Lee. Yeah, het is een herhaling.quote:Op zondag 11 december 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij is dit een herhaling, die twee (Bob en die andere... Stekeltje?) krijgen volgens mij ruzie op een gegeven moment.
goh, zei ik dat een tijdje terug ook al nietquote:
Maar ja, wat is een tijdje?!quote:Op zondag 11 december 2005 23:44 schreef creno het volgende:
[..]
goh, zei ik dat een tijdje terug ook al niet
Heb je er net een laten vallen?quote:Op zondag 11 december 2005 23:47 schreef creno het volgende:
hier
wisten jullie dat er in de fles van een lava-lamp een spiraal zit ?
Sweet dreams Weemzquote:Op zondag 11 december 2005 23:49 schreef Weemz het volgende:
Ik ga lekker slapen. Welterusten iedereen
nee (nu volgt er een verhaal van je-had-er-bij-moeten-zijn), ik vertelde gisteren dat mijn lavalamp het niet goed deed en toen had ik ermee geschud en kwam de spiraal los van de bodem en toen kreeg ik als antwoord: in mijn lamp zit geen spiraal hoor...quote:
hij zit nog steeds dicht, maar hij gaat zo nu en dan openquote:Op maandag 12 december 2005 00:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo Blubberzwijn![]()
nog last van je oor gehad?
maar geen pijn meer gehad, of dat er troep uit kwam lopen ?quote:Op maandag 12 december 2005 00:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hij zit nog steeds dicht, maar hij gaat zo nu en dan openhet was wel een drama op de verjaardag van m'n oma, steeds mensen die een heel verhaal hielden terwijl ik er echt geen woord van verstond.. dus ik zo van "goh.. jaja, leuk zeg".. ging meestal wel goed alleen soms werd ik vragend aangekeken, dan vroegen ze kennelijk iets maar dan liep ik maar weg ofzo
geen pijn.. wel troep, zat gewoon met wc papier in me oor zowat de hele avondquote:Op maandag 12 december 2005 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar geen pijn meer gehad, of dat er troep uit kwam lopen ?
als dat vannacht nog doorgaat dan morgen toch even langs huisarts gaan hoor, want dan is ontsteking nog niet over en krijg je vast een anti biothicakuurquote:Op maandag 12 december 2005 00:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
geen pijn.. wel troep, zat gewoon met wc papier in me oor zowat de hele avonderg intelligent maarja beter dan dat er een straal ranzige zooi uit mn oor loopt
"meneer er komt wat uit uw oor
"
Naja, dan zeg je "dat is mijn mini-stoma"quote:Op maandag 12 december 2005 00:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
geen pijn.. wel troep, zat gewoon met wc papier in me oor zowat de hele avonderg intelligent maarja beter dan dat er een straal ranzige zooi uit mn oor loopt
"meneer er komt wat uit uw oor
"
nou dan gaat het vast uit zichzelf wel weer over uiteindelijkquote:Op maandag 12 december 2005 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als dat vannacht nog doorgaat dan morgen toch even langs huisarts gaan hoor, want dan is ontsteking nog niet over en krijg je vast een anti biothicakuur![]()
Ooh en Waxxer hoe gaat het met jouw en geen nicotine meer gebruiken ?quote:Op maandag 12 december 2005 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja, dan zeg je "dat is mijn mini-stoma"![]()
![]()
![]()
*kuch*
Bedtijd, geloof ik...
Ik moet dinsdag ook effe naar de huisarts: ben net door de golven op de rotsen geworpenquote:
ehm.. Fulco niet, Ik dusquote:Op maandag 12 december 2005 00:40 schreef fulco- het volgende:
Ik moet dinsdag ook effe naar de huisarts: ben net door de golven op de rotsen geworpen.
*boos naar golven kijk*
kei-MEGA-gevaarlijk !!quote:Op maandag 12 december 2005 00:44 schreef Stroekie het volgende:
Dus het is kei gevaarlijk zo'n vakantie op een tropisch eiland ?
Ik was even gaan slapen, en toen ik wakker werd gingen we nog even snel zwemmen.. aan de Noordkant van het eiland, met allemaal woeste goven enzoquote:Op maandag 12 december 2005 00:44 schreef Vlarp het volgende:
Wat is er gebeurd? leef je nog? Niks gebroken?
Nee zo'n eiland da's niks voor mij, tenzij het om ons kleinste eiland van de bovenwindse eilandengroep gaatquote:Op maandag 12 december 2005 00:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
kei-MEGA-gevaarlijk !!
Ik zou het niet doen als ik jou was
In ieder geval niet voordat ik de boel heb verkend dan he![]()
Jeetjequote:Op maandag 12 december 2005 00:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik was even gaan slapen, en toen ik wakker werd gingen we nog even snel zwemmen.. aan de Noordkant van het eiland, met allemaal woeste goven enzo
We gingen te water in een baaitje en zwommen de open zee op, met hele hoge ruwe golven. En voor ik het wist lag ik op de rosten! Grote schaafwond op mijn rug en op mijn arm.
MAAR IK LEEF NOG!
Sweet Dreams Vlarpquote:Op maandag 12 december 2005 00:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeetje
Mou, sterkte..! ik ga slapen
jah, en nu ben ik ook mijn bril kwijt door die stomme golven...quote:
dankjewel, tot woensdagquote:Mou, sterkte..! ik ga slapen
Tjonge, wat een verhaal... gelukkig kun je het nog navertellen. Sterkte verder en natuurlijk veel plezierquote:Op maandag 12 december 2005 00:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik was even gaan slapen, en toen ik wakker werd gingen we nog even snel zwemmen.. aan de Noordkant van het eiland, met allemaal woeste goven enzo
We gingen te water in een baaitje en zwommen de open zee op, met hele hoge ruwe golven. En voor ik het wist lag ik op de rosten! Grote schaafwond op mijn rug en op mijn arm.
MAAR IK LEEF NOG!
Ja beterschap en zoquote:Op maandag 12 december 2005 00:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jah, en nu ben ik ook mijn bril kwijt door die stomme golven...
wacht, ik hoor net dat er een foto van mijn rug aankomt....
[..]
dankjewel, tot woensdag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |