Dat is toch ook de bedoeling van het hele bier-drinken-ritueel?quote:Op maandag 12 december 2005 03:46 schreef Robbiej het volgende:
k heb al geprobeerd gewoon door te drinken.. red ik niet. dan moet ik zowat kotsen
jij denkt een stap te ver.quote:Op maandag 12 december 2005 03:49 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling van het hele bier-drinken-ritueel?
Of begrijp ik alle toffe verhalen nu weer verkeerd?
stoppen is geen optie. doorzetten met inachtneming van de door mij gegeven criteria.quote:Op maandag 12 december 2005 03:51 schreef boyv het volgende:
Gewoon nog meer blijven drinken, totdat je het lekker vindt. Als je echt denkt dat het niks voor jou is kan je er nu net zo goed mee stoppen.
Mja, een vriend van mij drinkt nu ook bier doordat z'n broer het er eigenlijk in is blijven stampen, dus opzich kan het wel werken.quote:Op maandag 12 december 2005 03:53 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
stoppen is geen optie. doorzetten met inachtneming van de door mij gegeven criteria.
nee, er zijn gewoon dingen in het leven die moeten.quote:Op maandag 12 december 2005 03:56 schreef klootje het volgende:
Wat een adviezen,drink dan wodka jus of baco's,het is net als koffie bij kinderen,misschien ben je er nog te jong voor?Je gaat toch niet iets tegen je zin drinken?Breezertje?
Grappig dat je dat tegen mij zegt die alweer bijna een krat leegheeft in recordtempo om de kater van gisteren weg te spoelen,je kan het beter laten als je er van moet kotsen.quote:Op maandag 12 december 2005 03:58 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
nee, er zijn gewoon dingen in het leven die moeten.
respect voor mensen die bier drinken.
Now that brings my hopes up..quote:Op maandag 12 december 2005 04:07 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
(Man, 25 jaar)
Ik drink geen bier![]()
Ik zuip rose![]()
ben ik nu een loser?
(na 100 glazen bier geprobeerd te hebben heb ik het pauper bocht spul opgegeven! Te min voor mijn smaakpapil)
ik ben niet bepaald het prototype van een boer, maar ik drink toch wel heel graag uit een flesje..quote:Op maandag 12 december 2005 03:47 schreef mighty_myte het volgende:
niet uit het flesje drinken, want dat is goor en voor boeren.
je moet het juist zo uit het flesje drinkenquote:Op maandag 12 december 2005 03:47 schreef mighty_myte het volgende:
4 graden is ideaal, 7 graden de max.
het moet een koud en verfrissend drankje zijn.
niet uit het flesje drinken, want dat is goor en voor boeren.
Uurtje? Da's te kort.quote:Op maandag 12 december 2005 03:48 schreef Robbiej het volgende:
been there. done that. uurtje in de koelkast had ik het flesje gezet en in een glas geschonken
En je zult zo'n handtasje moeten kopenquote:Op maandag 12 december 2005 08:36 schreef Deetch het volgende:
Je kunt ook gewoon geen bier drinken. Dan wordt je een bacoboy, dat is ook heel stoer. Het betekent alleen wel dat je extra moet lappen in de kroeg als de rest bier dirnkt.
quote:Op maandag 12 december 2005 09:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hele kleine nipjes nemen. na een tijdje gewoon je biertje laten staan en doe alsof hij niet van jou is.
of je loopt er mee rond en laat hem ergens staan (of zo genaamt vergeten mee te nemen)
Idd waarom moeilijk doen met schenken in een glas wanneer het al in glas zit?quote:Op maandag 12 december 2005 07:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben niet bepaald het prototype van een boer, maar ik drink toch wel heel graag uit een flesje..
quote:Op maandag 12 december 2005 09:29 schreef DennisMoore het volgende:
Inderdaad, oud bruin, of zo'n light biertje.
Bier is dus gewoon een martelingquote:Op maandag 12 december 2005 03:51 schreef boyv het volgende:
Gewoon nog meer blijven drinken, totdat je het lekker vindt. Als je echt denkt dat het niks voor jou is kan je er nu net zo goed mee stoppen.
quote:Op maandag 12 december 2005 08:36 schreef loveli het volgende:
Wil je graag meeloper zijn? Drink gewoon wat je lekker vindt. Als bier in dat rijtje staat, prima. Zo niet, waarom zou je jezelf forceren? Neem een persoonlijkheid in plaats van bier.
kom jij is met wat origineelsquote:Op maandag 12 december 2005 11:59 schreef Markster het volgende:
En kom nou niet met die standaard fok-bier reacties, die hebben we nu wel gezien.
Da's vast niet zo duur bij het COC.quote:Op maandag 12 december 2005 11:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ben 19 en lust ook geen bier.Wel kut opzich want bier is lekker goedkoop.
Ik drink over het algemeen Rosé of witte wijn.
Hoog inzetten. Begin met spiritus, na verloop van tijd is het drinken van een glas bier dan een eitje....quote:Op maandag 12 december 2005 03:44 schreef Robbiej het volgende:
Hoe? ik wil bier zuipen net als ieder ander..
maar alleen die geur al.. en ik krijg er kotsneigingen van als ik het alleen al proef..
zijn er geen tips/manieren om bier te leren drinken als broekie? ik ben ffs al 17 jaar
Jij wil dus "erbij horen"quote:Op maandag 12 december 2005 03:44 schreef Robbiej het volgende:
Hoe? ik wil bier zuipen net als ieder ander..
Het is idd een last. Vooral als je met een grote groep uitgaat. Potje maken dus moet je weer lastig doen met inleggen of met rondje extra betalen omdat je duur drinkt. Het is gewoon het handigst.quote:Op maandag 12 december 2005 18:47 schreef Aurelium het volgende:
ik heb er een half jaar over gedaan voordat ik het lustte. Elke zaterdag avond glazen bier weg tikken in het begin, meestal kwam ik tot 3. Daarna werd het te smerig en ging ik over op shotjes. Toen na een half jaar dus, met oud en nieuw was ik zo lam al van de champagne en sterke drank dat het bier er opeens zonder problemen naar binnen stroomde. 2 weken later nam ik nuchter een biertje en opeens vond ik het gewoon lekker! Blijven volhouden dus. Geen bier lusten is de grootste last die je ooit in je leven zal meedragen.
quote:Op maandag 12 december 2005 17:31 schreef Robbiej het volgende:
Ja ik lus dus ook geen wijn. bitter ofzo?
waar ik wel van houd is: Whisky..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |