Ein lied en Rosenrot vind ik niet zo....quote:Op zondag 11 december 2005 22:23 schreef HyperDevil het volgende:
Ein Lied, Rosenrot, Hilf Mir vind ik de beste nummers!!
Rammstein ga zo door![]()
die is gaaf ja..quote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't beste nummer is Stirb nicht vor mir....
dat heb ik hierboven al gemeldquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:18 schreef Brammie1 het volgende:
klein kickje
Is er nou al bekend wanneer de nieuwe Rammstein DVD uitkomt? Ik heb sinds een paar dagen de bonusDVD van Rosenrot en die echt erg heftig
Wat een geweldige video! Ik heb in tijden niet meer zo hard gelachen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:32 schreef Detlev het volgende:
Dabei kommt hervor, das die Band in diesem Video komplett nackig auftritt.
Helemaal mee eens!! ook Mutter vond ik een goeie cd, daarna ging 't snel bergafwaartsquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:52 schreef -Beer- het volgende:
Doe mij maar de 2 albums, Sehnsucht en Herzeleid, waar dat typische schelle rammstein geluid er nog was.Ik de muziek van Rammstein de laatste twee albums een stuk minder autentiek geworden
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:11 schreef ModernTalking het volgende:
Is er al iets bekend over die live-DVD die gaat komen?
http://www.rammstein-austria.com/releases/dvd_reiselive.htmquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:11 schreef ModernTalking het volgende:
Is er al iets bekend over die live-DVD die gaat komen?
fuckquote:Op zondag 16 april 2006 13:19 schreef biggetje het volgende:
De Rammstein DVD komt pas in September uit![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 13:19 schreef biggetje het volgende:
De Rammstein DVD komt pas in September uit![]()
lachen, de echte! watjes in een onderbroek. een scharminkel tussendoor, achter t toetsenbord, en voor de rest geleende spierballen. echt geweldig als je de tex hoort, zo tegenstrijdig met de beelden die je ziet, echt waar, Rammstein is voor mij dubbel , hoe noem ik t, hun muziek is zo ok, heerlijk om bij te ontspannen, t geeft mij rust als ik werk. grappig ook, al zien mijn huisgenoten t anders,quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de mensen die 'm nog niet gezien hebben:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |