Daar kwam ik vorig jaar regelmatig. Lang geleden weer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef Maikuuul het volgende:heerlijk morgen stappen in de Feesfebrik en dan gaat weer menig Jupilerke in mijn buikje verdwijneren
Is wel lache daar he ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:19 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Daar kwam ik vorig jaar regelmatig. Lang geleden weer.![]()
Sjeuzes de Feesfebrik. daar heb ik laatst nog gratis pils gekregen van de barvrouwquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef Maikuuul het volgende:heerlijk morgen stappen in de Feesfebrik en dan gaat weer menig Jupilerke in mijn buikje verdwijneren
Waarom krijg ik dat nou nooit ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:26 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Sjeuzes de Feesfebrik. daar heb ik laatst nog gratis pils gekregen van de barvrouw
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:20 schreef Stansfield het volgende:
Ik lust ook geen bier, maar wel wieckse witte rosé
Ik ga kotsen van dat half product genaamd bier. Ook van Wieckse Rose. Ik hoef er ook niet veel voor te drinken, 1 of 2 glazen en mn maag gaat in de Jackass-stand.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:46 schreef Stansfield het volgende:
Hele avond wieckse witte rose gedronken. En het is erg goed te drinken. Zelfs na een biertje of 8.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kutkick
Heb nu wel een lekkere groene grolsch plopper naast me staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |