Oh dat wist ik niet. Weer wat geleerd. Bedanktquote:Op maandag 12 december 2005 23:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat verschilt van persoon tot persoon.
Zelf heb ik daar nooit last van.

nee nee juist niet. Want als je heeel veeel breezah kan betalen ben je rijk en dat is tofquote:Op maandag 12 december 2005 23:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jongeren beginnen juist met drank/frisdrank-mixen en Breezer-achtigen. Maar zodra ze erachter komen dat hun portomonnee wel een beetje hard leeggaat op die manier, komen ze erachter dat een biertje een stuk toffer is.

ook een smaak veranderingquote:Op maandag 12 december 2005 23:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jongeren beginnen juist met drank/frisdrank-mixen en Breezer-achtigen. Maar zodra ze erachter komen dat hun portomonnee wel een beetje hard leeggaat op die manier, komen ze erachter dat een biertje een stuk toffer is.

2 litertank-blaasquote:Op maandag 12 december 2005 23:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat verschilt van persoon tot persoon.
Zelf heb ik daar nooit last van.

* Zich zelf herkentquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:08 schreef Zebbie het volgende:
2 litertank-blaas

Zeker, daar ben ik nu ook rustig mee aan het beginnen en dat is nog het enige bier wat ik wegkrijg.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:27 schreef Cool_Runner het volgende:
beginnen met hertog jan.

Wat lul jequote:Op woensdag 28 december 2005 17:31 schreef MikeyC het volgende:
Maar als je echt gaat kotsen etc, dan drink je toch geen bier? Je bent heus niet stoerder als je bier drinkt...

quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef Gesloten het volgende:
Als je 1 keer dronken bent geworden van bier, lust je het daarna altijd![]()

ha! dat geldt niet voor mij, daaaaaaaaaaamnquote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef Gesloten het volgende:
Als je 1 keer dronken bent geworden van bier, lust je het daarna altijd![]()

Wijnquote:Op donderdag 29 december 2005 14:39 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik vind trouwens wijn niet lekker, is er ook een methode om dat te leren drinken? Koffie en bier vond ik na een paar keer drinken gewoon lekker, maar wijn blijf ik ranzig vinden.

Begin met een witte zoete wijn, bij de Aldi kun je best lekkere kopen voor niet duur.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dát vind ik dus niet te zuipen.

quote:Op maandag 12 december 2005 03:44 schreef Robbiej het volgende:
ik wil bier zuipen net als ieder ander..

Gij dwaas!quote:Op maandag 12 december 2005 13:35 schreef ACT-F het volgende:
Anders heb ik hier wel het bierspel voor je liggen. Dan kun je het spelenderwijs leren![]()

Zo ben ik in ieder geval wel begonnenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:28 schreef dennetje het volgende:
Heeft dan niemand hier bier leren drinken met sneeuwwitjes?
Gewoon beetje 7-up bij je bier naaien, eerst 50-50 ofzo, en dan steeds minder 7-up erbij. Is het bier niet zo bitter en zo raak je er beter aan gewend....
Spreek niet uit eigen ervaring want ik ben echt een bierorgel en dronk op mijn 8ste (stoute papa) al wel eens een biertje...

Ik zal het een keertje proberen. Volgens mij hebben wij dat soort wijn nog wel in huis.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:58 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Begin met een witte zoete wijn, bij de Aldi kun je best lekkere kopen voor niet duur.
Dat gaat naar binnen als ranja (of bier).
Als je dat lekker vind kun je opbouwen.

Je moet ook niet gelijk 15 glazen per dag (of meer) achterover kiepen. De vraag was hoe je bier leert drinken en niet hoe je bier leert zuipen...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:31 schreef Lestat het volgende:
Jongen, wijze raad van een ouwe (27) lul: laat het bier lekker staan! Ik ben de afgelopen 5 jaar 25 kilo aangekomen door het zuipen! Drink gewoon water of melk.

Net of zo veel melk goed isquote:Op donderdag 29 december 2005 19:31 schreef Lestat het volgende:
Jongen, wijze raad van een ouwe (27) lul: laat het bier lekker staan! Ik ben de afgelopen 5 jaar 25 kilo aangekomen door het zuipen! Drink gewoon water of melk.

Hear hear!quote:Op maandag 12 december 2005 08:36 schreef loveli het volgende:
Wil je graag meeloper zijn? Drink gewoon wat je lekker vindt. Als bier in dat rijtje staat, prima. Zo niet, waarom zou je jezelf forceren? Neem een persoonlijkheid in plaats van bier.

hehe zo heb ik het wel geleerd ja.quote:Op maandag 12 december 2005 12:35 schreef Game_Error het volgende:
enige manier is volgens mij om je in een avond flink lam te drinken, ik garandeer je, het word steeds lekkerder

dat laffe drankje is over zijn hoogtepunt heen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 07:49 schreef caradoc het volgende:
Kick of niet, de TS moet gewoon aan de BreEzAr gaan!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |