Als nederlander zijnde ben ik het hier volkomen mee eensquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:49 schreef jessy1984 het volgende:
blijve zuipe tot je het lust en drink belgisch bier da nederlands is pis ni moeileijk da ge kotsneigingen krijgt
![]()
Een goe palmke of leffe zal je deugt doen![]()
Omdat het veel goedkoper is dan mixdrankjes. En meer voorradig.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:40 schreef Amira-chan het volgende:
leren drinken? het is toch een feit van het lekker vinden of niet ? ik vind het lekker....andere mensen niet waarom jezelf dwingen om het te drinken omdat andere mensen dat ook doen misschien...of omdat je een man bent en moet drinken? de maatschapij van tegenwoordig ik ben een vrouw en walg van wijn....OMG I'M NOT NORMAL
Nederlands Gedestileerd is vaak ook goed betaalbaar..quote:Op donderdag 13 april 2006 14:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat het veel goedkoper is dan mixdrankjes. En meer voorradig.
Wat zijn voorbeelden van nederlands gedestileerd??quote:Op donderdag 13 april 2006 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nederlands Gedestileerd is vaak ook goed betaalbaar..
Jenevers, kruidenbitters (sonnema, vaak valt jagermeister in dezelfde prijsklasse (ook in nld gedestileerd?) etc.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:08 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat zijn voorbeelden van nederlands gedestileerd??
Tering ook alleen maar gore drankjes.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jenevers, kruidenbitters (sonnema, vaak valt jagermeister in dezelfde prijsklasse (ook in nld gedestileerd?) etc.
Apfelkorn, ... wodka van hooghout in principe ook..
Dat is wel het smerigste wat ik ooit gedronken heb. Dan nog liever bier.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mocht de echte drank te sterk voor je zijn, ook daar kan je mixjes van maken. Beerenburg + cola, en Apfelkorn kan je naast je () bier blijkbaar goed drinken
![]()
en dirnk bier met weinig schuim hoe minder schuim hoe meer bier.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:49 schreef WeebI het volgende:
Het domste dat je kunt doen is het schuim opdrinken(eten?).
Dat is tip 1: drink onder het schuim door, anders lust je het nooit
schuim is wel nodig voor de smaakquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en dirnk bier met weinig schuim hoe minder schuim hoe meer bier.
Daar kwam ik vorig jaar regelmatig. Lang geleden weer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef Maikuuul het volgende:heerlijk morgen stappen in de Feesfebrik en dan gaat weer menig Jupilerke in mijn buikje verdwijneren
Is wel lache daar he ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:19 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Daar kwam ik vorig jaar regelmatig. Lang geleden weer.![]()
Sjeuzes de Feesfebrik. daar heb ik laatst nog gratis pils gekregen van de barvrouwquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef Maikuuul het volgende:heerlijk morgen stappen in de Feesfebrik en dan gaat weer menig Jupilerke in mijn buikje verdwijneren
Waarom krijg ik dat nou nooit ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:26 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Sjeuzes de Feesfebrik. daar heb ik laatst nog gratis pils gekregen van de barvrouw
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:20 schreef Stansfield het volgende:
Ik lust ook geen bier, maar wel wieckse witte rosé
Ik ga kotsen van dat half product genaamd bier. Ook van Wieckse Rose. Ik hoef er ook niet veel voor te drinken, 1 of 2 glazen en mn maag gaat in de Jackass-stand.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:46 schreef Stansfield het volgende:
Hele avond wieckse witte rose gedronken. En het is erg goed te drinken. Zelfs na een biertje of 8.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kutkick
Heb nu wel een lekkere groene grolsch plopper naast me staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |