Ben je in iedergeval op tijd bij de klantquote:Op zondag 11 december 2005 18:49 schreef TheOneAndOnly het volgende:
hmm, bij ons op het werk krijgen we nieuwe busjes.... zal deze eens voorstellen
Die belgen hebben humorquote:Op zondag 11 december 2005 18:54 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video/
chinees is om te vretenquote:Op zondag 11 december 2005 19:00 schreef Sandraugiga het volgende:
Een chinees die vreemd gaat EN zwanger is... En een fiets berijd... Zou het misschien Peu zijn ex-vriendin zijn?![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 18:59 schreef BoJo het volgende:
South Park film op veronica zo maar eens uitchecken (voor de 2de keer)![]()
Volvo T5 is eigenlijk beter, maar een VW T5 is altijd nog beter als de Vito die ze hadden. Daar zaten zoveel reparaties aan dat die bijna total-loss verklaard werdquote:
ik lig helemaal in een deukquote:Op zondag 11 december 2005 18:54 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video/
Boeiend, ik help em verder welquote:Op zondag 11 december 2005 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
flauw, afgezaagd grapje, tevens uitlokking
er komt ook geen eind aan, zit al een uur te kijken bijnaquote:Op zondag 11 december 2005 19:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik lig helemaal in een deuk![]()
![]()
echt geweldig![]()
kutmuziekquote:Op zondag 11 december 2005 18:50 schreef ook_gek het volgende:
This is the only DJ TOM HARDING. MAKE SOME NOISE
Tom Harding live @ dancevalley 99
Een betere CD heb ik niet in mijn collectie werkelijk waar niet![]()
Allemaal zwarten op de tribune... You are the Human Shieldquote:Op zondag 11 december 2005 19:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
er komt ook geen eind aan, zit al een uur te kijken bijna![]()
ach wie weet... op de open dag kijken kan gen kwaad.. maar aan de andere kant, veel vertrouwen in scholen heb ik ook niet meer, en een fatsoenlike titel voor je naam zit er ook niet meer inquote:Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef vlad het volgende:
alexxxxx![]()
hoe staat het met je plannen om weer terug de schoolbanken in te kruipen?
vanavond niet meer nee. Eerst maar spelletje spelen en dan top gearquote:Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en daarna nooit meer zeuren dat je je verveeld?
je bedoelt BaMa?quote:Op zondag 11 december 2005 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach wie weet... op de open dag kijken kan gen kwaad.. maar aan de andere kant, veel vertrouwen in scholen heb ik ook niet meer, en een fatsoenlike titel voor je naam zit er ook niet meer in
voor Drs. mag je nog wel evenquote:
als je visboer bent wel jaquote:Op zondag 11 december 2005 20:12 schreef vlad het volgende:
een master is van renault en zijn prima wagens![]()
Als hij daarin net zo rijdt als in zijn Jeep is dat niet moeilijkquote:Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Note to myself: BoJo bij stoplicht afdrogen als hij de V6 heeft
hoor ik daar een uitdaging tot een raceje?quote:Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Note to myself: BoJo bij stoplicht afdrogen als hij de V6 heeft
zo eindelijk klaar, maar geweldige bakken alequote:Op zondag 11 december 2005 19:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
er komt ook geen eind aan, zit al een uur te kijken bijna![]()
Ja hoor, alleen wel even nog de Squadra Chip erin en de originele banden er onderquote:Op zondag 11 december 2005 20:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoor ik daar een uitdaging tot een raceje?![]()
BoJo maakt geen kans tegen jou toch? Best lef dat hij er op in gaat danquote:Op zondag 11 december 2005 20:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen wel even nog de Squadra Chip erin en de originele banden er onder
Alleen op top heb ik een probleem vanwege de spoiler en veel bredere bandenquote:Op zondag 11 december 2005 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
BoJo maakt geen kans tegen jou toch? Best lef dat hij er op in gaat dan![]()
ja dat is niet eerlijkquote:Op zondag 11 december 2005 20:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen wel even nog de Squadra Chip erin en de originele banden er onder
quote:Op zondag 11 december 2005 20:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alleen op top heb ik een probleem vanwege de spoiler en veel bredere banden
uit de telegraaf van vandaag:quote:
quote:Voortijdig overlijden strafbaar
Van onze correspondent
BIRITIBA MIRIM, zondag
De burgemeester van de Braziliaanse stad Biritiba Mirim wil het voortijdig overlijden van burgers voorkomen.
Als de wet wordt aangenomen, wordt het voor de 28.000 inwoners strafbaar als ze niet goed op hun gezondheid letten. Nabestaanden van mensen die toch voortijdig sterven, lopen kans op een boete of gevangenisstraf.
Burgemeester Roberto Pereira da Silva kwam op het idee, omdat de enige begraafplaats van de stad vol is. Kans op uitbreiding of bouw van een nieuwe begraafplaats is er niet. „Achtennegentig procent van de stad bestaat uit rivier. De rest is beschermde tropische jungle”, aldus de burgervader.
Sinds de burgemeester zijn plannen lanceerde, is het lidmaatschap van fitnessclubs fors gestegen evenals het bezoek aan de dokter.
Hoezo niet? Jij hebt ook een Squadra chipquote:Op zondag 11 december 2005 20:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat is niet eerlijk![]()
Met die tractor formaat velgen maak ik nog kans![]()
yupquote:Op zondag 11 december 2005 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
heeft zo'n 2.5 V6 maar 166pk?
Of zit autoweek weer te liegen?
zijn top ligt lager vanwege de grote velgen en reuze spoilerquote:Op zondag 11 december 2005 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo niet? Jij hebt ook een Squadra chip![]()
Nee, een 2.5 v6 heeft van zichzelf maar heel weinig vermogen, een 2.0 16v met Squadra-chip heeft net zoveel vermogenquote:Op zondag 11 december 2005 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
heeft zo'n 2.5 V6 maar 166pk?
Of zit autoweek weer te liegen?
Maar als jij een chip hebt, mag hij er ook een monterenquote:Op zondag 11 december 2005 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
zijn top ligt lager vanwege de grote velgen en reuze spoiler![]()
maar een V6 loopt zoveel mooierquote:Op zondag 11 december 2005 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, een 2.5 v6 heeft van zichzelf maar heel weinig vermogen, een 2.0 16v met Squadra-chip heeft net zoveel vermogen
nee want dan zit hij op 230 pk ofzoquote:Op zondag 11 december 2005 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar als jij een chip hebt, mag hij er ook een monterenen tsja jij rijdt ook op standaard (formaat)velgen, dus mag hij dat ook, dan is het eerlijk
![]()
![]()
Dat kloptquote:
Vandaar dat ik die alfa 164 V6 afdroogdequote:Op zondag 11 december 2005 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, een 2.5 v6 heeft van zichzelf maar heel weinig vermogen, een 2.0 16v met Squadra-chip heeft net zoveel vermogen
een 164 met 24v v6 heeft wel voldoende vermogen hoor, 200pk en de Q4 (en super ook meende ik) zelfs 230pkquote:Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vandaar dat ik die alfa 164 V6 afdroogde![]()
Dat is jouw probleemquote:
onder de huidige omstandigheden durfde ik het wel aanquote:Op zondag 11 december 2005 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is jouw probleemje had em gewoon niet moeten uitdagen
![]()
Is zo'n alfa nog een beetje te tunen of is dat niet aan te raden?quote:Op zondag 11 december 2005 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een 164 met 24v v6 heeft wel voldoende vermogen hoor, 200pk en de Q4 (en super ook meende ik) zelfs 230pkmaar dat zijn 3.0 v6en en ik weet niet wat de 12v V6en doen. In de 155 ligt een 12v 2.5 v6.
ARTC155quote:Op zondag 11 december 2005 20:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is zo'n alfa nog een beetje te tunen of is dat niet aan te raden?
Volgens de specs op Autoweek moet ik sneller zijn, maar jah is 830 kg tegen 1350 kgquote:Op zondag 11 december 2005 20:36 schreef GizartFRL het volgende:
Mag ik meesprinten met mijn 1.6 GTi?
het zijn wel sterke blokken, maar ik heb geen idee kan geen bewijzen voor je neerleggen.quote:Op zondag 11 december 2005 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar houdt zo'n blok dat dat ook nog lang uit of niet?
Ik heb ook nog een tijdje naar een GTV gekeken een V6 maarja tis toch iets heel anders gewordenquote:Op zondag 11 december 2005 20:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
het zijn wel sterke blokken, maar ik heb geen idee kan geen bewijzen voor je neerleggen.
quote:Op zondag 11 december 2005 20:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een tijdje naar een GTV gekeken een V6 maarja tis toch iets heel anders geworden
quote:Op zondag 11 december 2005 20:54 schreef BoJo het volgende:
PK zit rond de 230250+ geloof ik, plannen zijn er voor volgend jaar een kompressor erop te zetten zodat ie over de 300 gaat![]()
De voorzitter van de 155 club heeft een 2.5 v6, die auto is van 166 naar bijna 200pk gegaan, er zijn nog 2 auto's met exact dezelfde specs. Vooral de 8v motoren zijn beresterk en kunnen vrij ver getuned worden.quote:Op zondag 11 december 2005 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar houdt zo'n blok dat dat ook nog lang uit of niet?
Van wie is die Q4 dan?quote:Op zondag 11 december 2005 20:54 schreef BoJo het volgende:
Binnen de club hebben we een aantal toppers:
Een 155 Q4 (4 wiel aangedreven turbo) getuned tot op het moment 340 pk door H&S Corse
[afbeelding]
[afbeelding]
Alfa Romeo 155 EVO 3.0 V6 24v door H&S Corse
[afbeelding]
PK zit rond de 230 250+geloof ik, plannen zijn er over 2 jaar een kompressor erop te zetten zodat ie ver over de 300pk gaat![]()
-edit- bedankt Alfisti
Volgens autoweek waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 11 december 2005 20:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Volgens de specs op Autoweek moet ik sneller zijn, maar jah is 830 kg tegen 1350 kg![]()
Jouw auto is zekerweten niet meer standaard, zit vast wel een gat in het dak, andere motor in, of versnellingsbak (al is de bak van de 1.6 korter dus begeerlijker als de 1.9)quote:Op zondag 11 december 2005 21:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Volgens autoweek waarschijnlijk wel.
Zit gewoon een 1.9 bak achter hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jouw auto is zekerweten niet meer standaard, zit vast wel een gat in het dak, andere motor in, of versnellingsbak (al is de bak van de 1.6 korter dus begeerlijker als de 1.9)
Godverju wat een big ass turboquote:Op zondag 11 december 2005 21:01 schreef KonnieKipke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een ander T5'je
http://www.volvo850forum.(...)eadid=9896;start=180
Iemand hier in NL heeft voor >$10000 een custom made T5 blok laten bouwen in de US. Wil 500 Pk uit een 850 T5-R estate zo gaan halen.quote:
Paulquote:Op zondag 11 december 2005 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van wie is die Q4 dan?![]()
Met 340pk is een Q4 zelfs sneller als een standaard Impreza WRX
Jezusquote:Op zondag 11 december 2005 21:09 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Iemand hier in NL heeft voor >$10000 een custom made T5 blok laten bouwen in de US. Wil 500 Pk uit een 850 T5-R estate zo gaan halen.
Tering, ding ziet er geil uit en nog f*cking snel ookquote:Op zondag 11 december 2005 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Pauldus die daar heb ik zaterdag ook over lopen kwijlen
![]()
tof, bedanktquote:Op zondag 11 december 2005 22:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Alexxxx vroeg mij om als deze test klaar was hem hier te spammen voor hem:
Hoe fok!verslaafd ben jij?
ja maar daarom is top gear track zo mooi. Alle word gevraagt van de auto. Daarom is het JUIST interesant om de bugatti daar te laten rijdenquote:Op zondag 11 december 2005 22:24 schreef PeuRac het volgende:
Dat zou geen nut hebben, de Bugatti is te zwaar om een Top 5 tijd neer te zetten. Bij The Fitf Gear zou dat wel kunnen omdat ze daar een baan hebben met langere rechte stukken en snellere bochten. Het circuit van TG is te 'langzaam'.
Auto's die zwaar zijn maken geen kans op dat circuit, al stop je er 8 aangedreven wielen en 3000pk in. Je ziet het wel aan de auto's die in de Top 5 staan.quote:Op zondag 11 december 2005 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar daarom is top gear track zo mooi. Alle word gevraagt van de auto. Daarom is het JUIST interesant om de bugatti daar te laten rijden![]()
Op een gewoon circuit zal de Bugatti vrijwel alles verslaan, zelfs een Formule 1 auto (wat de McLaren F1 niet kon).quote:Op zondag 11 december 2005 22:38 schreef ook_gek het volgende:
dus dan is het niet de beste sportwagen ooit maar wel de snelste.
Dan is de Mclarren F1 toch beter. Want die was voor zijn tijd de snelste qua snelheid maar ook op de baan.
dan heb je ook echt wat gemistquote:Op zondag 11 december 2005 22:48 schreef Fugie het volgende:
top gear gemist, al dat bier is niet goed voor me geheugen![]()
Yeahquote:Op zondag 11 december 2005 23:02 schreef BoJo het volgende:
Nou de dtm wisser word er al afgehaald en gewone opgezet![]()
Ik heb hem gehad omdat het mode was geloof ik en hij wist triest maar waar beter dan de standaard wissersquote:Op zondag 11 december 2005 23:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Yeah
Waarom zou je er uberhaupt zo'n ding op willen btw
geef mij de Colani ruitenwisser maarquote:Op zondag 11 december 2005 23:17 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat er stoer is aan het hebben van één ruitenwisser die altijd in het midden staat
Die heeft minder luchtweerstand.....quote:Op zondag 11 december 2005 23:17 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat er stoer is aan het hebben van één ruitenwisser die altijd in het midden staat
Hij wou er eerst een vliegtuig van maken, bedacht zich toen dat het niet ging lukken en gebruikt de propellor nu als ruitenwisser?quote:Op zondag 11 december 2005 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geef mij de Colani ruitenwisser maar
[afbeelding]
word gebruikt in de DTM wagens, zelfde als het hebben van racekuipen in je 1.4 tigraquote:Op zondag 11 december 2005 23:17 schreef Sjoewe het volgende:
Colaniquote:Op zondag 11 december 2005 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij wou er eerst een vliegtuig van maken, bedacht zich toen dat het niet ging lukken en gebruikt de propellor nu als ruitenwisser?
naah ik vind als je dat mooi vind dan moet je er gewoon voor gaan en derest laten zeiken. Je moet er zelf mee over straat tenslottequote:Op zondag 11 december 2005 23:24 schreef Sjoewe het volgende:
En die mensen zijn sneu
Ik ga weer even lachen op tuned-belgium
hahah no way dat hij een F1 wagen er uit rijdquote:Op zondag 11 december 2005 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op een gewoon circuit zal de Bugatti vrijwel alles verslaan, zelfs een Formule 1 auto (wat de McLaren F1 niet kon).
Ik zie eigenlijk net pas dat je auto op deze foto best wel blauw isquote:Op zondag 11 december 2005 23:24 schreef BoJo het volgende:
ik had al gauw m'n middenwisser plat gelegd toen en daarna nog geruilt tegen standaard wissers
[afbeelding]
is die foto genomen in de efteling?quote:
vanaf de 200km/h is de Veyron sneller als een F1 auto, hij doet de 0 tot 100 in 2.5 seconden(!!!!!!)quote:Op zondag 11 december 2005 23:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hahah no way dat hij een F1 wagen er uit rijd![]()
een F1 wagen is veel sneller met kleine korte sprintjes en heeft zo een geweldige down force dat hij op zeer hoge snelheid door de bochten kan. daar bij komt nog eens dat een F1 wagen vele malen lichter is.
No way dat een F1 wagen word verslagen![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk net pas dat je auto op deze foto best wel blauw is
je spreekt je overgens geweldig tegen nu. Net was de top gear baan nog ongeschikt om een snelle tijd neer te zetten door de Bugatti. Echter beweer je nu wel dat een F1 wagen word zoek gereden door de Bugatti? Appart want top gear heeft wel eens een F1 wagen het zelfde rondje laten rijden en wat blijkt. RUIM 1sec sneller dan welke auto dan ook. Dus als we nou jouw uitspraak bekijken zeg jij dus dat de bugatti ruim een seconde sneller moet zijn dan welke auto dan ook op het bord?quote:Op zondag 11 december 2005 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op een gewoon circuit zal de Bugatti vrijwel alles verslaan, zelfs een Formule 1 auto (wat de McLaren F1 niet kon).
Je let niet op.quote:Op zondag 11 december 2005 23:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je spreekt je overgens geweldig tegen nu. Net was de top gear baan nog ongeschikt om een snelle tijd neer te zetten door de Bugatti. Echter beweer je nu wel dat een F1 wagen word zoek gereden door de Bugatti? Appart want top gear heeft wel eens een F1 wagen het zelfde rondje laten rijden en wat blijkt. RUIM 1sec sneller dan welke auto dan ook. Dus als we nou jouw uitspraak bekijken zeg jij dus dat de bugatti ruim een seconde sneller moet zijn dan welke auto dan ook op het bord?
Dus zeg het maar. Wat is het nou?
Als een hotlink kikker?quote:Op zondag 11 december 2005 23:34 schreef ook_gek het volgende:
http://img68.imageshack.us/img68/8056/pict03347hd.jpg
zo wil ik wel op wintersport![]()
die achterkant is wel appart gedaan. Maar mooi? Neh dat dan ook weer nietquote:Op zondag 11 december 2005 23:35 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.tuned-belgium.com/forum/viewtopic.php?t=17370![]()
![]()
![]()
![]()
Het blijft een 1.4 corsaquote:Op zondag 11 december 2005 23:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die achterkant is wel appart gedaan. Maar mooi? Neh dat dan ook weer niet![]()
als hij geparkeerd staat zie je er niks meer vanquote:
Hey reageer eens op mijn antwoordquote:Op zondag 11 december 2005 23:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als hij geparkeerd staat zie je er niks meer van
Ik zit liever geen 7/8u achterin een Alfa 156, dat is niet bepaald de ruimste auto.quote:Op zondag 11 december 2005 23:34 schreef ook_gek het volgende:
http://img68.imageshack.us/img68/8056/pict03347hd.jpg
zo wil ik wel op wintersport![]()
Dit lossen we maar op 1 manier op, iemand met een F1 auto en iemand met een Bugatti zo gek krijgen dat ze een rondje Zandvoort of Hockenheim doen.quote:Op zondag 11 december 2005 23:46 schreef Alfisti het volgende:
Denk even dat een F1 makkeijk aan te passen is qua bak verhoudingen, betere remmen heeft, extreem hogere bochtsnelheden, sneller schakelt, beter uitgewogen is, betere aerodynamica. Neem daarnaast ook nog een de ruimte die je nodig hebt om extreme snelheden van 330km/h plus te halen plus de remweg weer om de bocht te halen waarbij de F1 gewoon tijd wint omdat ze langer door kunnen rijden i.v.m. betere remmen ( ja, die lopen ook 330 als het moet) kortom: volgens mij maakt een Bugatti geen kans.
Zandvoort........ geen enkele kans voor de bugatti......quote:Op zondag 11 december 2005 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit lossen we maar op 1 manier op, iemand met een F1 auto en iemand met een Bugatti zo gek krijgen dat ze een rondje Zandvoort of Hockenheim doen.
en ik denk dat Jos Verstappen de kampieoen A1GP wordt van dit jaarquote:Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga mn bed opmaken en slapen![]()
![]()
Ik denk dat de Bugatti de eerste straat auto is welke een F1 auto kan takkelen.
Als dat gebeurt win ik oudjaarsavond 20 miljoenquote:Op zondag 11 december 2005 23:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en ik denk dat Jos Verstappen de kampieoen A1GP wordt van dit jaar
trusten
En het mooie is dat juist een sport wagen niet alleen maar snel op rechte stukken moet zijn maar ook in de bochten.quote:Op zondag 11 december 2005 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je let niet op.
1) de Top Gear Track is een lage snelheids circuit.
2) de meeste circuits (zeker GP Circuits) zijn voor hogere snelheden.
3) Zware auto's presteren bout op een lage sneheids circuit.
4) Licht auto's presteren beter op lagere snelheden.
5) De Bugatti is zwaar
6) Een F1 auto is licht.
De Bugatti zal dus langzamer zijn bij TG tov veel auto's, Terwijl hij die auto's op een hogesnelheids circuit allemaal zal verslaan.
Kun je in ieder geval net die Alfetta GTV opknappenquote:Op zondag 11 december 2005 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als dat gebeurt win ik oudjaarsavond 20 miljoen
ik ga die kopen en dan ga ik een hele mooie auto verzameling aanleggen dat weet ik wel.quote:Op zondag 11 december 2005 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als dat gebeurt win ik oudjaarsavond 20 miljoen
Gaan we ook een keertje zuipen op jouw kostenquote:Op zondag 11 december 2005 23:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ga die kopen en dan ga ik een hele mooie auto verzameling aanleggen dat weet ik wel.
ik zeg wanneer gaan we een keertje zuipen dan.quote:Op zondag 11 december 2005 23:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gaan we ook een keertje zuipen op jouw kosten
quote:Op maandag 12 december 2005 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
Check deze knakensite, zie hoe lelijk hij is en lees dan de welkomstboodschap![]()
![]()
!
http://www.angeliquezingt.nl/
Idemquote:Op maandag 12 december 2005 00:11 schreef hermandeperman het volgende:
Mijn nieuwe online internetradiozender![]()
!
"Moggeh buuf, bakkie doen?"quote:Op maandag 12 december 2005 00:14 schreef Hugster het volgende:
Wat een camping proletarier die GeRbrand![]()
![]()
Nu is de eerste artiest erop die nog een beetje kan zingen, de rest bakte er tot nu toe niets vanquote:
Denk dat we lang kunnen wachten..........quote:Op maandag 12 december 2005 00:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu is de eerste artiest erop die nog een beetje kan zingen, de rest bakte er tot nu toe niets van
Geen idee, daar gaat Sjoewe overquote:Op maandag 12 december 2005 09:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]!
Hoe staat het met de 190D fanboy shirts?
Wat is de prognosequote:Op maandag 12 december 2005 10:27 schreef hermandeperman het volgende:
Moggeh mensjes![]()
Morgen naar de tandarts
Minstens een half uur sleutelenquote:Op maandag 12 december 2005 10:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Geen idee, daar gaat Sjoewe over![]()
[..]
Wat is de prognose![]()
Succes!quote:Op maandag 12 december 2005 10:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Minstens een half uur sleutelen
Dankjequote:
Dat meen je nietquote:Op maandag 12 december 2005 10:52 schreef Hugster het volgende:
Radio Silverbird door de speakers weer
Ursulaaa ooh Ursulaaaaaa ik mis jeeeeeeehhhhquote:Op maandag 12 december 2005 10:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Dat meen je niet![]()
![]()
Dwaasquote:Op maandag 12 december 2005 11:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ursulaaa ooh Ursulaaaaaa ik mis jeeeeeeehhhh
Ik kom gouw weer naar je toeeeeeee
Wanneer het even kan ga ik daar weer heen,
En dan laat ik je niet meer alleeeeeeen
quote:Op maandag 12 december 2005 11:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ursulaaa ooh Ursulaaaaaa ik mis jeeeeeeehhhh
Ik kom gouw weer naar je toeeeeeee
Wanneer het even kan ga ik daar weer heen,
En dan laat ik je niet meer alleeeeeeen
Knakenpcquote:Op maandag 12 december 2005 11:13 schreef Hugster het volgende:
Bij mij werkt het niet, ander font
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 december 2005 11:15 schreef Hugster het volgende:
de Ferrariclub weet waar zij hun waren voor de middaglunch moeten inslaan op een tourdag
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 december 2005 11:15 schreef Hugster het volgende:
de Ferrariclub weet waar zij hun waren voor de middaglunch moeten inslaan op een tourdag
[afbeelding]
iddquote:Op maandag 12 december 2005 11:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bij jouw favo supermarkt!!
Vooral ook in WELK topic hij dit loopt te verkondigenquote:Op maandag 12 december 2005 02:06 schreef PNG het volgende:
Ik zat in de bus vanavond vanaf Den Bosch.
Auto thuis.
Was op zich wel gezellig, chinese man zat zich te beklagen dattie niet wist van bus, man op weg geholpen, en wat over China gepraat e.d, zeer gezellig. Kwam vanaf schiphol, op bezoek naar Philips. En dus dat ongeluk van vrijdag nog steeds bij Boxtel niet gefixed.
Viel me vooral op hoe je eigenlijk aan linkerkant bus op snelweg, je in de auto er gewoon te hard (les weer geleerd) voorbij klapt, en met name rechts oog op de weg op snelweg zelf hebt.
MIJN GOD, die gast kan gewoon echt niet schrijvenquote:Op maandag 12 december 2005 11:54 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge Peu
[..]
Vooral ook in WELK topic hij dit loopt te verkondigen![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 11:54 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge Peu
[..]
Vooral ook in WELK topic hij dit loopt te verkondigen![]()
![]()
Les 1: klik op de datum van de postquote:Op maandag 12 december 2005 11:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
link?
die gast is gek, lijkt wel
quote:Op maandag 12 december 2005 11:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Les 1: klik op de datum van de post![]()
was die steen zwaar waar je onder gelegen hebt?quote:Op maandag 12 december 2005 12:08 schreef Six_Shooter het volgende:
Paniek in superautoland: de 1.001 pk van de Bugatti Veyron houdt de gemoederen bezig. Het kleine Amerikaanse Saleen neemt de handschoen op. Zij leveren een ´Performance Upgrade´ voor de S7 Twin Turbo, die standaard 750 pk heeft.
De Saleen S7 Twinturbo is met zijn 750 pk sterke 7,0-liter V8 biturbo het krachtigste wat Amerika te bieden heeft. Nu is de auto ook leverbaar met een Performance Upgrade. Daarmee wordt het vermogen opgeschroefd tot 1.000 pk. Saleen beweert dat de S7 met 1.000 pk tijdens tests een topsnelheid heeft gehaald van 418 km/u. Méér dus, dan de 406 km/u die de Bugatti Veyron kan halen. Exacte prestaties geeft Saleen nog niet vrij, maar de 750 pk S7 kan in minder dan 3 seconden van 0 naar 100 en haalt vanuit stilstand binnen 6 seconden de 160 km/u.
Vergeleken bij de 1.888 kilo van de Bugatti Veyron, is de Saleen S7 Twin Turbo een lichtgewicht. De auto legt slechts 1.338 kilo op de schaal. Ook is de S7 vergeleken met zijn tegenstrever uit de Elzas een koopje: in Nederland zou de 1.000 pk sterke Saleen zo´n 800.000 euro kosten. Dat is inclusief de 69.000 euro die voor de Performance Package wordt gevraagd. De Veyron zou in ons land rond de 1,8 miljoen euro moeten kosten. In de VS hebben al 75 Saleens met Performance Upgrade een eigenaar gevonden.
www.autoweek.nl
Lijkt er op dat ze dat toch een stukje makkelijker hebben gedaan dan Bugatti
Of hij mist een paar hersencellen, dan krijg je hetzelfde effectquote:Op maandag 12 december 2005 12:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hij is permanent bezopen/stoned volgens mij.
idd, doordat hij permanet bezopen/stoned is.quote:Op maandag 12 december 2005 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of hij mist een paar hersencellen, dan krijg je hetzelfde effect
waarom?quote:
Ik gok de S80 van pa, reden: regulier onderhoud of Fugie-rijstijl gevolgen....quote:Op maandag 12 december 2005 12:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarom?
welke volvo?
van wie?
wat is er loos?
hoeveel gaat het kosten?
hoeveel km moet je rijden
hoeveel benzine kost dat?
ik mis nog een heleboel infoquote:Op maandag 12 december 2005 13:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik gok de S80 van pa, reden: regulier onderhoud of Fugie-rijstijl gevolgen....
stukje bowlen?quote:Op maandag 12 december 2005 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee. Tiid foar in stikje bôleoant drekst
tegen de stoep aangereden zekerquote:Op maandag 12 december 2005 13:10 schreef Hugster het volgende:
S80 van pa, wielen balanceren als ik het me goed kan herrineren.
tief op met je friese gelulquote:Op maandag 12 december 2005 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee. Tiid foar in stikje bôleoant drekst
wees trots of je afkomstquote:Op maandag 12 december 2005 13:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
tief op met je friese gelul
fries![]()
![]()
![]()
![]()
nee, met ballen en pionnenquote:Op maandag 12 december 2005 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heeft het iets met de WC te maken?
Dat 'ie even een stukje brood ging eten, meer nietquote:Op maandag 12 december 2005 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heeft het iets met de WC te maken?
Owquote:Op maandag 12 december 2005 13:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Dat 'ie even een stukje brood ging eten, meer niet
galama galamaquote:Op maandag 12 december 2005 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
en zo zeg je het in het Pools:
Obliczają dla części chleba.Widzą was późniejszy
jaquote:Op maandag 12 december 2005 14:16 schreef Sandraugiga het volgende:
En ging het gespprek goed met je nieuwe baas?
niets van gemerktquote:Op maandag 12 december 2005 14:22 schreef Sandraugiga het volgende:
Tja, kou kan dat met je tepels doen...
Type: Volvo S80 2.4 automaat (170pk versie)quote:Op maandag 12 december 2005 12:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarom?
welke volvo?
van wie?
wat is er loos?
hoeveel gaat het kosten?
hoeveel km moet je rijden
hoeveel benzine kost dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |