Ik vind het een stuk ruiger dan het werk op Reise Reisequote:Op donderdag 8 september 2005 15:19 schreef Stiffmaster het volgende:
Shit, nu ben ik nieuwsgierig...geen geluid hier op mijn werk
En daar houden wij vanquote:Op donderdag 8 september 2005 15:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk ruiger dan het werk op Reise Reise.
Daar was ik ook en dat was inderdaad fijnquote:Op donderdag 8 september 2005 15:23 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
En daar houden wij van![]()
Morgenstern is ook 1 van mijn favo's wat betreft Reise reise...Tijdens het concert in Ahoy was dat nummer ook zo ongelovelijk hard...helemaal top
Je collega's hebben geen smaakquote:Op donderdag 8 september 2005 15:28 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Grmbl! Mag je em niet draaien omdat je hier met 6 collega's zit die er niet van houden![]()
Die van mij ook niet...ik ken het probleem...stelletje lijers hier.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je collega's hebben geen smaak.
Klopt, zijn IT-ers van zéér oude stempelquote:Op donderdag 8 september 2005 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je collega's hebben geen smaak.
Wat een onzin, mutter is vele malen beter dan die slappe hap op sehnsucht. En de concerten rond die tijd waren echt supergaaf (in de heineken hal bijv.)!!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik vond Herzeleid en Sehnsucht heel tof en het optreden op Lowlands 98 is een van de beste die ik me kan heugen. Maar wat ze daarna maakten
Ja dat nummer heb ik net gehoord... ik bedoel het album.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |