Geen idee, ik hou niet alle namen van mijn bedpartners bijquote:Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef creno het volgende:
@ Ang3l : wie is die kale rakker daar voor het hooi![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!quote:Op zondag 11 december 2005 22:00 schreef wizarddragon het volgende:
JP gaat toch ook mee naar IC?? Toch??
Hallo da's MIJN mister Norwayquote:Op zondag 11 december 2005 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou niet alle namen van mijn bedpartners bij
"Nodigt Wonderer uit om gewoon mee te doen"quote:Op zondag 11 december 2005 22:14 schreef wonderer het volgende:
*leunt achterover en kijkt toe*
Lastig, heel lastigquote:Op zondag 11 december 2005 22:12 schreef TehRockstar het volgende:
ik ben vulliefd op je.
De mijne functioneert op dit moment naar behorenquote:Op zondag 11 december 2005 22:15 schreef creno het volgende:
mijn pc doet abnormaal
Wat doet ie dan (niet)?quote:Op zondag 11 december 2005 22:15 schreef creno het volgende:
mijn pc doet abnormaal
Ik denk al, van wie is die zuigzoen! Die zat er al op toen ik 'm kreegquote:Op zondag 11 december 2005 22:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hallo da's MIJN mister Norway
Ik heb toch niks te meldenquote:Op zondag 11 december 2005 22:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Nodigt Wonderer uit om gewoon mee te doen"
ach ik ben the descent aan het downloaden en alles gaat dan... ineens...veeeeel....langzamer....quote:
Punt. Misschien kan ik Creno helpen met zijn computer.quote:Op zondag 11 december 2005 22:24 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Toch wel, in ieder geval dat je toe zit te kijken![]()
jah die van Des blijven lang zichtbaarquote:Op zondag 11 december 2005 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk al, van wie is die zuigzoen! Die zat er al op toen ik 'm kreeg
Met welk programma? Je hebt een router? Dan moet je het aantal toegestane verbindingen verlagen in je download programma. Anders slokt het alle bandbreedte op en kun je amper meer browsen.quote:Op zondag 11 december 2005 22:24 schreef creno het volgende:
[..]
ach ik ben the descent aan het downloaden en alles gaat dan... ineens...veeeeel....langzamer....
welke ISP?quote:Op zondag 11 december 2005 22:24 schreef creno het volgende:
[..]
ach ik ben the descent aan het downloaden en alles gaat dan... ineens...veeeeel....langzamer....
Ik sla altijd als ze er bij mij 1 proberen te maken.quote:Op zondag 11 december 2005 22:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah die van Des blijven lang zichtbaar
die's engquote:Op zondag 11 december 2005 22:24 schreef creno het volgende:
[..]
Ja want van Gellerboy mochten we het hier ook over IT hebbenquote:Op zondag 11 december 2005 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Punt. Misschien kan ik Creno helpen met zijn computer.
Nee juist andersom, op je werk gewoon ook af en toe hier postenquote:Op zondag 11 december 2005 22:31 schreef Just-Dennis het volgende:
Nou, en ik wou nog wel mijn werk niet mee naar huis nemen
hehequote:Op zondag 11 december 2005 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sla altijd als ze er bij mij 1 proberen te maken.
Ik denk ik waarschuw jullie vast![]()
Ik ben niet verslaafd.....quote:Op zondag 11 december 2005 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee juist andersom, op je werk gewoon ook af en toe hier posten![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 22:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
hehe
dus als we met ze alle je handen vastpakken kunnen we omstebeurten zuigzoenen planten?
neeej joh.. we zetten ze alleen waar je ze niet gelijk ziet...quote:
Dr S, ik heb een rare plek op m'n linker billetje *drops pants*quote:Op zondag 11 december 2005 22:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
neeej joh.. we zetten ze alleen waar je ze niet gelijk ziet...
kun je Dokter S. ook gelijk naar die rare plakken laten kijken![]()
Psst dat is ook al voorbij hoorquote:Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef TehRockstar het volgende:
Omg, ik stikte net in een pepernoot.. Kutklotekanker Sinterklaas
![]()
en van "dat andere ding" is ook een deel een andere kleur.. iets donkerder enzo..quote:Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dr S, ik heb een rare plek op m'n linker billetje *drops pants*
Heb je daar dan OOK een zuigzoen geplaatst?!quote:Op zondag 11 december 2005 22:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
en van "dat andere ding" is ook een deel een andere kleur.. iets donkerder enzo..
IK niet.. maar d'r waren er toch 2 die zich aanboden?quote:Op zondag 11 december 2005 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je daar dan OOK een zuigzoen geplaatst?!
2?!quote:Op zondag 11 december 2005 22:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
IK niet.. maar d'r waren er toch 2 die zich aanboden?
quote:Op zondag 11 december 2005 22:48 schreef TehRockstar het volgende:
Whehehe, anale seks ziet er zo grappig uit.
Vlarp ook?!quote:
Sorry.quote:
Wil je dat NIEt doen tijdens de echte sex?quote:Op zondag 11 december 2005 22:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sorry.. Ik zag iets op dat Gay.nl ding, en ik schoot in de lach.
R U planning 2 ..quote:Op zondag 11 december 2005 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je dat NIEt doen tijdens de echte sex?
Okee, ik ben een zeef qua geheugen. Wie zijn al diequote:Op zondag 11 december 2005 21:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik had een kei leuke collage gemaakt voor Tante Pret vrijdag
[afbeelding]
Yep. Maar blijft interessant. Ben blij dat ik geen transseksueel ben, wat een gedoequote:Op zondag 11 december 2005 23:00 schreef creno het volgende:
en dat van die transseksuelen is een herhaling toch ?
deel 2quote:Op zondag 11 december 2005 23:00 schreef creno het volgende:
lachen tijdens de sex moet kunnen, zolang je niet de SLAPPE lach krijgt
en dat van die transseksuelen is een herhaling toch ?
hahaha namen !!!!quote:Op zondag 11 december 2005 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
deel 2
en @ slappe lach.. moet die ander niet ineens allerlijk lelijke mensen op gaan noemen
Rij 1: Tante Pret, Suna en ik.quote:Op zondag 11 december 2005 23:00 schreef Weemz het volgende:
[..]
Okee, ik ben een zeef qua geheugen. Wie zijn al diemannen op de collage?
Haaaaj poepeledoosjequote:
*ROAR!*quote:Op zondag 11 december 2005 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Awwwww.
Zal ik zo naar IC gaan?
quote:Op zondag 11 december 2005 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
deel 2
en @ slappe lach.. moet die ander niet ineens allerlijk lelijke mensen op gaan noemen
Dan hebben jouw exen wel verdraaid mooie enquote:Op zondag 11 december 2005 23:05 schreef Ang3l het volgende:
Rij 1: Tante Pret, Suna en ik.
Rij 2: Dokter Dreamy
Rij 3: Mijn exen
Wanneer het zover is dat ik zulke mannen kan krijgen dan post ik hie rniet meer (dna lig ik nl 24/7 in bedquote:Op zondag 11 december 2005 23:10 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dan hebben jouw exen wel verdraaid mooie enfoto's zeg!
Maar ja, door devraag ik me ook af of het echt je exen zijn?
quote:Op zondag 11 december 2005 23:14 schreef Ang3l het volgende:
Wanneer het zover is dat ik zulke mannen kan krijgen dan post ik hie rniet meer (dna lig ik nl 24/7 in bed)
Met een schrale lulquote:Op zondag 11 december 2005 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer het zover is dat ik zulke mannen kan krijgen dan post ik hie rniet meer (dna lig ik nl 24/7 in bed)
A price I am willing to payquote:
Nog nietquote:
Mee eens. Zoals ik al zei, ik ben blij dat ik daar geen last van heb. Je leven moet een hel zijn dan.quote:Op zondag 11 december 2005 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met een schrale lul
Die docu op RTL4 is wel apart hoor
Ook dat compleet ombouwen enzo.. wat een gedoe en wat een lijdensweg..quote:Op zondag 11 december 2005 23:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mee eens. Zoals ik al zei, ik ben blij dat ik daar geen last van heb. Je leven moet een hel zijn dan.
Het is wel mooi om te zien hoe gelukkig ze dan zijn, als alles compleet is... maar de weg ernaartoe... terwijl dat voor de meeste mensen al gewoon bij de geboorte geregeld is...quote:Op zondag 11 december 2005 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook dat compleet ombouwen enzo.. wat een gedoe en wat een lijdensweg..
Uhuh.. en bij de geboorte is het meestal iets professioneler gedaan ..quote:Op zondag 11 december 2005 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is wel mooi om te zien hoe gelukkig ze dan zijn, als alles compleet is... maar de weg ernaartoe... terwijl dat voor de meeste mensen al gewoon bij de geboorte geregeld is...
Dat ook nog eens. Maar goed, er is in ieder geval een manier, honderd jaar geleden had je mooi een probleem. Hoewel, toen zullen er wel meer prangende problemen geweest zijn dan sekse en identiteitquote:Op zondag 11 december 2005 23:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh.. en bij de geboorte is het meestal iets professioneler gedaan ..
Slapen.quote:
Ik las het ja. Op zich wel tof. Ik heb zelf weinig interesse in politiek, maar als je er wel iets mee hebt, moet zoiets toch best indruk makenquote:Op zondag 11 december 2005 23:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
haai wonderer, ik heb wim kok niet persoonlijk gesproken
Wouter Bos wel
trussuquote:Op zondag 11 december 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slapen.
Zoals ik nu ook ga doen
(nou ja, eerst ff leze en dan slapen)
Ik vraag me af wat voor type vrouwen daar op vallen, eigenlijk.quote:Op zondag 11 december 2005 23:35 schreef Waxxer het volgende:
Scott en een vriendin
Het lijkt wel een nicht...
Géén.quote:Op zondag 11 december 2005 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor type vrouwen daar op vallen, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |