Een nieuw deel openen
Vorige delen
ik ga zo even douchen, en daarna maak ik ook een tostiquote:Op maandag 12 december 2005 12:31 schreef miss_sly het volgende:
Eten
Ik heb zooooon honger
tosti en een boterham met rosbief![]()
Ik had echt enorme honger! Ik voelde me er zelfs een beetje slap van, zo'n behoefte had ik aan eten, terwijl ik toch gewoon een crackertje gegeten heb vanochtend.quote:Op maandag 12 december 2005 12:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ga zo even douchen, en daarna maak ik ook een tosti
groetjes terugquote:Op maandag 12 december 2005 12:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nogmaals
Ik ga zo onderweg naar Grunn voor college.
Groetjes van heiden6.
snel doen dan maar, voor je het weet misbruiken terroristen jouw hotspotquote:Op maandag 12 december 2005 13:05 schreef qu63 het volgende:
draadloos internet werkt, maar is nu niet beveiligd
jaquote:Op maandag 12 december 2005 13:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
snel doen dan maar, voor je het weet misbruiken terroristen jouw hotspot
quote:Op maandag 12 december 2005 12:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nogmaals
Ik ga zo onderweg naar Grunn voor college.
Groetjes van heiden6.
Antenneversterker er aan hangen?quote:Op maandag 12 december 2005 13:15 schreef qu63 het volgende:
nu alleen nog een sterker signaal krijgen
iemand tips?
waar en hoe duur?quote:
Geen idee, maar volgens mij is het niet legaal om die dingen zo aan te passen dat ze over de landsgrenzen heen blazen.quote:
grotere antenne op je router of wifi kaart, of richtantenne, zodat je min of meer je straal kan richten en dus versterken.quote:Op maandag 12 december 2005 13:15 schreef qu63 het volgende:
nu alleen nog een sterker signaal krijgen
iemand tips?
hij moet wel het hele huis nog steeds kunnen bereikenquote:Op maandag 12 december 2005 13:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
grotere antenne op je router of wifi kaart, of richtantenne, zodat je min of meer je straal kan richten en dus versterken.
ik denk niet dat me dat vanaf hier lukt hoorquote:Op maandag 12 december 2005 13:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij is het niet legaal om die dingen zo aan te passen dat ze over de landsgrenzen heen blazen.
Als je hem goed versterkt wel, maar zo sterk mag du sniet.quote:Op maandag 12 december 2005 13:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk niet dat me dat vanaf hier lukt hoor
Missquote:
Ja ja, maak de rest maar jaloersquote:We zijn moe en voldaan na een heerlijk weekend
duhquote:Op maandag 12 december 2005 13:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je hem goed versterkt wel, maar zo sterk mag du sniet.
Ik wel. Normaal gesproken ben ik alleen zo lastig als ik bijvoorbeeld erg moe ben, maar ik het het nu al een paar dagen zonder aanwijsbare reden.quote:
Men is dan verplicht om dat abonnement te nemen, omdat het mniet meer te overstemmen is.quote:Op maandag 12 december 2005 13:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
duh
dan ga ik er meteen een abbonnement aanhangen zodat je overal kan internetten
quote:Op maandag 12 december 2005 13:40 schreef Doffy het volgende:
* Doffy neemt een pot zure bommen mee naar de meet
quote:
Dat was niet mijn bedoeling, sorryquote:Ja ja, maak de rest maar jaloers![]()
Lekker, augurkenquote:Op maandag 12 december 2005 13:40 schreef Doffy het volgende:
* Doffy neemt een pot zure bommen mee naar de meet
Van mij mag het wel hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 13:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Dat was niet mijn bedoeling, sorry
Maar ik heb wel een heel fijn weekend gehad; moet ik daar dan in stilte van nagenieten, mag ik da tniet met jullie delen?![]()
Jawel hoorquote:Op maandag 12 december 2005 13:44 schreef miss_sly het volgende:
Dat was niet mijn bedoeling, sorry
Maar ik heb wel een heel fijn weekend gehad; moet ik daar dan in stilte van nagenieten, mag ik da tniet met jullie delen?![]()
Dat hebben mijnquote:Op maandag 12 december 2005 13:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Ik ben ook met mijnsamen de hond wezen uitlaten
![]()
Het is nogal een ritueel he?quote:Op maandag 12 december 2005 13:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
![]()
Er zijn relaties wel op minder gebouwdquote:Op maandag 12 december 2005 13:53 schreef Alicey het volgende:
De hond als bindende factor in een relatie.
Ja, op niets bijvoorbeeld...quote:Op maandag 12 december 2005 13:56 schreef Doffy het volgende:
[..]
Er zijn relaties wel op minder gebouwd
En wat zie je dan precies voor je?quote:Op maandag 12 december 2005 14:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, op niets bijvoorbeeld...
Ik zie het trouwens wel helemaal voor me.
Wezen zijn kinderen zonder nog levende oudersquote:Op maandag 12 december 2005 13:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
![]()
Bekrompen opvatting van wezenquote:Op maandag 12 december 2005 14:37 schreef Reya het volgende:
Wezen zijn kinderen zonder nog levende ouders![]()
to wees or not to weesquote:
Daarom. Ik oefen alvast voor de meet, volgende weekquote:Op maandag 12 december 2005 15:06 schreef Alicey het volgende:
Wezen wordt in Rotterdam ook in de tegenwoordige tijd gebruikt.
Je gaat het vast helemaal redden.quote:Op maandag 12 december 2005 15:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Daarom. Ik oefen alvast voor de meet, volgende week
gozertquote:Op maandag 12 december 2005 15:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je gaat het vast helemaal redden.
Andere wetenswaardigheden zijn dat het werkwoord kunnen niet bestaat, de t al bij de stam is inbegrepen en bezit voor de zekerheid dubbel aangegeven wordt.
het ging om dat +t verhaalquote:Op maandag 12 december 2005 15:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
gozert is ook echt een werkwoord.
Nee, we klonen Piet Hein Donner een x aantal keer en sturen een leger daarvan de stad in om iedere Amsterdammer Nederlands te lerenquote:Op maandag 12 december 2005 15:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
En daarna ga je er zeker 7 keer omheen rijden?
zijn maar 9 cijfersquote:Op maandag 12 december 2005 16:49 schreef Bensel het volgende:
Oh ja, hij heeft geprobeerd te bellen met dit nummer: 0031-54472.Iemand een idee? 0031 is het kengetal van nederland, maar dan..
Mja.. nu is het wel algemeen bekend dat in de asielzoekcentra van Winschoten en Oude pekela de echt moeilijke gevallen (lees criminelen) zitten. Ik ben van nature heel behulpzaam en vertrouwend, maar als je zoiets geflikt word.. Scheelt trouwens wel dat ik wel een vrij stevige indruk maak, en vooral niet bang overkom..quote:Op maandag 12 december 2005 16:36 schreef Alicey het volgende:
Da's wel een erg brutale Bensel..
Maar denk wel dat het toch vooroordelen zijn. Rotterdam zit vol met medelanders, en er is er nog geen een geweest die me zoiets geflikt heeft..
Misschien dat dat laatste er ook wel voor zorgt dat ik van echte criminelen geen last heb (Hooguit van figuren die magische steentjes verkopen enzoquote:Op maandag 12 december 2005 16:59 schreef Bensel het volgende:
[..]
Mja.. nu is het wel algemeen bekend dat in de asielzoekcentra van Winschoten en Oude pekela de echt moeilijke gevallen (lees criminelen) zitten. Ik ben van nature heel behulpzaam en vertrouwend, maar als je zoiets geflikt word.. Scheelt trouwens wel dat ik wel een vrij stevige indruk maak, en vooral niet bang overkom..
aangifte hiervan heeft waarschijnlijk toch geen zin.. aangezien er geen overtredingen zijn begaan (nouu ja, behalve bedreiging dan) Bovendien heb ik er geen tijd voorquote:Op maandag 12 december 2005 16:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
zijn maar 9 cijfers
aangifte gedaan?
dat kan ook via internet hoorquote:Op maandag 12 december 2005 17:03 schreef Bensel het volgende:
[..]
aangifte hiervan heeft waarschijnlijk toch geen zin.. aangezien er geen overtredingen zijn begaan (nouu ja, behalve bedreiging dan) Bovendien heb ik er geen tijd voor
Hmmm, een zeker vermogen onraad te voorzien is ook nooit slechtquote:Op maandag 12 december 2005 16:35 schreef Bensel het volgende:
Hmm.. m'n vooroordeel over onze medelanders is vandaag wel weer bevestigt.. nadat ik m'n bus gemist had in Winschoten loop ik ff de stad in.. komt er een medelander achter me lopen, en vraagt of hij mag bellen. uiteraard mag dat, echter heb ik niet genoeg beltegoed.. Vervolgens wil hij dat niet geloven.. dus ik laat hem het tekstberichtje zien dat m'n beltegeod zo goed als op is.. vervolgens grist hij de telefoon uit m'n handen, en probeert toch te bellen, tevergeefs. Ik rook ondertussen dus al onraad, en vraag netjes m'n mobiel terug."jaja is goed is goed, je krijgt zo" terwijl hij de achterkant eraf haalt, waarscihjnlijk om m'n simkaart te pakken.. om er achter te komen dat dat toch niet zo gemnakkelijk lukt (viel me trouwens wel op dat hij precies wist hoe de achterkant eraf te halen.. zelfs ik heb er moeite mee (heb een nokia 3110). Goed, ik met luide stem eisen dat hij nu toch echt m'n telefoon moet terug geven, *ondertussen wenkte ik wat mensen die er liepen* probeert ie nog weer te bellen, echter de telefoon was uit.. Hij dus om m'n wachtwoord vragen.. Ik antwoorden: sorry, die krijg je echt niet.. Ondertussen had ik al meerdere keren hem ook fysiek duidelijk gemaakt dat ik m'n telefoon toch echt terug wou, en toen besloot hij maar om mij te gaan bedreigen.. Ik: dus jij bedreigt mij nu? Dat getuigt toch niet van beleefdheid, of wel? Dus geef NU m'n telefoon terug.. Toen besloot hij eieren voor z'n geld te kiezen..
doe eens blijquote:Op maandag 12 december 2005 19:08 schreef miss_sly het volgende:
En thuis.
kan ik begrijpen jaquote:Op maandag 12 december 2005 21:38 schreef miss_sly het volgende:
Beetje dozen aan het inpakken...toch best vreemd.
Da's waar qu!quote:Op maandag 12 december 2005 21:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan ik begrijpen ja
maar het vooruitzicht dat je ze weer mag uitpakken in je eigen huisje is toch veel leuker!
Positief doen blij schaapje!quote:
Dat komt wel weer!quote:
preciesquote:
Schaapje wordt nog gek van mijquote:Op maandag 12 december 2005 21:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
precies
en anders bel je je schaapje
hij is toch al gek van je?quote:
nu welquote:Nee hoor, ik kom er alleen wel weer, geen probleem. Maar nu even niet.
quote:Op maandag 12 december 2005 21:38 schreef miss_sly het volgende:
Beetje dozen aan het inpakken...toch best vreemd.
das makkelijkquote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
net klaar met eten bij chinees restaurant onder m'n huis
was erg lekker. tijdens het eten rapportje gemaakt. we konden op m'n eigen router inloggen voor internet
twee gratis koffie gehad van m'n buurchinees.
Denk het welquote:
Doe jij maar even blij voor tweequote:nu wel
Mja jaquote:Op maandag 12 december 2005 23:18 schreef miss_sly het volgende:
Met Marlon Brando?
Die was lekker in z'n jonge jaren!
We hebben dezelfde smaak, Doffyquote:
ik weet het nog nietquote:
Da's maar goed ook dat dat niet altijd isquote:
Als jij komt zaterdag, ga ik blij doen.quote:Op maandag 12 december 2005 23:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik weet het nog niet
ga jij dan wel blij doen?
Hoe kan een blij schaap nu niet blij doen?quote:Op maandag 12 december 2005 23:23 schreef qu63 het volgende:
ik weet het nog niet
ga jij dan wel blij doen?
Een blij schaap heeft ook wel eens een iets mindere dagquote:Op maandag 12 december 2005 23:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hoe kan een blij schaap nu niet blij doen?![]()
![]()
Nietesquote:Op maandag 12 december 2005 23:26 schreef miss_sly het volgende:
Een blij schaap heeft ook wel eens een iets mindere dag
quote:
Als ik als blij schaap niet een keer een minder blije dag mag hebben, dan ben ik geen blij schaapquote:
Daar gaat mijn beeld van de ideale vrouwquote:Op maandag 12 december 2005 23:38 schreef miss_sly het volgende:
Als ik als blij schaap niet een keer een minder blije dag mag hebben, dan ben ik geen blij schaap
Zelfs ik kan niet altijd alleen maar blij en vrolijk zijn
Sorryquote:Op maandag 12 december 2005 23:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Daar gaat mijn beeld van de ideale vrouw![]()
Moet ik het maar weer bij mannen houden![]()
Jij ookquote:
Helaasquote:Op maandag 12 december 2005 23:43 schreef Doffy het volgende:
Dan moeten we het hier maar bij laten he*snif*
Ik vind Straatcar echt een gave film!quote:Op maandag 12 december 2005 23:49 schreef Doffy het volgende:
Nee, nog steeds niet gezien. Staat ook nog hoog op mijn lijstje. Maar On the Waterfront deed zich opeens voor als mogelijkheid. Ik zie films (en zeker dat soort) het liefst op het grote doek. Maar als Streetcar weer 'ns voorbij komt, ga ik er zeker heen
Ik wil zondag nog naar de (vermoedelijk) laatste mogelijkheid om Apocalypse Now op 70mm Cinemascope te zien. Heb er nu al zin in
Is dan ook een échte klassieker, dus ik wil er zeker nog eens heen!quote:Op maandag 12 december 2005 23:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind Straatcar echt een gave film!
Ik keek die film een tijdje terug hier op m'n eigen tv, en ik was verbaasd hoe die film me helemaal opzoog. Geniaal. Nu ie nog één keer op Cinemascope formaat draait (dat is dus een scherm van zo'n 30 breed bij 10 hoog) wil ik dat zeker nog eens meemaken.quote:Apocalyps now lijkt me ook gaaf in de bios
Dat wordt dus genieten zondagquote:Op maandag 12 december 2005 23:56 schreef Doffy het volgende:
[..]
Is dan ook een échte klassieker, dus ik wil er zeker nog eens heen!
[..]
Ik keek die film een tijdje terug hier op m'n eigen tv, en ik was verbaasd hoe die film me helemaal opzoog. Geniaal. Nu ie nog één keer op Cinemascope formaat draait (dat is dus een scherm van zo'n 30 breed bij 10 hoog) wil ik dat zeker nog eens meemaken.
Levens redden enzo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:06 schreef Doffy het volgende:
Nee, die heeft belangrijker dingen te doen
Wat kan nou belangrijker zijn dan met zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:06 schreef Doffy het volgende:
Nee, die heeft belangrijker dingen te doen
Sorry, geen autoquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:08 schreef qu63 het volgende:
als je me naar huis brengt ga ik met je mee Doffy
als jij me thuisbrengt kom ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil er wel even over denken, Doffy! Op zich lijkt het me wel wat om mee te gaan, als ik mee mag tenminste
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:11 schreef Doffy het volgende:
Tuurlijk mag je mee!![]()
En schaap ook, natuurlijk
En andere mensen ook hoor
Amsterdam meetquote:
Zullen we dan maar meegaan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:31 schreef het_fokschaap het volgende:
truste Doffy.
Leuk. Apocalyps now
En dat met de feestmaanden!quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:53 schreef miss_sly het volgende:
En ik was weer een kilo afgevallenMijn BMI is 23,3, dat is heel netjes!
Ik word nog zoooo mooi slank
Ik wil het niet per se hard spelen, ik wil nu dat doen wat voor mij het beste/fijnste/handigste is. Ik wil geen rekening houden met de andere partij, maar ook niet kost wat kost hard spelen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:08 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het ook een beetje lastig Syl.. De vraag is denk ik hoe hard je het wilt spelen..
Ja, nu kan ik wat hebben met al dat eten en snoepen in het vooruitzichtquote:
24 is helemaal gezond. Tussen 20 en 25 heb je een gezond BMI.quote:Bij de laatste check was mijn BMI 24, hetgeen ook nog gezond is.
Wat zouden de gevolgen voor haar zijn wanneer je de 30e laat passeren? Ik ben nog niet helemaal wakker, dus ik heb even niet voor me hoe het precies zit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil het niet per se hard spelen, ik wil nu dat doen wat voor mij het beste/fijnste/handigste is. Ik wil geen rekening houden met de andere partij, maar ook niet kost wat kost hard spelen.
Ah, voorbereidingenquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, nu kan ik wat hebben met al dat eten en snoepen in het vooruitzicht
En na 25 is het dikke ellende.quote:24 is helemaal gezond. Tussen 20 en 25 heb je een gezond BMI.
Zij moet dan ergens geld vandaan halen om het bedrag van haar hypotheek te voldoen, denk ik. Dat is alles.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat zouden de gevolgen voor haar zijn wanneer je de 30e laat passeren? Ik ben nog niet helemaal wakker, dus ik heb even niet voor me hoe het precies zit.
En als dat niet gebeurt, wat dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zij moet dan ergens geld vandaan halen om het bedrag van haar hypotheek te voldoen, denk ik. Dat is alles.
Eigenlijk niet echtquote:
Ach, uit onderzoek is gebleken dat mensen met een BMI tussen 25 en 30 (het officiele overgewicht) gemiddeld genomen niets ongezonder zijn dan mensen met een BMI tussen 20 en 25. Boven de 30 en onder de 20 is het echt ongezond. Ondergewciht (BMI onder 20 dus) blijkt dan nog ongezonder dan overgewicht, voor de diverse organen enzo.quote:En na 25 is het dikke ellende.
Het is een redelijke indicatie in ieder geval, al hangt het van een aantal andere factoren af of het gezond is.
Dat weet ik neit, dat is haar probleem, lijkt me.quote:
Da's het belangrijkste!quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt
Ik eet en snoep toch niet veel, dat krijg ik niet eens naar binnen, dus ik denk dat het met de schade nogal mee zal vallenmaar het komt toevallig wel goed uit.
Het mooiste is dat ik me ook helemaal mooi en slank voel
Zo had ik het inderdaad ook begrepen.. Maar ook dan blijft het een vrij algemeen verhaal, wat geen rekening houdt met lichaamsbouw etc.quote:Ach, uit onderzoek is gebleken dat mensen met een BMI tussen 25 en 30 (het officiele overgewicht) gemiddeld genomen niets ongezonder zijn dan mensen met een BMI tussen 20 en 25. Boven de 30 en onder de 20 is het echt ongezond. Ondergewciht (BMI onder 20 dus) blijkt dan nog ongezonder dan overgewicht, voor de diverse organen enzo.
Als het alleen voor haar problemen oplevert misschien toch gewoon hard spelen.. Ik weet niet wat het bedrag is wat zij mist in haar hypotheek, maar als ze het over een maand kan regelen, kan ze dat nu toch ook, of evt. voorschieten?quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat weet ik neit, dat is haar probleem, lijkt me.
Ik ga zo de hypotheekadviseur nog even bellen, en dan leg ik het hem ook voor.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Boek: G. McComb/E. Boysen - Elektronica voor dummies
Mijn laatste review.
Ik heb geen idee waar ze dat geld vandaan haalt, en dat is mijn zorg ook niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het alleen voor haar problemen oplevert misschien toch gewoon hard spelen.. Ik weet niet wat het bedrag is wat zij mist in haar hypotheek, maar als ze het over een maand kan regelen, kan ze dat nu toch ook, of evt. voorschieten?
Maar als dat haar niet lukt, kan de koop dan wel doorgaan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Nou, officieel moet zij dus op 30 december de hypotheek die zij had volledig aflossen. Kennelijk mist ze hiervoor een bedrag en komt dat van een of andere spaarrekening of weet ik veel vrij begin januari en kan ze het dan gewoon bij de notaris deponeren. Als de akte passeert op 30 december heeft ze dat geld dus nog niet en moet ze hier iets voor regelen, denk ik.
Weet ik niet, dat moet ik even vragen aan mijn hypotheekmannetje! ik zou het wel vreemd vinden als de koop dan niet door kan gaan! Bovendien hadden zij zoveel haast, dat ze het in eerste instantie jammer vonden dat er pas 30 december gepasseerd kon worden, ipv ergens halverwege december!quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar als dat haar niet lukt, kan de koop dan wel doorgaan?
Ik niet, want haar bank zou dan wel eens haar hypotheekrechten niet op willen/kunnen geven, waardoor er dus hypotheek op de woning gevestigd blijft..quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat moet ik even vragen aan mijn hypotheekmannetje! ik zou het wel vreemd vinden als de koop dan niet door kan gaan!
Ik krijg een beetje de indruk dat dat manipulatie is/was, maar dat ze e.e.a. niet goed hebben bekeken.quote:Bovendien hadden zij zoveel haast, dat ze het in eerste instantie jammer vonden dat er pas 30 december gepasseerd kon worden, ipv ergens halverwege december!
Dan moet je nu vol blijven houden vind ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:07 schreef Alicey het volgende:
Ik krijg een beetje de indruk dat dat manipulatie is/was, maar dat ze e.e.a. niet goed hebben bekeken.
Bijzonder vaag idd, ik zou niet zomaar meewerken iig als ik Syl wasquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik niet, want haar bank zou dan wel eens haar hypotheekrechten niet op willen/kunnen geven, waardoor er dus hypotheek op de woning gevestigd blijft..
[..]
Ik krijg een beetje de indruk dat dat manipulatie is/was, maar dat ze e.e.a. niet goed hebben bekeken.
Hmmm, heb je er lang last van?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:14 schreef Alicey het volgende:
* Alicey al wel wat koffie op, maar toch erg moe (Kon mijn bed al niet uitkomen), en nog steeds niet stabiel.
Van moeheid niet meer dan normaal, maar van emotionele labiliteit en mood swings wel al bijna 2 weken, terwijl het doorgaans toch hooguit een paar dagen duurt.quote:
Je kan dan idd wel weer zorgen dat er een breuk optreedt, maar dat is wel weer erg obsessief.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:16 schreef Bensel het volgende:
Mja. heb nog steeds last van m'n nek.. gisteravond trouwens wel een verassing gehad.. een meisje die ik ken van muziek (maar gestopt is) kwam spontaan weer langs op de repetitie.. heb er echt lang mee gepraat ed.. Jammer alleen dat ze al een vriend heeft![]()
Hmmm, wel mee uitkijken dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Van moeheid niet meer dan normaal, maar van emotionele labiliteit en mood swings wel al bijna 2 weken, terwijl het doorgaans toch hooguit een paar dagen duurt.
Ach ja, er zijn nog zoveel andere leuke vrouwenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:16 schreef Bensel het volgende:
Mja. heb nog steeds last van m'n nek.. gisteravond trouwens wel een verassing gehad.. een meisje die ik ken van muziek (maar gestopt is) kwam spontaan weer langs op de repetitie.. heb er echt lang mee gepraat ed.. Jammer alleen dat ze al een vriend heeft![]()
Dus jij danst nu op je bureau?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind Mesmerized in beide uitvoeringen zo'n lekker nummer
Van de dance versie krijg ik helemaal zin om te dansen
Nou, ik zit niet stil in ieder gevalquote:
Wordt je daarbij nog raar aangekeken, of valt dat mee?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik zit niet stil in ieder geval![]()
cd hebben?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:23 schreef miss_sly het volgende:
Valt mee, alleen mijn directe collega zit hier bij me op kantoor en die is inmiddels wel wat gewendquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wordt je daarbij nog raar aangekeken, of valt dat mee?
lekkerquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:32 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgen
net uit bed gebeld voor een klantbezoek in Luxemburg, 10 minuten later gebeld dat het niet meer nodig is
Die schud zijn/haar hoofd, zet een koptelefoon op, en gaat op zo'n manier zitten dat hij/zij jou niet meer ziet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Valt mee, alleen mijn directe collega zit hier bij me op kantoor en die is inmiddels wel wat gewend
schaapjequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:32 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgen
net uit bed gebeld voor een klantbezoek in Luxemburg, 10 minuten later gebeld dat het niet meer nodig is
Welke cd? van Faith Evans?quote:
'quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:23 schreef miss_sly het volgende:
zij kijkt me een keer meewarig aan en zegt: jij spoort echt niet he?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die schud zijn/haar hoofd, zet een koptelefoon op, en gaat op zo'n manier zitten dat hij/zij jou niet meer ziet?
Van Faith Evans dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
'
van wie is dat ? komt me wel bekend voor
quote:goedemorgen blij schaapje
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
zij kijkt me een keer meewarig aan en zegt: jij spoort echt niet he?
Hoe komt dat zo, op dze tijd?quote:Maar ik zit al de hele ochtend te swingen achter mijn bureau, heb zooooon zin om te dansen
Ach, mijn collega is inderdaad wel wat van me gewendquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Herkenbaar.Al heb ik volgens mij niet zo vaak zo'n bui als jij.
Geen idee. Misschien omdat we al tijden zullen gaan stappen maar nog niet gegaan zijnquote:Hoe komt dat zo, op dze tijd?
eens kijken of ik de dansversie kan vindenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:41 schreef miss_sly het volgende:
Van Faith Evans dus
Er is een lekkere dance versie, echt heerlijk!
En er is een langzame versie, die is lekker om mee te zingen
gelukkig maarquote:![]()
![]()
Beter dan gisteravond
is die helemaal zo vol lekkere muziek? Ze heeft ook wel een lekkere stem, trouwens!quote:
doe maar allebeiquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
eens kijken of ik de dansversie kan vinden
Ja, is ook veeeel fijnerquote:gelukkig maar
heb die danceversie nu. die is wel leukquote:
ik moet even met m'n zus de hort op voor een laptop, maar daarna ben ik gewoon thuis. als je echt geen zin hebt in Wijchen ben je in ieder geval welkom hier.quote:Ja, is ook veeeel fijner
Nou hopen dat het niet het komt doordat ik in Wijchen ben,dat ik me zo naar kan voelen, want dan heb ik het vanavond weer
Dat scheelt al een hoop.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, mijn collega is inderdaad wel wat van me gewend
Het zal vast een avond worden dan.quote:Geen idee. Misschien omdat we al tijden zullen gaan stappen maar nog niet gegaan zijn
De danskriebels moeten er wellicht eindelijk eens een keer uit
So?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:47 schreef Reya het volgende:
Hmmm, ik heb om half 1 een vergadering en een bespreking![]()
geen ideequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
is die helemaal zo vol lekkere muziek? Ze heeft ook wel een lekkere stem, trouwens!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:43 schreef miss_sly het volgende:
Geen idee. Misschien omdat we al tijden zullen gaan stappen maar nog niet gegaan zijn
De danskriebels moeten er wellicht eindelijk eens een keer uit
Kun je die gevoelens niet van je af zetten?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:45 schreef miss_sly het volgende:
Nou hopen dat het niet het komt doordat ik in Wijchen ben,dat ik me zo naar kan voelen, want dan heb ik het vanavond weer
Kans zit er wel in ben ik bang.. Maar je hebt nog genoeg tijd om aan leuke dingen te denken die die gevoelens misschien overtreffen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:45 schreef miss_sly het volgende:
Jij ook al niet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou, ik kan niet op twee plekken tegelijk zijn
quote:
heb je dat wel eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Kun je die gevoelens niet van je af zetten?
Ja he?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb die danceversie nu. die is wel leuk
Lief van jequote:ik moet even met m'n zus de hort op voor een laptop, maar daarna ben ik gewoon thuis. als je echt geen zin hebt in Wijchen ben je in ieder geval welkom hier.
Nee, dan zou de hypotheekverstrekker wel gek zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:00 schreef miss_sly het volgende:
De bankgarantie komt helemaal in orde
Zometeen even eenhandtekening zetten en dan is dat ok.
Dat is wel een goed teken; voglens mij geeft de hypotheekverstrekker geen bankgarantie af als ze niet van plan zijn de hypotheek toe te kennen, toch?
klopt, daar is het een garantie voorquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:00 schreef miss_sly het volgende:
De bankgarantie komt helemaal in orde
Zometeen even eenhandtekening zetten en dan is dat ok.
Dat is wel een goed teken; voglens mij geeft de hypotheekverstrekker geen bankgarantie af als ze niet van plan zijn de hypotheek toe te kennen, toch?
Jij lust niet eens champagnequote:Op dinsdag 13 december 2005 12:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
klopt, daar is het een garantie voorchampagne
Mag je komen halen in mijn huisje als het klaar isquote:
Ja he? Daar hoef ik dus niet meer aan te twijfelen he?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dan zou de hypotheekverstrekker wel gek zijn.
quote:Mooi zo Syl !
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:10 schreef miss_sly het volgende:
Mag je komen halen in mijn huisje als het klaar is
Nee, particulier, studentenverzekering. Maar ik moet dus vanaf nu iedere keer dat ik een recept aanvraag, ¤ 13,40 betalen. Ik vind dat belachelijk veel voor een klotig papiertje. En dat ook nog terwijl het voor de pil is, die normaal gezien vrij verkrijgbaar zou moeten zijn. Behalve het merk dat ik gebruik, omdat dat in de eerste plaats een acne-medicijn is met als 'bijwerking' anticonceptie.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:02 schreef Alicey het volgende:
Vanaf volgend jaar toch pas Lupa? Je bent toch gewoon ZF verzekerd neem ik aan?
Nee, in principe niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja he? Daar hoef ik dus niet meer aan te twijfelen he?
[..]F
E
E
S
T
Het is een simpel herhaalreceptje? Krijg je het ook niet vergoed, of dat wel?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, particulier, studentenverzekering. Maar ik moet dus vanaf nu iedere keer dat ik een recept aanvraag, ¤ 13,40 betalen. Ik vind dat belachelijk veel voor een klotig papiertje. En dat ook nog terwijl het voor de pil is, die normaal gezien vrij verkrijgbaar zou moeten zijn. Behalve het merk dat ik gebruik, omdat dat in de eerste plaats een acne-medicijn is met als 'bijwerking' anticonceptie.
Yup, gewoon herhaalrecept. Ga maar eens kijken of dat ook goedkoper kan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:16 schreef Alicey het volgende:
Het is een simpel herhaalreceptje? Krijg je het ook niet vergoed, of dat wel?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
S
E
X
D
R
U
G
S
R
O
C
K
'N
R
O
L
L
Ow ja!!! Zeg maar wanneerquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]S
E
X
D
R
U
G
S
R
O
C
K
'N
R
O
L
L
geef hem ook maar een glas champagne dan!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:36 schreef miss_sly het volgende:
OK, hypotheekadviseur gebeld. Die vroeg: wat wil je zelf?
Ik zei dat het me feitelijk neit echt iets uitmaakt.
Nu gaat hij bellen en hij stelt het volgende voor: passeren van d eakte begin januari is prima, als we nu de bankgaratnie laten vervallen (onnodig op kosten jagen) en we nu de sleutel krijgen, zonder vergoedingen ofzo. Gaan ze niet akkoord, blijft het 30 december, gaan ze wel akkoord, wordt het verschoven en heb ik daar geen nadelige gevolgen van.
Ik heb een lieve hypotheekadviseur
Als alles achter de rug is, ga ik zeker nog iets langsbrengen, dat hebben ze verdiendquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
geef hem ook maar een glas champagne dan!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:24 schreef het_fokschaap het volgende:S
E
X
D
R
U
G
S
R
O
C
K
'N
R
O
L
L
Jij hebt heiden6 daarvoorquote:
fjin om zo iemand te hebben die je een beetje helpt. hij is de persoon met verstand van zakenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:36 schreef miss_sly het volgende:
Nu gaat hij bellen en hij stelt het volgende voor: passeren van d eakte begin januari is prima, als we nu de bankgaratnie laten vervallen (onnodig op kosten jagen) en we nu de sleutel krijgen, zonder vergoedingen ofzo. Gaan ze niet akkoord, blijft het 30 december, gaan ze wel akkoord, wordt het verschoven en heb ik daar geen nadelige gevolgen van.
vergeet ook niet dat het hun werk is hequote:Op dinsdag 13 december 2005 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als alles achter de rug is, ga ik zeker nog iets langsbrengen, dat hebben ze verdiend
Ja, hij is echt een hele steun in deze toestand! Ben erg blij met hemquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
fjin om zo iemand te hebben die je een beetje helpt. hij is de persoon met verstand van zaken
Maar sommige dingen die hij doet, horen niet bij zijn werk, zoals nu dit telefoontje met de makelaar. Hij is gewoon erg liefquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
vergeet ook niet dat het hun werk is he
Zolang je die olifantjes niet opeet, vind ik het best hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Over drugs gesproken, heiden6 en ik hebben afgesproken dat we volgend weekend samen paddo's gaan proberen. We zullen het niet voor de meet doen, anders zien we misschien overal olifantjes.
Ik ben erg nieuwsgierig ernaar, maar ik vind het ook wel wat eng. Heiden6 heeft aangeboden om eerst niks te nemen en dan op mij te passen voor als er gekke dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:49 schreef miss_sly het volgende:
Zolang je die olifantjes niet opeet, vind ik het best hoor
Wil jullie wel eens zien terwijl je loopt te trippen
Als je het echt eng vindt, is dat misschien wel een goed idee. then again, als je nare, enge dingen gaat zien, kan hij dat toch niet veranderen, of wel?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben erg nieuwsgierig ernaar, maar ik vind het ook wel wat eng. Heiden6 heeft aangeboden om eerst niks te nemen en dan op mij te passen voor als er gekke dingen gebeuren.
en wat gaat heiden6 dan doenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben erg nieuwsgierig ernaar, maar ik vind het ook wel wat eng. Heiden6 heeft aangeboden om eerst niks te nemen en dan op mij te passen voor als er gekke dingen gebeuren.
Dat niet, maar ik voel me dan waarschijnlijk veiliger.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:57 schreef miss_sly het volgende:
Als je het echt eng vindt, is dat misschien wel een goed idee. then again, als je nare, enge dingen gaat zien, kan hij dat toch niet veranderen, of wel?
Klinkt als een goede oplossing.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:36 schreef miss_sly het volgende:
Je wilde toch juist olifant eten?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Over drugs gesproken, heiden6 en ik hebben afgesproken dat we volgend weekend samen paddo's gaan proberen. We zullen het niet voor de meet doen, anders zien we misschien overal olifantjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |