Positief doen blij schaapje!quote:
Dat komt wel weer!quote:
preciesquote:
Schaapje wordt nog gek van mijquote:Op maandag 12 december 2005 21:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
precies
en anders bel je je schaapje
hij is toch al gek van je?quote:
nu welquote:Nee hoor, ik kom er alleen wel weer, geen probleem. Maar nu even niet.
quote:Op maandag 12 december 2005 21:38 schreef miss_sly het volgende:
Beetje dozen aan het inpakken...toch best vreemd.
das makkelijkquote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
net klaar met eten bij chinees restaurant onder m'n huis
was erg lekker. tijdens het eten rapportje gemaakt. we konden op m'n eigen router inloggen voor internet
twee gratis koffie gehad van m'n buurchinees.
Denk het welquote:
Doe jij maar even blij voor tweequote:nu wel
Mja jaquote:Op maandag 12 december 2005 23:18 schreef miss_sly het volgende:
Met Marlon Brando?
Die was lekker in z'n jonge jaren!
We hebben dezelfde smaak, Doffyquote:
ik weet het nog nietquote:
Da's maar goed ook dat dat niet altijd isquote:
Als jij komt zaterdag, ga ik blij doen.quote:Op maandag 12 december 2005 23:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik weet het nog niet
ga jij dan wel blij doen?
Hoe kan een blij schaap nu niet blij doen?quote:Op maandag 12 december 2005 23:23 schreef qu63 het volgende:
ik weet het nog niet
ga jij dan wel blij doen?
Een blij schaap heeft ook wel eens een iets mindere dagquote:Op maandag 12 december 2005 23:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hoe kan een blij schaap nu niet blij doen?![]()
![]()
Nietesquote:Op maandag 12 december 2005 23:26 schreef miss_sly het volgende:
Een blij schaap heeft ook wel eens een iets mindere dag
quote:
Als ik als blij schaap niet een keer een minder blije dag mag hebben, dan ben ik geen blij schaapquote:
Daar gaat mijn beeld van de ideale vrouwquote:Op maandag 12 december 2005 23:38 schreef miss_sly het volgende:
Als ik als blij schaap niet een keer een minder blije dag mag hebben, dan ben ik geen blij schaap
Zelfs ik kan niet altijd alleen maar blij en vrolijk zijn
Sorryquote:Op maandag 12 december 2005 23:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Daar gaat mijn beeld van de ideale vrouw![]()
Moet ik het maar weer bij mannen houden![]()
Jij ookquote:
Helaasquote:Op maandag 12 december 2005 23:43 schreef Doffy het volgende:
Dan moeten we het hier maar bij laten he*snif*
Ik vind Straatcar echt een gave film!quote:Op maandag 12 december 2005 23:49 schreef Doffy het volgende:
Nee, nog steeds niet gezien. Staat ook nog hoog op mijn lijstje. Maar On the Waterfront deed zich opeens voor als mogelijkheid. Ik zie films (en zeker dat soort) het liefst op het grote doek. Maar als Streetcar weer 'ns voorbij komt, ga ik er zeker heen
Ik wil zondag nog naar de (vermoedelijk) laatste mogelijkheid om Apocalypse Now op 70mm Cinemascope te zien. Heb er nu al zin in
Is dan ook een échte klassieker, dus ik wil er zeker nog eens heen!quote:Op maandag 12 december 2005 23:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind Straatcar echt een gave film!
Ik keek die film een tijdje terug hier op m'n eigen tv, en ik was verbaasd hoe die film me helemaal opzoog. Geniaal. Nu ie nog één keer op Cinemascope formaat draait (dat is dus een scherm van zo'n 30 breed bij 10 hoog) wil ik dat zeker nog eens meemaken.quote:Apocalyps now lijkt me ook gaaf in de bios
Dat wordt dus genieten zondagquote:Op maandag 12 december 2005 23:56 schreef Doffy het volgende:
[..]
Is dan ook een échte klassieker, dus ik wil er zeker nog eens heen!
[..]
Ik keek die film een tijdje terug hier op m'n eigen tv, en ik was verbaasd hoe die film me helemaal opzoog. Geniaal. Nu ie nog één keer op Cinemascope formaat draait (dat is dus een scherm van zo'n 30 breed bij 10 hoog) wil ik dat zeker nog eens meemaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |