kom jij is met wat origineelsquote:Op maandag 12 december 2005 11:59 schreef Markster het volgende:
En kom nou niet met die standaard fok-bier reacties, die hebben we nu wel gezien.
Da's vast niet zo duur bij het COC.quote:Op maandag 12 december 2005 11:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ben 19 en lust ook geen bier.Wel kut opzich want bier is lekker goedkoop.
Ik drink over het algemeen Rosé of witte wijn.
Hoog inzetten. Begin met spiritus, na verloop van tijd is het drinken van een glas bier dan een eitje....quote:Op maandag 12 december 2005 03:44 schreef Robbiej het volgende:
Hoe? ik wil bier zuipen net als ieder ander..
maar alleen die geur al.. en ik krijg er kotsneigingen van als ik het alleen al proef..
zijn er geen tips/manieren om bier te leren drinken als broekie? ik ben ffs al 17 jaar
Jij wil dus "erbij horen"quote:Op maandag 12 december 2005 03:44 schreef Robbiej het volgende:
Hoe? ik wil bier zuipen net als ieder ander..
Het is idd een last. Vooral als je met een grote groep uitgaat. Potje maken dus moet je weer lastig doen met inleggen of met rondje extra betalen omdat je duur drinkt. Het is gewoon het handigst.quote:Op maandag 12 december 2005 18:47 schreef Aurelium het volgende:
ik heb er een half jaar over gedaan voordat ik het lustte. Elke zaterdag avond glazen bier weg tikken in het begin, meestal kwam ik tot 3. Daarna werd het te smerig en ging ik over op shotjes. Toen na een half jaar dus, met oud en nieuw was ik zo lam al van de champagne en sterke drank dat het bier er opeens zonder problemen naar binnen stroomde. 2 weken later nam ik nuchter een biertje en opeens vond ik het gewoon lekker! Blijven volhouden dus. Geen bier lusten is de grootste last die je ooit in je leven zal meedragen.
quote:Op maandag 12 december 2005 17:31 schreef Robbiej het volgende:
Ja ik lus dus ook geen wijn. bitter ofzo?
waar ik wel van houd is: Whisky..
Klopt, al die knurften hier op fok.quote:Op maandag 12 december 2005 23:04 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom zou je bier moeten drinken?
Ook losers drinken bier.
Bier is sloot waterquote:Op maandag 12 december 2005 23:21 schreef Game_Error het volgende:
Bier is frisdrank tussen de sterke dranken door cker?
omdat bier veel universeler isquote:Op maandag 12 december 2005 11:59 schreef Markster het volgende:
omfg. Als je geen bier lust, dan drink je het toch niet. Wat maakt het uit als je geen bier drinkt?
Bier drinken omdat het goedkoop is. Hoe kansloos is dat zegquote:Op maandag 12 december 2005 23:33 schreef johnneman het volgende:
[..]
omdat bier veel universeler isiedereen drinkt bier! en ja, dan drink jij ook bier! gewoon meedoen met de rest, veel makkelijker toch? weet je hoe duur in sommige café's een alternatief zoals Martini of whatever ook is?
Ik drink ook pas bier vanaf mn 17de of 18de (ben nu 20). Daarvoor dronk ik eerst n heletijd Feigling, toen de heletijd Apfelkorn, en daarna veel Martini..
maja ik heb t geleerd door wanneer ik redelijk aangeschoten was van de Martini, om dan gwoon 1 of 2 biertjes te drinken..
vrijdagmiddag bier 1 euro, lekkere grolsch amsterdammetjes, heb er nu alweer zin in![]()
Het is een bijkomend voordeel.quote:Op maandag 12 december 2005 23:35 schreef ook_gek het volgende:
Bier drinken omdat het goedkoop is. Hoe kansloos is dat zeg
inderdaad! maar nee ik bedoelde het eigelijk niet zo. ik verheug me er gewoon op dat ik vrijdag weer met mn klasgenoten mag genieten van een lekker biertjequote:Op maandag 12 december 2005 23:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is een bijkomend voordeel.
Wel nee man. Het feit is gewoon dat heel veel jongeren voor het eerst bier dronken qua alcohol. Dus daar blijven ze aan hangen.quote:Op maandag 12 december 2005 23:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het is gewoon een 'acquired taste'.
Soms moet je dingen gewoon leren waarderen.
En dan niet omdat het moét, maar omdat je anders iets waardevols misloopt.
Da's jouw mening. Het feit is gewoon dat heel veel mensen bier fuckin' lekker vinden.quote:Op maandag 12 december 2005 23:50 schreef ook_gek het volgende:
Wel nee man. Het feit is gewoon dat heel veel jongeren voor het eerst bier dronken qua alcohol. Dus daar blijven ze aan hangen.
Wat doe je dan in dit topic, als je nooit bier hebt leren waarderen?quote:Zelf heb ik nooit bier gedronken. Ik was 14 toen ik aan de vieux 7up zat. Lang leven de horeca. Ik heb nooit bier gedronken. Ik zat altijd aan de sterke drank. Bier vind ik ook naar niks smaken![]()
maar geef toe. Bier sucks wel op het punt van veel zeiken. Je blijft gaan. Dat is toch een groot minpunt?quote:Op maandag 12 december 2005 23:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's jouw mening. Het feit is gewoon dat heel veel mensen bier fuckin' lekker vinden.
[..]
Wat doe je dan in dit topic, als je nooit bier hebt leren waarderen?.
Jongeren beginnen juist met drank/frisdrank-mixen en Breezer-achtigen. Maar zodra ze erachter komen dat hun portomonnee wel een beetje hard leeggaat op die manier, komen ze erachter dat een biertje een stuk toffer is.quote:Op maandag 12 december 2005 23:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het feit is gewoon dat heel veel jongeren voor het eerst bier dronken qua alcohol. Dus daar blijven ze aan hangen.
Dat verschilt van persoon tot persoon.quote:Op maandag 12 december 2005 23:53 schreef ook_gek het volgende:
maar geef toe. Bier sucks wel op het punt van veel zeiken. Je blijft gaan. Dat is toch een groot minpunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |