Dat is toch ook de bedoeling van het hele bier-drinken-ritueel?quote:Op maandag 12 december 2005 03:46 schreef Robbiej het volgende:
k heb al geprobeerd gewoon door te drinken.. red ik niet. dan moet ik zowat kotsen
jij denkt een stap te ver.quote:Op maandag 12 december 2005 03:49 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling van het hele bier-drinken-ritueel?
Of begrijp ik alle toffe verhalen nu weer verkeerd?
stoppen is geen optie. doorzetten met inachtneming van de door mij gegeven criteria.quote:Op maandag 12 december 2005 03:51 schreef boyv het volgende:
Gewoon nog meer blijven drinken, totdat je het lekker vindt. Als je echt denkt dat het niks voor jou is kan je er nu net zo goed mee stoppen.
Mja, een vriend van mij drinkt nu ook bier doordat z'n broer het er eigenlijk in is blijven stampen, dus opzich kan het wel werken.quote:Op maandag 12 december 2005 03:53 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
stoppen is geen optie. doorzetten met inachtneming van de door mij gegeven criteria.
nee, er zijn gewoon dingen in het leven die moeten.quote:Op maandag 12 december 2005 03:56 schreef klootje het volgende:
Wat een adviezen,drink dan wodka jus of baco's,het is net als koffie bij kinderen,misschien ben je er nog te jong voor?Je gaat toch niet iets tegen je zin drinken?Breezertje?
Grappig dat je dat tegen mij zegt die alweer bijna een krat leegheeft in recordtempo om de kater van gisteren weg te spoelen,je kan het beter laten als je er van moet kotsen.quote:Op maandag 12 december 2005 03:58 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
nee, er zijn gewoon dingen in het leven die moeten.
respect voor mensen die bier drinken.
Now that brings my hopes up..quote:Op maandag 12 december 2005 04:07 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
(Man, 25 jaar)
Ik drink geen bier![]()
Ik zuip rose![]()
ben ik nu een loser?
(na 100 glazen bier geprobeerd te hebben heb ik het pauper bocht spul opgegeven! Te min voor mijn smaakpapil)
ik ben niet bepaald het prototype van een boer, maar ik drink toch wel heel graag uit een flesje..quote:Op maandag 12 december 2005 03:47 schreef mighty_myte het volgende:
niet uit het flesje drinken, want dat is goor en voor boeren.
je moet het juist zo uit het flesje drinkenquote:Op maandag 12 december 2005 03:47 schreef mighty_myte het volgende:
4 graden is ideaal, 7 graden de max.
het moet een koud en verfrissend drankje zijn.
niet uit het flesje drinken, want dat is goor en voor boeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |