Een nieuw deel openen
Vorige delen
ik ga zo even douchen, en daarna maak ik ook een tostiquote:Op maandag 12 december 2005 12:31 schreef miss_sly het volgende:
Eten
Ik heb zooooon honger
tosti en een boterham met rosbief![]()
Ik had echt enorme honger! Ik voelde me er zelfs een beetje slap van, zo'n behoefte had ik aan eten, terwijl ik toch gewoon een crackertje gegeten heb vanochtend.quote:Op maandag 12 december 2005 12:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ga zo even douchen, en daarna maak ik ook een tosti
groetjes terugquote:Op maandag 12 december 2005 12:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nogmaals
Ik ga zo onderweg naar Grunn voor college.
Groetjes van heiden6.
snel doen dan maar, voor je het weet misbruiken terroristen jouw hotspotquote:Op maandag 12 december 2005 13:05 schreef qu63 het volgende:
draadloos internet werkt, maar is nu niet beveiligd
jaquote:Op maandag 12 december 2005 13:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
snel doen dan maar, voor je het weet misbruiken terroristen jouw hotspot
quote:Op maandag 12 december 2005 12:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nogmaals
Ik ga zo onderweg naar Grunn voor college.
Groetjes van heiden6.
Antenneversterker er aan hangen?quote:Op maandag 12 december 2005 13:15 schreef qu63 het volgende:
nu alleen nog een sterker signaal krijgen
iemand tips?
waar en hoe duur?quote:
Geen idee, maar volgens mij is het niet legaal om die dingen zo aan te passen dat ze over de landsgrenzen heen blazen.quote:
grotere antenne op je router of wifi kaart, of richtantenne, zodat je min of meer je straal kan richten en dus versterken.quote:Op maandag 12 december 2005 13:15 schreef qu63 het volgende:
nu alleen nog een sterker signaal krijgen
iemand tips?
hij moet wel het hele huis nog steeds kunnen bereikenquote:Op maandag 12 december 2005 13:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
grotere antenne op je router of wifi kaart, of richtantenne, zodat je min of meer je straal kan richten en dus versterken.
ik denk niet dat me dat vanaf hier lukt hoorquote:Op maandag 12 december 2005 13:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij is het niet legaal om die dingen zo aan te passen dat ze over de landsgrenzen heen blazen.
Als je hem goed versterkt wel, maar zo sterk mag du sniet.quote:Op maandag 12 december 2005 13:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk niet dat me dat vanaf hier lukt hoor
Missquote:
Ja ja, maak de rest maar jaloersquote:We zijn moe en voldaan na een heerlijk weekend
duhquote:Op maandag 12 december 2005 13:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je hem goed versterkt wel, maar zo sterk mag du sniet.
Ik wel. Normaal gesproken ben ik alleen zo lastig als ik bijvoorbeeld erg moe ben, maar ik het het nu al een paar dagen zonder aanwijsbare reden.quote:
Men is dan verplicht om dat abonnement te nemen, omdat het mniet meer te overstemmen is.quote:Op maandag 12 december 2005 13:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
duh
dan ga ik er meteen een abbonnement aanhangen zodat je overal kan internetten
quote:Op maandag 12 december 2005 13:40 schreef Doffy het volgende:
* Doffy neemt een pot zure bommen mee naar de meet
quote:
Dat was niet mijn bedoeling, sorryquote:Ja ja, maak de rest maar jaloers![]()
Lekker, augurkenquote:Op maandag 12 december 2005 13:40 schreef Doffy het volgende:
* Doffy neemt een pot zure bommen mee naar de meet
Van mij mag het wel hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 13:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Dat was niet mijn bedoeling, sorry
Maar ik heb wel een heel fijn weekend gehad; moet ik daar dan in stilte van nagenieten, mag ik da tniet met jullie delen?![]()
Jawel hoorquote:Op maandag 12 december 2005 13:44 schreef miss_sly het volgende:
Dat was niet mijn bedoeling, sorry
Maar ik heb wel een heel fijn weekend gehad; moet ik daar dan in stilte van nagenieten, mag ik da tniet met jullie delen?![]()
Dat hebben mijnquote:Op maandag 12 december 2005 13:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Ik ben ook met mijnsamen de hond wezen uitlaten
![]()
Het is nogal een ritueel he?quote:Op maandag 12 december 2005 13:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Ik ben ook met mijnsamen de hond wezen uitlaten
![]()
Er zijn relaties wel op minder gebouwdquote:Op maandag 12 december 2005 13:53 schreef Alicey het volgende:
De hond als bindende factor in een relatie.
Ja, op niets bijvoorbeeld...quote:Op maandag 12 december 2005 13:56 schreef Doffy het volgende:
[..]
Er zijn relaties wel op minder gebouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |