Hoe moeten we al die sletjes dan gaan noemen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat laffe drankje is over zijn hoogtepunt heen.
Niet zeuren en gewoon aan de dure drank gaan. Ze proberen het mij zelfs na acht jaar nog af en toe bij te brengen. Face the facts, bier is viesquote:Op maandag 12 december 2005 03:44 schreef Robbiej het volgende:
Hoe? ik wil bier zuipen net als ieder ander..
maar alleen die geur al.. en ik krijg er kotsneigingen van als ik het alleen al proef..
zijn er geen tips/manieren om bier te leren drinken als broekie? ik ben ffs al 17 jaar
Smirnoff hoerenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hoe moeten we al die sletjes dan gaan noemen?
Precies... ik vind het geweldig om auto te rijden (sinds november m'n rijbewijs) en ben niet echt een alcoholdrinker, dus ben elke week de BOBquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:46 schreef Astrix het volgende:
Als je geen bier lust dan drink je het niet, je bent toch geen meeloper?
Je maten vinden het helemaal niet erg als jij elke week de chauffeur bent als je 18 bent ( en je rijbewijs hebt natuurlijk).
Elk nadeel heb z'n voordeel zullen we maar zeggen.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 12:35 schreef Game_Error het volgende:
enige manier is volgens mij om je in een avond flink lam te drinken, ik garandeer je, het word steeds lekkerder
ja en waarom niet,, waarom in een glas gieten als het al in een glas zitquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:39 schreef Jaguarized het volgende:
Ik drink het toch meestal vanuit het flesje.
precies, in al die tijd kun je weer een nieuw bier wegtanken ,quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:10 schreef Jaguarized het volgende:
Idd, en een glas moet ik omspoelen = werk = inspanning = niet voor studenten.
Dan kan je ook na de rijles.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:12 schreef bier_hier het volgende:
[..]
precies, in al die tijd kun je weer een nieuw bier wegtanken ,
* bier_hier vindt het trouwens zonde dat hij nu niet in café zit, moet zo rijlessen![]()
sorry ff offtopic maar je postte net ditquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:28 schreef hollander76 het volgende:
Volgens mij is al het bier al ongeveer geweest als ik het zo lees
Anyway, ik heb het niet leren drinken omdat ik al sinds klein kind (lees: sinds ik boven de tafel uitkom) aan de bierflesjes van mijn vader zat te tanken.
Mijn eerste echte eigen biertje was toch wel een Dommelsch, en daar zweer ik nog steeds bij. Maar ik ben niet zo heel lastig qua biersoort zolang het geen Grolsch is krijg ik het meestal wel weg
En wat ik me afvraag..... kan de TS al bier waarderen na 3 maanden?
wat zet jij in geile sms'jes aan je vriend(in)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:46 schreef donnahvh het volgende:
[..]
sorry ff offtopic maar je postte net dit
Btje een dvdk topic weer
en ik vroeg wat dat dan was, aangezien ik erg nieuwsgierig ben en het betreffende topic op slot zit vraag ik t ff hier![]()
En Grolsch als ie ijskoud is 14.gif.quote:Op woensdag 21 december 2005 07:36 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zeker, daar ben ik nu ook rustig mee aan het beginnen en dat is nog het enige bier wat ik wegkrijg.
Ok, jij zit op een verjaardag van je vrienden heel de avond je glas vol te schenken uit je flesje?quote:Op maandag 12 december 2005 03:47 schreef mighty_myte het volgende:
4 graden is ideaal, 7 graden de max.
het moet een koud en verfrissend drankje zijn.
niet uit het flesje drinken, want dat is goor en voor boeren.
Dat is toch niet jouw fout? Sla der op der tieten en zeg: "dat meltbier huf ik nie, trut"quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:49 schreef growth_stage het volgende:
Over biermerken gesproken, ik heb toch ooit een megablunder gemaakt.
Was na schooltijd even met vrienden op een terrasje gaan zitten, en ben even naar een super mooie bedienster (blond, cup C, lekker kontje, etc) gelopen om wat drinken te bestellen; 4 Amstel en een Amsterdammetje.
Komt die meid later aanlopen met 4x Amstel malt, en m'n vrienden maar lachen..![]()
Ach we dachten, laten we het eens proberen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat is toch niet jouw fout? Sla der op der tieten en zeg: "dat meltbier huf ik nie, trut"
quote:Op maandag 3 april 2006 12:47 schreef marckvandijk het volgende:
begin met een desperados of Corona....en daarna een grolsch 2.5 ofzo
Gewoon gieten mn jong ... gietenquote:Op maandag 12 december 2005 03:44 schreef Robbiej het volgende:
Hoe? ik wil bier zuipen net als ieder ander..
maar alleen die geur al.. en ik krijg er kotsneigingen van als ik het alleen al proef..
zijn er geen tips/manieren om bier te leren drinken als broekie? ik ben ffs al 17 jaar
Niet, bier behoort gewoon lekker te zijn....quote:Op maandag 10 april 2006 21:35 schreef saksia het volgende:
Vond ik bier maar niet zo lekker, hoe leer je het vies vinden?
Wanna-breezerquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:07 schreef gekke_sandra het volgende:
Ah joh.. ik probeer het sinds mijn 15e? Het eerste slokje gaat, maar het tweede bezorgt me kokhalsneigingen. Het is spijtig.. maar ik denk dat ik een dure drankjes drinker blijf.
Als nederlander zijnde ben ik het hier volkomen mee eensquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:49 schreef jessy1984 het volgende:
blijve zuipe tot je het lust en drink belgisch bier da nederlands is pis ni moeileijk da ge kotsneigingen krijgt
![]()
Een goe palmke of leffe zal je deugt doen![]()
Omdat het veel goedkoper is dan mixdrankjes. En meer voorradig.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:40 schreef Amira-chan het volgende:
leren drinken? het is toch een feit van het lekker vinden of niet ? ik vind het lekker....andere mensen niet waarom jezelf dwingen om het te drinken omdat andere mensen dat ook doen misschien...of omdat je een man bent en moet drinken? de maatschapij van tegenwoordig ik ben een vrouw en walg van wijn....OMG I'M NOT NORMAL
Nederlands Gedestileerd is vaak ook goed betaalbaar..quote:Op donderdag 13 april 2006 14:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat het veel goedkoper is dan mixdrankjes. En meer voorradig.
Wat zijn voorbeelden van nederlands gedestileerd??quote:Op donderdag 13 april 2006 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nederlands Gedestileerd is vaak ook goed betaalbaar..
Jenevers, kruidenbitters (sonnema, vaak valt jagermeister in dezelfde prijsklasse (ook in nld gedestileerd?) etc.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:08 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat zijn voorbeelden van nederlands gedestileerd??
Tering ook alleen maar gore drankjes.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jenevers, kruidenbitters (sonnema, vaak valt jagermeister in dezelfde prijsklasse (ook in nld gedestileerd?) etc.
Apfelkorn, ... wodka van hooghout in principe ook..
Dat is wel het smerigste wat ik ooit gedronken heb. Dan nog liever bier.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mocht de echte drank te sterk voor je zijn, ook daar kan je mixjes van maken. Beerenburg + cola, en Apfelkorn kan je naast je () bier blijkbaar goed drinken
![]()
en dirnk bier met weinig schuim hoe minder schuim hoe meer bier.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:49 schreef WeebI het volgende:
Het domste dat je kunt doen is het schuim opdrinken(eten?).
Dat is tip 1: drink onder het schuim door, anders lust je het nooit
schuim is wel nodig voor de smaakquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en dirnk bier met weinig schuim hoe minder schuim hoe meer bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |