Mja.. maar ik val niet op zwartquote:Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's volgens mij iedereens favorietje maar ik vind z'n stem te zacht, flets, bibberig en geen cd waard
Te laatquote:Op zondag 11 december 2005 20:34 schreef Just-Dennis het volgende:
fipo
Niet.quote:
Ik ken de zaak niet, dus het zal duur zijn...quote:Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik haddem laatst gekocht bij de Didato, weet niet meer hoe duur ie was.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=didato%2C+amsterdam&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op zondag 11 december 2005 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ken de zaak niet, dus het zal duur zijn...
Omdat ze daar geen leuke kleren hebben.quote:Op zondag 11 december 2005 20:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet.. Als je merken niet belangrijk vindt, waarom koop je dan geen kleren bij de Zeeman?
P.C. Hoofdstraatquote:Op zondag 11 december 2005 20:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=didato%2C+amsterdam&btnG=Google+zoeken&meta=
Jack & Jones heeft vaak net zulke leuke broeken als G-star en Gsus, maar ze zijn 3 tot 4x zo goedkoopquote:Op zondag 11 december 2005 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat ze daar geen leuke kleren hebben.
Jij geilt op een bepaalde broek omdat het labeltje binnenin een bepaald label zegt.
Ik geil op een bepaalde broek omdat ie leuk staat/is
Ik mag lijen dat TRSje ooit zwaar overreden word door de winkelwagen van Estellequote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 11 december 2005 20:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jack & Jones heeft vaak net zulke leuke broeken als G-star en Gsus, maar ze zijn 3 tot 4x zo goedkoop
Of Sylvie.quote:Op zondag 11 december 2005 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik mag lijen dat TRSje ooit zwaar overreden word door de winkelwagen van Estelle
Sylvie shopt in Deutschland heute Tagequote:
Ik koop die merken tegenwoordig hooguit nog in de uitverkoopquote:Op zondag 11 december 2005 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
En als Diesel/Gsus iets leuk heeft wil k dat best hebben..mits hetzelfde idd niet zo ergens anders is te krijgen voor -100¤
Nee hoor, hiervoor was ik niet bekend met dit merk, maar ik vond het een mooie broek.quote:Op zondag 11 december 2005 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat ze daar geen leuke kleren hebben.
Jij geilt op een bepaalde broek omdat het labeltje binnenin een bepaald label zegt.
Ik geil op een bepaalde broek omdat ie leuk staat/is
Sylvie mag best emigreren naar Duitslandquote:Op zondag 11 december 2005 20:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sylvie shopt in Deutschland heute Tage
T feit dat je m i.d PC koopt zegt genoegquote:Op zondag 11 december 2005 20:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee hoor, hiervoor was ik niet bekend met dit merk, maar ik vond het een mooie broek.
Ik vind Siberiė een betere plekquote:Op zondag 11 december 2005 20:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sylvie mag best emigreren naar Duitsland
Waarom zoek je niet naar een leuke broek op de Kalverstraat?quote:Op zondag 11 december 2005 20:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee hoor, hiervoor was ik niet bekend met dit merk, maar ik vond het een mooie broek.
Respec'quote:Op zondag 11 december 2005 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik koop die merken tegenwoordig hooguit nog in de uitverkoop
Daar hebben ze ook leuke winkels.quote:Op zondag 11 december 2005 20:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom zoek je niet naar een leuke broek op de Kalverstraat?
Maar de kleding is te normaal?quote:Op zondag 11 december 2005 20:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook leuke winkels.
Zara is leuk. H&M heeft leuke riemen.
Nee.quote:
Ach..t is voor hem waarschijnlijk de ene manier om status te verkrijgenquote:
Nummertje 56!quote:Op zondag 11 december 2005 20:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Whaha.. da's Burg. de Zeeuwstraat euhm.. 66 ofzo?
quote:Op zondag 11 december 2005 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach..t is voor hem waarschijnlijk de ene manier om status te verkrijgen
Die schijn wek je door constant te patsen over je aankopen i.d PCquote:Op zondag 11 december 2005 20:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.. Wie zegt dat ik nooit in de Kalverstraat kleren koop? Je trekt allemaal vage conclusies.
Als ik gewoon kleren koop, pats ik er inderdaad niet mee.quote:Op zondag 11 december 2005 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die schijn wek je door constant te patsen over je aankopen i.d PC
Misschien moet je dat ook minder doen met je exclusieve overrated te dure designer stuffquote:Op zondag 11 december 2005 20:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als ik gewoon kleren kopen, pats ik er inderdaad niet mee..
Sorry.quote:Op zondag 11 december 2005 20:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misschien moet je dat ook minder doen met je exclusieve overrated te dure designer stuff
T is jouw imago..niet de mijnequote:
Mijn imago?quote:Op zondag 11 december 2005 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T is jouw imago..niet de mijne![]()
Dat lees je netquote:Op zondag 11 december 2005 20:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mijn imago?![]()
![]()
Wat is er mis met mijn imago?!![]()
Bikkemberg, tokkiemerk bij uitstek.quote:Op zondag 11 december 2005 20:56 schreef creno het volgende:
weet je wat pas overdreven dure kleding is: bikkembergs
je betaalt je gewoon scheel omdat er een schim op staat van een voetballertje
Dan heb ik daar weer eens heel andere ideeen over.quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 20:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan heb ik daar weer eens heel andere ideeen over.
Oh, my God. Do you dot your "i"'s with little hearts? That's so cutequote:Op zondag 11 december 2005 21:01 schreef Ang3l het volgende:TVP
Foute film, die stewardessenfilm met gwyneth en christina
En nu in het Grieks....?quote:Op zondag 11 december 2005 21:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, my God. Do you dot your "i"'s with little hearts? That's so cute
quote:Op zondag 11 december 2005 20:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nummertje 56!Bijna!
![]()
Maar ter vergelijking:
[afbeelding]
Perceel 840 m2, inhoud 780 m3: 1,6 miljoen euro.
[afbeelding]
Perceel 10.000 m2, 2000 m3 inhoud: 1,375 miljoen euro.
quote:Op zondag 11 december 2005 21:06 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Zo. Bruin (zonder gel, dat dan weer wel)
quote:Op zondag 11 december 2005 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand heeft Christine v.d. Horst dr site gehackt
http://www.christinevanderhorst.com/
Erg goed gedaan dat mp3tje hahaquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 21:07 schreef TehRockstar het volgende:
Ik snap wel waarom CDP je leuk vindt.
haar neefjes en nichtjes?quote:Op zondag 11 december 2005 21:10 schreef TehRockstar het volgende:
Is C v.d. H niet de tante van ....
Blubberzwijn?quote:Op zondag 11 december 2005 21:10 schreef TehRockstar het volgende:
Is C v.d. H niet de tante van ....
Vriendin zit zo zwaar onder de plak bij dr ma dat die nu meld dat ze opeens zaterdag dr verjaardag viert.quote:
Dat is toch niet haar schuld?quote:Op zondag 11 december 2005 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vriendin zit zo zwaar onder de plak bij dr ma dat die nu meld dat ze opeens zaterdag dr verjaardag viert.
Hierdoor gaat ze niet naar IC, terwijl ze er tegenover woont en iedereen bij haar rond 23.30 weg is..en nu wil ze Krasnapolsky nog afzeggen ook![]()
quote:
Nee op t feit dat ze allebei zo onder de plak zitten bij hun mama's en daarbij steeds cancelen.quote:Op zondag 11 december 2005 21:27 schreef TehRockstar het volgende:
Ik denk niet dat ze het leuk vindt. Je zit toch niet op haar te bitchen?
Dus toen heb je seks met Vlarp gehad?quote:Op zondag 11 december 2005 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee op t feit dat ze allebei zo onder de plak zitten bij hun mama's en daarbij steeds cancelen.
Had 2 weken terug vet veel snacks etc in huis gehaald..bellen ze oo
k af..gelukkig was Vlarp er toen
quote:Op zondag 11 december 2005 21:07 schreef TehRockstar het volgende:
Ik snap wel waarom CDP je leuk vindt.
Matig. Goed genoeg vermaak voor een keer.quote:Op zondag 11 december 2005 21:30 schreef petre86 het volgende:
heeeeeeeeeeey
is constantine een leuke film?
quote:Op zondag 11 december 2005 21:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dus toen heb je seks met Vlarp gehad?
geeen ideequote:Op zondag 11 december 2005 21:30 schreef petre86 het volgende:
heeeeeeeeeeey
Vanwaar dequote:
Ik vond van wel. Verhaal is een beetje wazig maar de effecten waren erg tof. Ik heb er best wel van genoten in ieder geval.quote:Op zondag 11 december 2005 21:30 schreef petre86 het volgende:
heeeeeeeeeeey
Kvond dat Meiske zo schattigquote:Op zondag 11 december 2005 21:33 schreef creno het volgende:
[..]
geeen idee
"the day after tomorrow" wel, vooral als je in bed knus naast elkaar ligt, met een zak chips tussen je in
Ik las 'voor een hoer'.quote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Matig. Goed genoeg vermaak voor een keer.
heeft CDP een blauwtje gelopen bij JP ?quote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vlarp, Yost en Xman en Ang3l waren i/d Soho toenen JP
Sinds wanneer word jij nat van Jake?quote:Op zondag 11 december 2005 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kvond dat Meiske zo schattigen uwe goddelijkheid
Jake
O dat is ook van toepassing hoorquote:
Niemand loopt een blauwtje bij JPquote:Op zondag 11 december 2005 21:35 schreef creno het volgende:
[..]
heeft CDP een blauwtje gelopen bij JP ?
JP een blauwtje bij mij...met dank aan Vlarp en ondanks Yost :Lquote:Op zondag 11 december 2005 21:35 schreef creno het volgende:
[..]
heeft CDP een blauwtje gelopen bij JP ?
Altijd al geweestquote:Op zondag 11 december 2005 21:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sinds wanneer word jij nat van Jake?.
k, dan gaat ie zo aan.. Des slaapt toch nogquote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Matig. Goed genoeg vermaak voor een keer.
chips tussen je in? mar dan zit die zak in de weg.. of krijg je geplette chips.. of het schuurt zo met chips ertussen.. ofquote:Op zondag 11 december 2005 21:33 schreef creno het volgende:
[..]
geeen idee
"the day after tomorrow" wel, vooral als je in bed knus naast elkaar ligt, met een zak chips tussen je in
ik ga eens kijken danquote:Op zondag 11 december 2005 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond van wel. Verhaal is een beetje wazig maar de effecten waren erg tof. Ik heb er best wel van genoten in ieder geval.
dus JP is een beetje easyquote:
JP vanquote:Op zondag 11 december 2005 21:41 schreef creno het volgende:
[..]
dus JP is een beetje easy
is dat die JP van de efteling-meet ?
ik ga het niet uittekenen hoor...quote:Op zondag 11 december 2005 21:41 schreef petre86 het volgende:
chips tussen je in? mar dan zit die zak in de weg.. of krijg je geplette chips.. of het schuurt zo met chips ertussen.. of
save as...quote:Op zondag 11 december 2005 21:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik had een kei leuke collage gemaakt voor Tante Pret vrijdag
[afbeelding]
Gaat wel lukken..nu nog op tijd bij de CITY zijn ...*pakt 9292ov dr bij*quote:
Geen idee, ik hou niet alle namen van mijn bedpartners bijquote:Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef creno het volgende:
@ Ang3l : wie is die kale rakker daar voor het hooi![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!quote:Op zondag 11 december 2005 22:00 schreef wizarddragon het volgende:
JP gaat toch ook mee naar IC?? Toch??
Hallo da's MIJN mister Norwayquote:Op zondag 11 december 2005 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou niet alle namen van mijn bedpartners bij
"Nodigt Wonderer uit om gewoon mee te doen"quote:Op zondag 11 december 2005 22:14 schreef wonderer het volgende:
*leunt achterover en kijkt toe*
Lastig, heel lastigquote:Op zondag 11 december 2005 22:12 schreef TehRockstar het volgende:
ik ben vulliefd op je.
De mijne functioneert op dit moment naar behorenquote:Op zondag 11 december 2005 22:15 schreef creno het volgende:
mijn pc doet abnormaal
Wat doet ie dan (niet)?quote:Op zondag 11 december 2005 22:15 schreef creno het volgende:
mijn pc doet abnormaal
Ik denk al, van wie is die zuigzoen! Die zat er al op toen ik 'm kreegquote:Op zondag 11 december 2005 22:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hallo da's MIJN mister Norway
Ik heb toch niks te meldenquote:Op zondag 11 december 2005 22:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Nodigt Wonderer uit om gewoon mee te doen"
ach ik ben the descent aan het downloaden en alles gaat dan... ineens...veeeeel....langzamer....quote:
Punt. Misschien kan ik Creno helpen met zijn computer.quote:Op zondag 11 december 2005 22:24 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Toch wel, in ieder geval dat je toe zit te kijken![]()
jah die van Des blijven lang zichtbaarquote:Op zondag 11 december 2005 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk al, van wie is die zuigzoen! Die zat er al op toen ik 'm kreeg
Met welk programma? Je hebt een router? Dan moet je het aantal toegestane verbindingen verlagen in je download programma. Anders slokt het alle bandbreedte op en kun je amper meer browsen.quote:Op zondag 11 december 2005 22:24 schreef creno het volgende:
[..]
ach ik ben the descent aan het downloaden en alles gaat dan... ineens...veeeeel....langzamer....
welke ISP?quote:Op zondag 11 december 2005 22:24 schreef creno het volgende:
[..]
ach ik ben the descent aan het downloaden en alles gaat dan... ineens...veeeeel....langzamer....
Ik sla altijd als ze er bij mij 1 proberen te maken.quote:Op zondag 11 december 2005 22:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah die van Des blijven lang zichtbaar
die's engquote:Op zondag 11 december 2005 22:24 schreef creno het volgende:
[..]
Ja want van Gellerboy mochten we het hier ook over IT hebbenquote:Op zondag 11 december 2005 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Punt. Misschien kan ik Creno helpen met zijn computer.
Nee juist andersom, op je werk gewoon ook af en toe hier postenquote:Op zondag 11 december 2005 22:31 schreef Just-Dennis het volgende:
Nou, en ik wou nog wel mijn werk niet mee naar huis nemen
hehequote:Op zondag 11 december 2005 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sla altijd als ze er bij mij 1 proberen te maken.
Ik denk ik waarschuw jullie vast![]()
Ik ben niet verslaafd.....quote:Op zondag 11 december 2005 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee juist andersom, op je werk gewoon ook af en toe hier posten![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 22:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
hehe
dus als we met ze alle je handen vastpakken kunnen we omstebeurten zuigzoenen planten?
neeej joh.. we zetten ze alleen waar je ze niet gelijk ziet...quote:
Dr S, ik heb een rare plek op m'n linker billetje *drops pants*quote:Op zondag 11 december 2005 22:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
neeej joh.. we zetten ze alleen waar je ze niet gelijk ziet...
kun je Dokter S. ook gelijk naar die rare plakken laten kijken![]()
Psst dat is ook al voorbij hoorquote:Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef TehRockstar het volgende:
Omg, ik stikte net in een pepernoot.. Kutklotekanker Sinterklaas
![]()
en van "dat andere ding" is ook een deel een andere kleur.. iets donkerder enzo..quote:Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dr S, ik heb een rare plek op m'n linker billetje *drops pants*
Heb je daar dan OOK een zuigzoen geplaatst?!quote:Op zondag 11 december 2005 22:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
en van "dat andere ding" is ook een deel een andere kleur.. iets donkerder enzo..
IK niet.. maar d'r waren er toch 2 die zich aanboden?quote:Op zondag 11 december 2005 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je daar dan OOK een zuigzoen geplaatst?!
2?!quote:Op zondag 11 december 2005 22:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
IK niet.. maar d'r waren er toch 2 die zich aanboden?
quote:Op zondag 11 december 2005 22:48 schreef TehRockstar het volgende:
Whehehe, anale seks ziet er zo grappig uit.
Vlarp ook?!quote:
Sorry.quote:
Wil je dat NIEt doen tijdens de echte sex?quote:Op zondag 11 december 2005 22:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sorry.. Ik zag iets op dat Gay.nl ding, en ik schoot in de lach.
R U planning 2 ..quote:Op zondag 11 december 2005 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je dat NIEt doen tijdens de echte sex?
Okee, ik ben een zeef qua geheugen. Wie zijn al diequote:Op zondag 11 december 2005 21:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik had een kei leuke collage gemaakt voor Tante Pret vrijdag
[afbeelding]
Yep. Maar blijft interessant. Ben blij dat ik geen transseksueel ben, wat een gedoequote:Op zondag 11 december 2005 23:00 schreef creno het volgende:
en dat van die transseksuelen is een herhaling toch ?
deel 2quote:Op zondag 11 december 2005 23:00 schreef creno het volgende:
lachen tijdens de sex moet kunnen, zolang je niet de SLAPPE lach krijgt
en dat van die transseksuelen is een herhaling toch ?
hahaha namen !!!!quote:Op zondag 11 december 2005 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
deel 2
en @ slappe lach.. moet die ander niet ineens allerlijk lelijke mensen op gaan noemen
Rij 1: Tante Pret, Suna en ik.quote:Op zondag 11 december 2005 23:00 schreef Weemz het volgende:
[..]
Okee, ik ben een zeef qua geheugen. Wie zijn al diemannen op de collage?
Haaaaj poepeledoosjequote:
*ROAR!*quote:Op zondag 11 december 2005 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Awwwww.
Zal ik zo naar IC gaan?
quote:Op zondag 11 december 2005 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
deel 2
en @ slappe lach.. moet die ander niet ineens allerlijk lelijke mensen op gaan noemen
Dan hebben jouw exen wel verdraaid mooie enquote:Op zondag 11 december 2005 23:05 schreef Ang3l het volgende:
Rij 1: Tante Pret, Suna en ik.
Rij 2: Dokter Dreamy
Rij 3: Mijn exen
Wanneer het zover is dat ik zulke mannen kan krijgen dan post ik hie rniet meer (dna lig ik nl 24/7 in bedquote:Op zondag 11 december 2005 23:10 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dan hebben jouw exen wel verdraaid mooie enfoto's zeg!
Maar ja, door devraag ik me ook af of het echt je exen zijn?
quote:Op zondag 11 december 2005 23:14 schreef Ang3l het volgende:
Wanneer het zover is dat ik zulke mannen kan krijgen dan post ik hie rniet meer (dna lig ik nl 24/7 in bed)
Met een schrale lulquote:Op zondag 11 december 2005 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer het zover is dat ik zulke mannen kan krijgen dan post ik hie rniet meer (dna lig ik nl 24/7 in bed)
A price I am willing to payquote:
Nog nietquote:
Mee eens. Zoals ik al zei, ik ben blij dat ik daar geen last van heb. Je leven moet een hel zijn dan.quote:Op zondag 11 december 2005 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met een schrale lul
Die docu op RTL4 is wel apart hoor
Ook dat compleet ombouwen enzo.. wat een gedoe en wat een lijdensweg..quote:Op zondag 11 december 2005 23:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mee eens. Zoals ik al zei, ik ben blij dat ik daar geen last van heb. Je leven moet een hel zijn dan.
Het is wel mooi om te zien hoe gelukkig ze dan zijn, als alles compleet is... maar de weg ernaartoe... terwijl dat voor de meeste mensen al gewoon bij de geboorte geregeld is...quote:Op zondag 11 december 2005 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook dat compleet ombouwen enzo.. wat een gedoe en wat een lijdensweg..
Uhuh.. en bij de geboorte is het meestal iets professioneler gedaan ..quote:Op zondag 11 december 2005 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is wel mooi om te zien hoe gelukkig ze dan zijn, als alles compleet is... maar de weg ernaartoe... terwijl dat voor de meeste mensen al gewoon bij de geboorte geregeld is...
Dat ook nog eens. Maar goed, er is in ieder geval een manier, honderd jaar geleden had je mooi een probleem. Hoewel, toen zullen er wel meer prangende problemen geweest zijn dan sekse en identiteitquote:Op zondag 11 december 2005 23:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh.. en bij de geboorte is het meestal iets professioneler gedaan ..
Slapen.quote:
Ik las het ja. Op zich wel tof. Ik heb zelf weinig interesse in politiek, maar als je er wel iets mee hebt, moet zoiets toch best indruk makenquote:Op zondag 11 december 2005 23:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
haai wonderer, ik heb wim kok niet persoonlijk gesproken
Wouter Bos wel
trussuquote:Op zondag 11 december 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slapen.
Zoals ik nu ook ga doen
(nou ja, eerst ff leze en dan slapen)
Ik vraag me af wat voor type vrouwen daar op vallen, eigenlijk.quote:Op zondag 11 december 2005 23:35 schreef Waxxer het volgende:
Scott en een vriendin
Het lijkt wel een nicht...
Géén.quote:Op zondag 11 december 2005 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor type vrouwen daar op vallen, eigenlijk.
Lee. Yeah, het is een herhaling.quote:Op zondag 11 december 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij is dit een herhaling, die twee (Bob en die andere... Stekeltje?) krijgen volgens mij ruzie op een gegeven moment.
goh, zei ik dat een tijdje terug ook al nietquote:
Maar ja, wat is een tijdje?!quote:Op zondag 11 december 2005 23:44 schreef creno het volgende:
[..]
goh, zei ik dat een tijdje terug ook al niet
Heb je er net een laten vallen?quote:Op zondag 11 december 2005 23:47 schreef creno het volgende:
hier
wisten jullie dat er in de fles van een lava-lamp een spiraal zit ?
Sweet dreams Weemzquote:Op zondag 11 december 2005 23:49 schreef Weemz het volgende:
Ik ga lekker slapen. Welterusten iedereen
nee (nu volgt er een verhaal van je-had-er-bij-moeten-zijn), ik vertelde gisteren dat mijn lavalamp het niet goed deed en toen had ik ermee geschud en kwam de spiraal los van de bodem en toen kreeg ik als antwoord: in mijn lamp zit geen spiraal hoor...quote:
hij zit nog steeds dicht, maar hij gaat zo nu en dan openquote:Op maandag 12 december 2005 00:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo Blubberzwijn![]()
nog last van je oor gehad?
maar geen pijn meer gehad, of dat er troep uit kwam lopen ?quote:Op maandag 12 december 2005 00:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hij zit nog steeds dicht, maar hij gaat zo nu en dan openhet was wel een drama op de verjaardag van m'n oma, steeds mensen die een heel verhaal hielden terwijl ik er echt geen woord van verstond.. dus ik zo van "goh.. jaja, leuk zeg".. ging meestal wel goed alleen soms werd ik vragend aangekeken, dan vroegen ze kennelijk iets maar dan liep ik maar weg ofzo
geen pijn.. wel troep, zat gewoon met wc papier in me oor zowat de hele avondquote:Op maandag 12 december 2005 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar geen pijn meer gehad, of dat er troep uit kwam lopen ?
als dat vannacht nog doorgaat dan morgen toch even langs huisarts gaan hoor, want dan is ontsteking nog niet over en krijg je vast een anti biothicakuurquote:Op maandag 12 december 2005 00:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
geen pijn.. wel troep, zat gewoon met wc papier in me oor zowat de hele avonderg intelligent maarja beter dan dat er een straal ranzige zooi uit mn oor loopt
"meneer er komt wat uit uw oor
"
Naja, dan zeg je "dat is mijn mini-stoma"quote:Op maandag 12 december 2005 00:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
geen pijn.. wel troep, zat gewoon met wc papier in me oor zowat de hele avonderg intelligent maarja beter dan dat er een straal ranzige zooi uit mn oor loopt
"meneer er komt wat uit uw oor
"
nou dan gaat het vast uit zichzelf wel weer over uiteindelijkquote:Op maandag 12 december 2005 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als dat vannacht nog doorgaat dan morgen toch even langs huisarts gaan hoor, want dan is ontsteking nog niet over en krijg je vast een anti biothicakuur![]()
Ooh en Waxxer hoe gaat het met jouw en geen nicotine meer gebruiken ?quote:Op maandag 12 december 2005 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja, dan zeg je "dat is mijn mini-stoma"![]()
![]()
![]()
*kuch*
Bedtijd, geloof ik...
Ik moet dinsdag ook effe naar de huisarts: ben net door de golven op de rotsen geworpenquote:
ehm.. Fulco niet, Ik dusquote:Op maandag 12 december 2005 00:40 schreef fulco- het volgende:
Ik moet dinsdag ook effe naar de huisarts: ben net door de golven op de rotsen geworpen.
*boos naar golven kijk*
kei-MEGA-gevaarlijk !!quote:Op maandag 12 december 2005 00:44 schreef Stroekie het volgende:
Dus het is kei gevaarlijk zo'n vakantie op een tropisch eiland ?
Ik was even gaan slapen, en toen ik wakker werd gingen we nog even snel zwemmen.. aan de Noordkant van het eiland, met allemaal woeste goven enzoquote:Op maandag 12 december 2005 00:44 schreef Vlarp het volgende:
Wat is er gebeurd? leef je nog? Niks gebroken?
Nee zo'n eiland da's niks voor mij, tenzij het om ons kleinste eiland van de bovenwindse eilandengroep gaatquote:Op maandag 12 december 2005 00:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
kei-MEGA-gevaarlijk !!
Ik zou het niet doen als ik jou was
In ieder geval niet voordat ik de boel heb verkend dan he![]()
Jeetjequote:Op maandag 12 december 2005 00:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik was even gaan slapen, en toen ik wakker werd gingen we nog even snel zwemmen.. aan de Noordkant van het eiland, met allemaal woeste goven enzo
We gingen te water in een baaitje en zwommen de open zee op, met hele hoge ruwe golven. En voor ik het wist lag ik op de rosten! Grote schaafwond op mijn rug en op mijn arm.
MAAR IK LEEF NOG!
Sweet Dreams Vlarpquote:Op maandag 12 december 2005 00:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeetje
Mou, sterkte..! ik ga slapen
jah, en nu ben ik ook mijn bril kwijt door die stomme golven...quote:
dankjewel, tot woensdagquote:Mou, sterkte..! ik ga slapen
Tjonge, wat een verhaal... gelukkig kun je het nog navertellen. Sterkte verder en natuurlijk veel plezierquote:Op maandag 12 december 2005 00:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik was even gaan slapen, en toen ik wakker werd gingen we nog even snel zwemmen.. aan de Noordkant van het eiland, met allemaal woeste goven enzo
We gingen te water in een baaitje en zwommen de open zee op, met hele hoge ruwe golven. En voor ik het wist lag ik op de rosten! Grote schaafwond op mijn rug en op mijn arm.
MAAR IK LEEF NOG!
Ja beterschap en zoquote:Op maandag 12 december 2005 00:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jah, en nu ben ik ook mijn bril kwijt door die stomme golven...
wacht, ik hoor net dat er een foto van mijn rug aankomt....
[..]
dankjewel, tot woensdag![]()
Als t aan Jodie dr flightplan lag..quote:Op maandag 12 december 2005 04:48 schreef davidov het volgende:
Gezellig was het zekerIk kom niet vaak zo laat thuis van de film
006quote:Op maandag 12 december 2005 04:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als t aan Jodie dr flightplan lag..
Gelukkig was er 006!
Ik ook..quote:Op maandag 12 december 2005 04:52 schreef davidov het volgende:
[..]
006altijd leuk om hem weer eens ergens te zien
Ach ik heb me sowieso wel vermaakt
Neuh..die gaat maar met zn eigen pistooltje spelenquote:Op maandag 12 december 2005 04:54 schreef davidov het volgende:
Whaha, niet Daniel Craig?
Dan vraag ik me af wat je met die tang M van plan wasquote:Op maandag 12 december 2005 04:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh..die gaat maar met zn eigen pistooltje spelen![]()
Niet gevoeld dan?quote:Op maandag 12 december 2005 04:57 schreef davidov het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat je met die tang M van plan was![]()
Hey..zo'n kans laat k niet schietenquote:Op maandag 12 december 2005 05:08 schreef davidov het volgende:dat was ik niet....
Ik vond je noodlanding anders wel origineel![]()
Het voelde even alsof ik ook op 2000 meter rond vloogquote:Op maandag 12 december 2005 05:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey..zo'n kans laat k niet schieten
Beter met mij dan met een Arabier aan boord..voor t weet word ie beschuldigd van terrorisme en mag ie aan t einde toch nog dr tassie dragen!quote:Op maandag 12 december 2005 05:11 schreef davidov het volgende:
[..]
Het voelde even alsof ik ook op 2000 meter rond vloog
Trustequote:Op maandag 12 december 2005 05:15 schreef wizarddragon het volgende:
Awwww.. Zijn jullie nog steeds niet aan het maffen?
Truste alvast
en
Mogguh voor de arbeiders onder ons
Jij had geen baard ofzo waar ik vast in kwam te zitten dat scheelde ook...quote:Op maandag 12 december 2005 05:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Beter met mij dan met een Arabier aan boord..voor t weet word ie beschuldigd van terrorisme en mag ie aan t einde toch nog dr tassie dragen!
gnightquote:Op maandag 12 december 2005 05:15 schreef wizarddragon het volgende:
Awwww.. Zijn jullie nog steeds niet aan het maffen?
Truste alvast
en
Mogguh voor de arbeiders onder ons
Ach..we hadden tenminste geen last van langsrijdende nachtbussen..WANT DIE WAREN ER NIETquote:Op maandag 12 december 2005 05:17 schreef davidov het volgende:
[..]
Jij had geen baard ofzo waar ik vast in kwam te zitten dat scheelde ook...
Nouja niet daar tenminste
Jammer, op de achterbank was het denk ik namelijk wel wat warmerquote:Op maandag 12 december 2005 05:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach..we hadden tenminste geen last van langsrijdende nachtbussen..WANT DIE WAREN ER NIET![]()
Ach van binnen gloeide k helemaal opquote:Op maandag 12 december 2005 05:23 schreef davidov het volgende:
[..]
Jammer, op de achterbank was het denk ik namelijk wel wat warmer
Persoonlijk vond ik dat je er wel wat meer "thrust" aan had mogen geven...quote:Op maandag 12 december 2005 05:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach van binnen gloeide k helemaal op
Ik ben meer iemand die zelf achter het stuur plaatsneemt.
Ach ze zijn iig niet zo lang als andere dingen waar je mee op de proppen kwam.quote:Op maandag 12 december 2005 05:28 schreef davidov het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik dat je er wel wat meer "thrust" aan had mogen geven...
Mn tenen zijn nogsteeds koud
Khad t over bepaalde voorwerpen die je gekocht had...en mijn hoogtepunten staan in relatie tot de gedane moeitequote:Op maandag 12 december 2005 05:30 schreef davidov het volgende:
Pfff
Jou hoogte punten vanavond waren anders ook echt van korte duur![]()
Maar vanavond/vannacht was zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 12 december 2005 05:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Khad t over bepaalde voorwerpen die je gekocht had...en mijn hoogtepunten staan in relatie tot de gedane moeite
ow in dat geval...quote:Op maandag 12 december 2005 05:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Khad t over bepaalde voorwerpen die je gekocht had...en mijn hoogtepunten staan in relatie tot de gedane moeite
quote:Op maandag 12 december 2005 05:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar vanavond/vannacht was zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar.
Slaap ze Alex
Je hebt dus al voor jezelf bedacht welke winterjas je hebben wilt, en die is alleen in Rotterdam te vinden?quote:Op maandag 12 december 2005 10:14 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen allentenzame
Ik heb het een beetje koud.![]()
2 films van het weekend gezien....Broken Flowers en Merry Christmas, erg leuke/mooie films, alle twee gezien in de Tushinski (spelling?, alle twee keer popcorn
en alle twee keer omdat we lui waren en het koud buiten was.
Volgend weekend of kerstmarkt in duitsland ideeetje van Ramon of winterjas kopen voor mijin rotterdam.
Nou nee...heb nog helemaal niet bedacht welke jas ik wil, alleen kon ik in A'dam echt niks vinden en Rotterdam vind ik wel een leuke stad om te winkelen enzow.quote:Op maandag 12 december 2005 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hebt dus al voor jezelf bedacht welke winterjas je hebben wilt, en die is alleen in Rotterdam te vinden?
Ik zou zeggen combineren die handel, en gewoon eine nuee jacke im Deutschland kaufen![]()
okay ik zal zulke vragen niet meer op maandagochtend stellen, maar b.v. op woensdagmiddagquote:Op maandag 12 december 2005 10:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou nee...heb nog helemaal niet bedacht welke jas ik wil, alleen kon ik in A'dam echt niks vinden en Rotterdam vind ik wel een leuke stad om te winkelen enzow.
Maar ja aan de andere kant, wellicht is het ook wel goed shoppen in Duitsland.....althans ik weet dat het in Keulen wel goed kan, maar daar gaan we nu op eens weer niet naar toe.Volgens mij gaan we nu naar Dusseldorf....of was het Dortmoend? Of hoe je dat ook schrijft.
Nou ja ik weet het allemaal niet meer hoor....raakt een beetje in de war van mezelf.
Vast wel.quote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay ik zal zulke vragen niet meer op maandagochtend stellen, maar b.v. op woensdagmiddag![]()
en volgens mij moet je in die steden toch ook gewoon een kaufhof hebben![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 11:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Vast wel.Ik hoop alleen op wat meer variatie dan Amsterdam bijna elke stad in Nederland heeft, het is tegewoordig echt heel erg daar...echt alleen maar de zelfde soort winkels en dezelfde soort kleding....triest...
Ken het probleemquote:Op maandag 12 december 2005 11:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Vast wel.Ik hoop alleen op wat meer variatie dan Amsterdam heeft, het is tegewoordig echt heel erg daar...echt alleen maar de zelfde soort winkels en dezelfde soort kleding....triest...tja behalve de PC hoofd, maar ik kijk wel uit om daar te gaan shoppen, koop liever nog een weekend retour Rome en shop daar dan, ben ik goedkoper uit.
PC hoofd is echt asociaal duur.
En tja anders Rotterdam, heeft mooiere, grotere en gevarieerdere winkels dan Amsterdam. Iets zegt me deze zin echt beroerd Nederlands is, maar het intereseerd me eigenlijk ook weer geen bal.
Tja....wellicht dat je gelijk hebt, maar ja gezien het feit dat ik in Nederland niet ga shoppen behalve in A'dam of R'dam weet ik dit niet.quote:
pittig....maar goed, voor een _echt_ hele mooie en vooral goeie jas _kan_ ik het er voor over hebben, al zijn dat soort jassen zeldzaam in Nederland en daarbij altijd wel goedkoper in het buitenland. Gaat het me niet om het goedkoper, maar om het principe dat ik geen zin heb het aso 200% winst percentage principe van de meeste nederlandse kledingwinkels te betalen.quote:Op maandag 12 december 2005 11:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ken het probleem
Ik was woensdag hier in Eindhoven bij de Bijenkof en daar hing een hele mooie stijlvolle winterjas met 50 procent korting. En ik stond er al mee in de rij voor de kasse. Maar toch heb ik hem weer terug gehangen want ondaks dat hij dus voor half geld was vond ik 300 euro toch iets te veel van het goede.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |