Levens redden enzo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:06 schreef Doffy het volgende:
Nee, die heeft belangrijker dingen te doen
Wat kan nou belangrijker zijn dan met zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:06 schreef Doffy het volgende:
Nee, die heeft belangrijker dingen te doen
Sorry, geen autoquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:08 schreef qu63 het volgende:
als je me naar huis brengt ga ik met je mee Doffy
als jij me thuisbrengt kom ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil er wel even over denken, Doffy! Op zich lijkt het me wel wat om mee te gaan, als ik mee mag tenminste
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:11 schreef Doffy het volgende:
Tuurlijk mag je mee!![]()
En schaap ook, natuurlijk
En andere mensen ook hoor
Amsterdam meetquote:
Zullen we dan maar meegaan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:31 schreef het_fokschaap het volgende:
truste Doffy.
Leuk. Apocalyps now
En dat met de feestmaanden!quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:53 schreef miss_sly het volgende:
En ik was weer een kilo afgevallenMijn BMI is 23,3, dat is heel netjes!
Ik word nog zoooo mooi slank
Ik wil het niet per se hard spelen, ik wil nu dat doen wat voor mij het beste/fijnste/handigste is. Ik wil geen rekening houden met de andere partij, maar ook niet kost wat kost hard spelen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:08 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het ook een beetje lastig Syl.. De vraag is denk ik hoe hard je het wilt spelen..
Ja, nu kan ik wat hebben met al dat eten en snoepen in het vooruitzichtquote:
24 is helemaal gezond. Tussen 20 en 25 heb je een gezond BMI.quote:Bij de laatste check was mijn BMI 24, hetgeen ook nog gezond is.
Wat zouden de gevolgen voor haar zijn wanneer je de 30e laat passeren? Ik ben nog niet helemaal wakker, dus ik heb even niet voor me hoe het precies zit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil het niet per se hard spelen, ik wil nu dat doen wat voor mij het beste/fijnste/handigste is. Ik wil geen rekening houden met de andere partij, maar ook niet kost wat kost hard spelen.
Ah, voorbereidingenquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, nu kan ik wat hebben met al dat eten en snoepen in het vooruitzicht
En na 25 is het dikke ellende.quote:24 is helemaal gezond. Tussen 20 en 25 heb je een gezond BMI.
Zij moet dan ergens geld vandaan halen om het bedrag van haar hypotheek te voldoen, denk ik. Dat is alles.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat zouden de gevolgen voor haar zijn wanneer je de 30e laat passeren? Ik ben nog niet helemaal wakker, dus ik heb even niet voor me hoe het precies zit.
En als dat niet gebeurt, wat dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zij moet dan ergens geld vandaan halen om het bedrag van haar hypotheek te voldoen, denk ik. Dat is alles.
Eigenlijk niet echtquote:
Ach, uit onderzoek is gebleken dat mensen met een BMI tussen 25 en 30 (het officiele overgewicht) gemiddeld genomen niets ongezonder zijn dan mensen met een BMI tussen 20 en 25. Boven de 30 en onder de 20 is het echt ongezond. Ondergewciht (BMI onder 20 dus) blijkt dan nog ongezonder dan overgewicht, voor de diverse organen enzo.quote:En na 25 is het dikke ellende.
Het is een redelijke indicatie in ieder geval, al hangt het van een aantal andere factoren af of het gezond is.
Dat weet ik neit, dat is haar probleem, lijkt me.quote:
Da's het belangrijkste!quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt
Ik eet en snoep toch niet veel, dat krijg ik niet eens naar binnen, dus ik denk dat het met de schade nogal mee zal vallenmaar het komt toevallig wel goed uit.
Het mooiste is dat ik me ook helemaal mooi en slank voel
Zo had ik het inderdaad ook begrepen.. Maar ook dan blijft het een vrij algemeen verhaal, wat geen rekening houdt met lichaamsbouw etc.quote:Ach, uit onderzoek is gebleken dat mensen met een BMI tussen 25 en 30 (het officiele overgewicht) gemiddeld genomen niets ongezonder zijn dan mensen met een BMI tussen 20 en 25. Boven de 30 en onder de 20 is het echt ongezond. Ondergewciht (BMI onder 20 dus) blijkt dan nog ongezonder dan overgewicht, voor de diverse organen enzo.
Als het alleen voor haar problemen oplevert misschien toch gewoon hard spelen.. Ik weet niet wat het bedrag is wat zij mist in haar hypotheek, maar als ze het over een maand kan regelen, kan ze dat nu toch ook, of evt. voorschieten?quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat weet ik neit, dat is haar probleem, lijkt me.
Ik ga zo de hypotheekadviseur nog even bellen, en dan leg ik het hem ook voor.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Boek: G. McComb/E. Boysen - Elektronica voor dummies
Mijn laatste review.
Ik heb geen idee waar ze dat geld vandaan haalt, en dat is mijn zorg ook niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het alleen voor haar problemen oplevert misschien toch gewoon hard spelen.. Ik weet niet wat het bedrag is wat zij mist in haar hypotheek, maar als ze het over een maand kan regelen, kan ze dat nu toch ook, of evt. voorschieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |