Maar als dat haar niet lukt, kan de koop dan wel doorgaan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Nou, officieel moet zij dus op 30 december de hypotheek die zij had volledig aflossen. Kennelijk mist ze hiervoor een bedrag en komt dat van een of andere spaarrekening of weet ik veel vrij begin januari en kan ze het dan gewoon bij de notaris deponeren. Als de akte passeert op 30 december heeft ze dat geld dus nog niet en moet ze hier iets voor regelen, denk ik.
Weet ik niet, dat moet ik even vragen aan mijn hypotheekmannetje! ik zou het wel vreemd vinden als de koop dan niet door kan gaan! Bovendien hadden zij zoveel haast, dat ze het in eerste instantie jammer vonden dat er pas 30 december gepasseerd kon worden, ipv ergens halverwege december!quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar als dat haar niet lukt, kan de koop dan wel doorgaan?
Ik niet, want haar bank zou dan wel eens haar hypotheekrechten niet op willen/kunnen geven, waardoor er dus hypotheek op de woning gevestigd blijft..quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat moet ik even vragen aan mijn hypotheekmannetje! ik zou het wel vreemd vinden als de koop dan niet door kan gaan!
Ik krijg een beetje de indruk dat dat manipulatie is/was, maar dat ze e.e.a. niet goed hebben bekeken.quote:Bovendien hadden zij zoveel haast, dat ze het in eerste instantie jammer vonden dat er pas 30 december gepasseerd kon worden, ipv ergens halverwege december!
Dan moet je nu vol blijven houden vind ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:07 schreef Alicey het volgende:
Ik krijg een beetje de indruk dat dat manipulatie is/was, maar dat ze e.e.a. niet goed hebben bekeken.
Bijzonder vaag idd, ik zou niet zomaar meewerken iig als ik Syl wasquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik niet, want haar bank zou dan wel eens haar hypotheekrechten niet op willen/kunnen geven, waardoor er dus hypotheek op de woning gevestigd blijft..
[..]
Ik krijg een beetje de indruk dat dat manipulatie is/was, maar dat ze e.e.a. niet goed hebben bekeken.
Hmmm, heb je er lang last van?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:14 schreef Alicey het volgende:
* Alicey al wel wat koffie op, maar toch erg moe (Kon mijn bed al niet uitkomen), en nog steeds niet stabiel.
Van moeheid niet meer dan normaal, maar van emotionele labiliteit en mood swings wel al bijna 2 weken, terwijl het doorgaans toch hooguit een paar dagen duurt.quote:
Je kan dan idd wel weer zorgen dat er een breuk optreedt, maar dat is wel weer erg obsessief.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:16 schreef Bensel het volgende:
Mja. heb nog steeds last van m'n nek.. gisteravond trouwens wel een verassing gehad.. een meisje die ik ken van muziek (maar gestopt is) kwam spontaan weer langs op de repetitie.. heb er echt lang mee gepraat ed.. Jammer alleen dat ze al een vriend heeft![]()
Hmmm, wel mee uitkijken dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Van moeheid niet meer dan normaal, maar van emotionele labiliteit en mood swings wel al bijna 2 weken, terwijl het doorgaans toch hooguit een paar dagen duurt.
Ach ja, er zijn nog zoveel andere leuke vrouwenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:16 schreef Bensel het volgende:
Mja. heb nog steeds last van m'n nek.. gisteravond trouwens wel een verassing gehad.. een meisje die ik ken van muziek (maar gestopt is) kwam spontaan weer langs op de repetitie.. heb er echt lang mee gepraat ed.. Jammer alleen dat ze al een vriend heeft![]()
Dus jij danst nu op je bureau?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind Mesmerized in beide uitvoeringen zo'n lekker nummer
Van de dance versie krijg ik helemaal zin om te dansen
Nou, ik zit niet stil in ieder gevalquote:
Wordt je daarbij nog raar aangekeken, of valt dat mee?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik zit niet stil in ieder geval![]()
cd hebben?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:23 schreef miss_sly het volgende:
Valt mee, alleen mijn directe collega zit hier bij me op kantoor en die is inmiddels wel wat gewendquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wordt je daarbij nog raar aangekeken, of valt dat mee?
lekkerquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:32 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgen
net uit bed gebeld voor een klantbezoek in Luxemburg, 10 minuten later gebeld dat het niet meer nodig is
Die schud zijn/haar hoofd, zet een koptelefoon op, en gaat op zo'n manier zitten dat hij/zij jou niet meer ziet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Valt mee, alleen mijn directe collega zit hier bij me op kantoor en die is inmiddels wel wat gewend
schaapjequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:32 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgen
net uit bed gebeld voor een klantbezoek in Luxemburg, 10 minuten later gebeld dat het niet meer nodig is
Welke cd? van Faith Evans?quote:
'quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:23 schreef miss_sly het volgende:
zij kijkt me een keer meewarig aan en zegt: jij spoort echt niet he?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die schud zijn/haar hoofd, zet een koptelefoon op, en gaat op zo'n manier zitten dat hij/zij jou niet meer ziet?
Van Faith Evans dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
'
van wie is dat ? komt me wel bekend voor
quote:goedemorgen blij schaapje
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
zij kijkt me een keer meewarig aan en zegt: jij spoort echt niet he?
Hoe komt dat zo, op dze tijd?quote:Maar ik zit al de hele ochtend te swingen achter mijn bureau, heb zooooon zin om te dansen
Ach, mijn collega is inderdaad wel wat van me gewendquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Herkenbaar.Al heb ik volgens mij niet zo vaak zo'n bui als jij.
Geen idee. Misschien omdat we al tijden zullen gaan stappen maar nog niet gegaan zijnquote:Hoe komt dat zo, op dze tijd?
eens kijken of ik de dansversie kan vindenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:41 schreef miss_sly het volgende:
Van Faith Evans dus
Er is een lekkere dance versie, echt heerlijk!
En er is een langzame versie, die is lekker om mee te zingen
gelukkig maarquote:![]()
![]()
Beter dan gisteravond
is die helemaal zo vol lekkere muziek? Ze heeft ook wel een lekkere stem, trouwens!quote:
doe maar allebeiquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
eens kijken of ik de dansversie kan vinden
Ja, is ook veeeel fijnerquote:gelukkig maar
heb die danceversie nu. die is wel leukquote:
ik moet even met m'n zus de hort op voor een laptop, maar daarna ben ik gewoon thuis. als je echt geen zin hebt in Wijchen ben je in ieder geval welkom hier.quote:Ja, is ook veeeel fijner
Nou hopen dat het niet het komt doordat ik in Wijchen ben,dat ik me zo naar kan voelen, want dan heb ik het vanavond weer
Dat scheelt al een hoop.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, mijn collega is inderdaad wel wat van me gewend
Het zal vast een avond worden dan.quote:Geen idee. Misschien omdat we al tijden zullen gaan stappen maar nog niet gegaan zijn
De danskriebels moeten er wellicht eindelijk eens een keer uit
So?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:47 schreef Reya het volgende:
Hmmm, ik heb om half 1 een vergadering en een bespreking![]()
geen ideequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
is die helemaal zo vol lekkere muziek? Ze heeft ook wel een lekkere stem, trouwens!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:43 schreef miss_sly het volgende:
Geen idee. Misschien omdat we al tijden zullen gaan stappen maar nog niet gegaan zijn
De danskriebels moeten er wellicht eindelijk eens een keer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |