En wat zie je dan precies voor je?quote:Op maandag 12 december 2005 14:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, op niets bijvoorbeeld...
Ik zie het trouwens wel helemaal voor me.
Wezen zijn kinderen zonder nog levende oudersquote:Op maandag 12 december 2005 13:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Ik ben ook met mijnsamen de hond wezen uitlaten
![]()
Bekrompen opvatting van wezenquote:Op maandag 12 december 2005 14:37 schreef Reya het volgende:
Wezen zijn kinderen zonder nog levende ouders![]()
to wees or not to weesquote:
Daarom. Ik oefen alvast voor de meet, volgende weekquote:Op maandag 12 december 2005 15:06 schreef Alicey het volgende:
Wezen wordt in Rotterdam ook in de tegenwoordige tijd gebruikt.
Je gaat het vast helemaal redden.quote:Op maandag 12 december 2005 15:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Daarom. Ik oefen alvast voor de meet, volgende week
gozertquote:Op maandag 12 december 2005 15:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je gaat het vast helemaal redden.
Andere wetenswaardigheden zijn dat het werkwoord kunnen niet bestaat, de t al bij de stam is inbegrepen en bezit voor de zekerheid dubbel aangegeven wordt.
het ging om dat +t verhaalquote:Op maandag 12 december 2005 15:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
gozert is ook echt een werkwoord.
Nee, we klonen Piet Hein Donner een x aantal keer en sturen een leger daarvan de stad in om iedere Amsterdammer Nederlands te lerenquote:Op maandag 12 december 2005 15:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
En daarna ga je er zeker 7 keer omheen rijden?
zijn maar 9 cijfersquote:Op maandag 12 december 2005 16:49 schreef Bensel het volgende:
Oh ja, hij heeft geprobeerd te bellen met dit nummer: 0031-54472.Iemand een idee? 0031 is het kengetal van nederland, maar dan..
Mja.. nu is het wel algemeen bekend dat in de asielzoekcentra van Winschoten en Oude pekela de echt moeilijke gevallen (lees criminelen) zitten. Ik ben van nature heel behulpzaam en vertrouwend, maar als je zoiets geflikt word.. Scheelt trouwens wel dat ik wel een vrij stevige indruk maak, en vooral niet bang overkom..quote:Op maandag 12 december 2005 16:36 schreef Alicey het volgende:
Da's wel een erg brutale Bensel..
Maar denk wel dat het toch vooroordelen zijn. Rotterdam zit vol met medelanders, en er is er nog geen een geweest die me zoiets geflikt heeft..
Misschien dat dat laatste er ook wel voor zorgt dat ik van echte criminelen geen last heb (Hooguit van figuren die magische steentjes verkopen enzoquote:Op maandag 12 december 2005 16:59 schreef Bensel het volgende:
[..]
Mja.. nu is het wel algemeen bekend dat in de asielzoekcentra van Winschoten en Oude pekela de echt moeilijke gevallen (lees criminelen) zitten. Ik ben van nature heel behulpzaam en vertrouwend, maar als je zoiets geflikt word.. Scheelt trouwens wel dat ik wel een vrij stevige indruk maak, en vooral niet bang overkom..
aangifte hiervan heeft waarschijnlijk toch geen zin.. aangezien er geen overtredingen zijn begaan (nouu ja, behalve bedreiging dan) Bovendien heb ik er geen tijd voorquote:Op maandag 12 december 2005 16:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
zijn maar 9 cijfers
aangifte gedaan?
dat kan ook via internet hoorquote:Op maandag 12 december 2005 17:03 schreef Bensel het volgende:
[..]
aangifte hiervan heeft waarschijnlijk toch geen zin.. aangezien er geen overtredingen zijn begaan (nouu ja, behalve bedreiging dan) Bovendien heb ik er geen tijd voor
Hmmm, een zeker vermogen onraad te voorzien is ook nooit slechtquote:Op maandag 12 december 2005 16:35 schreef Bensel het volgende:
Hmm.. m'n vooroordeel over onze medelanders is vandaag wel weer bevestigt.. nadat ik m'n bus gemist had in Winschoten loop ik ff de stad in.. komt er een medelander achter me lopen, en vraagt of hij mag bellen. uiteraard mag dat, echter heb ik niet genoeg beltegoed.. Vervolgens wil hij dat niet geloven.. dus ik laat hem het tekstberichtje zien dat m'n beltegeod zo goed als op is.. vervolgens grist hij de telefoon uit m'n handen, en probeert toch te bellen, tevergeefs. Ik rook ondertussen dus al onraad, en vraag netjes m'n mobiel terug."jaja is goed is goed, je krijgt zo" terwijl hij de achterkant eraf haalt, waarscihjnlijk om m'n simkaart te pakken.. om er achter te komen dat dat toch niet zo gemnakkelijk lukt (viel me trouwens wel op dat hij precies wist hoe de achterkant eraf te halen.. zelfs ik heb er moeite mee (heb een nokia 3110). Goed, ik met luide stem eisen dat hij nu toch echt m'n telefoon moet terug geven, *ondertussen wenkte ik wat mensen die er liepen* probeert ie nog weer te bellen, echter de telefoon was uit.. Hij dus om m'n wachtwoord vragen.. Ik antwoorden: sorry, die krijg je echt niet.. Ondertussen had ik al meerdere keren hem ook fysiek duidelijk gemaakt dat ik m'n telefoon toch echt terug wou, en toen besloot hij maar om mij te gaan bedreigen.. Ik: dus jij bedreigt mij nu? Dat getuigt toch niet van beleefdheid, of wel? Dus geef NU m'n telefoon terug.. Toen besloot hij eieren voor z'n geld te kiezen..
doe eens blijquote:Op maandag 12 december 2005 19:08 schreef miss_sly het volgende:
En thuis.
kan ik begrijpen jaquote:Op maandag 12 december 2005 21:38 schreef miss_sly het volgende:
Beetje dozen aan het inpakken...toch best vreemd.
Da's waar qu!quote:Op maandag 12 december 2005 21:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan ik begrijpen ja
maar het vooruitzicht dat je ze weer mag uitpakken in je eigen huisje is toch veel leuker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |