Lezen, blindequote:Op vrijdag 5 november 2004 14:47 schreef Djaser het volgende:
Hebben ze Amour gisteren nou gespeeld????
Nee, dat is niet het antwoord waar ik naar vroeg. Nogmaals ik wil alleen weten of Amour gespeeld werd en niet of ik wel of niet kan lezen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Lezen, blinde
quote:Na met grote snelheid twee dagen achter elkaar het Ahoy uitverkocht te hebben, hebben ook grote festivals interesse gekregen in Rammstein.
Op 18 juni zal Rammstein als eerst bevestigde artiest op de tweede editie van het Fields Of Rock festival staan.
De kaartverkoop voor Fields Of Rock begint op zaterdag 13 november, om 10.00 uur door Ticket Serivce. De entree is tijdelijk ¤49. Deze prijs is extra goedkoop tot 1 februari 2005 en zal na deze datum de normale ticketprijs hanteren (deze wordt nog bekend gemaakt).
quote:Na met grote snelheid twee dagen achter elkaar het Ahoy uitverkocht te hebben, hebben ook grote festivals interesse gekregen in Rammstein.
Op 18 juni zal Rammstein als eerst bevestigde artiest op de tweede editie van het Fields Of Rock festival staan.
De kaartverkoop voor Fields Of Rock begint op zaterdag 13 november, om 10.00 uur door Ticket Serivce. De entree is tijdelijk ¤49. Deze prijs is extra goedkoop tot 1 februari 2005 en zal na deze datum de normale ticketprijs hanteren (deze wordt nog bekend gemaakt).
het klonk alsof je net terugkwamquote:Op zaterdag 6 november 2004 01:25 schreef Ichi het volgende:
ben trouwens gisteren geweest
ik ben NOG onder de indrukquote:Op zaterdag 6 november 2004 01:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
het klonk alsof je net terugkwam![]()
onderbouw het nog even andersquote:Op zaterdag 6 november 2004 01:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik vond het zowaar tegenvallen, maar zo te zien ben ik de enige...
ik ga iig pitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |