding ff weggehaald..... ForeverCaps was eerder![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:26 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik ga je steeds leuker vinden.
Dat UT uit je profiel... bedoel je daar Unreal Tournament mee???
GOTY???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |