Wie staat er dan ?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:31 schreef Djaser het volgende:
[miereneuk modus en tvp]Het voorprogramma had wel iets beter gemogen[miereneuk modus en tvp]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:20 schreef zjroentje het volgende:
Hoop dat Mein Teil de nieuwe single wordt. Niet alleen omdat ik het het gaafste nummer op de cd vind, maar vooral omdat ik benieuwd ben naar een eventuele clip bij dit nummer.
Dat heb ik dan compleet gemist.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
Mein Teil is al single geweest, voor Amerika. Ik zet m'n geld op Reise Reise als opvolger.
Klaarblijkelijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat heb ik dan compleet gemist.
Nou, verrek.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
KlaarblijkelijkEn de bijbehorende clip ook, das wel jammer, want die was weer heerlijk bizar. Heb m nog wel ergens op mn HD staan, mocht je interesse hebben
Als je 'm niet kan vinden moet je maar een gil geven, ik heb 'm nogquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou, verrek.![]()
Die clip maar eens gaan opsporen dan.
Die clip is meesterlijk idd!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je 'm niet kan vinden moet je maar een gil geven, ik heb 'm nog![]()
quote:"OHNE DICH" - NÄCHSTE SINGLE
Wie uns soeben bestätigt wurde, wird das Lied "Ohne Dich" die dritte Single-Auskopplung aus dem neuen Rammstein -Album "Reise, Reise" werden. Die Veröffentlichung wird noch vor Weihnachten stattfinden, das genaue Datum sowie weitere Informationen zu Single und Video in Kürze hier.
extra kaartje bij het boekje in het cd doosje...quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:37 schreef Bayswater het volgende:
Iemand enig idee waar die insert code van de cd staat als je reise reise hebt gekocht bij Free Record Shop. Ik heb namelijk vreselijk veel zin in die VIP-kaartjes,die je daarmee kan winnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |