Ben je in iedergeval op tijd bij de klantquote:Op zondag 11 december 2005 18:49 schreef TheOneAndOnly het volgende:
hmm, bij ons op het werk krijgen we nieuwe busjes.... zal deze eens voorstellen
Die belgen hebben humorquote:Op zondag 11 december 2005 18:54 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video/
chinees is om te vretenquote:Op zondag 11 december 2005 19:00 schreef Sandraugiga het volgende:
Een chinees die vreemd gaat EN zwanger is... En een fiets berijd... Zou het misschien Peu zijn ex-vriendin zijn?![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 18:59 schreef BoJo het volgende:
South Park film op veronica zo maar eens uitchecken (voor de 2de keer)![]()
Volvo T5 is eigenlijk beter, maar een VW T5 is altijd nog beter als de Vito die ze hadden. Daar zaten zoveel reparaties aan dat die bijna total-loss verklaard werdquote:
ik lig helemaal in een deukquote:Op zondag 11 december 2005 18:54 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video/
Boeiend, ik help em verder welquote:Op zondag 11 december 2005 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
flauw, afgezaagd grapje, tevens uitlokking
er komt ook geen eind aan, zit al een uur te kijken bijnaquote:Op zondag 11 december 2005 19:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik lig helemaal in een deuk![]()
![]()
echt geweldig![]()
kutmuziekquote:Op zondag 11 december 2005 18:50 schreef ook_gek het volgende:
This is the only DJ TOM HARDING. MAKE SOME NOISE
Tom Harding live @ dancevalley 99
Een betere CD heb ik niet in mijn collectie werkelijk waar niet![]()
Allemaal zwarten op de tribune... You are the Human Shieldquote:Op zondag 11 december 2005 19:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
er komt ook geen eind aan, zit al een uur te kijken bijna![]()
ach wie weet... op de open dag kijken kan gen kwaad.. maar aan de andere kant, veel vertrouwen in scholen heb ik ook niet meer, en een fatsoenlike titel voor je naam zit er ook niet meer inquote:Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef vlad het volgende:
alexxxxx![]()
hoe staat het met je plannen om weer terug de schoolbanken in te kruipen?
vanavond niet meer nee. Eerst maar spelletje spelen en dan top gearquote:Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en daarna nooit meer zeuren dat je je verveeld?
je bedoelt BaMa?quote:Op zondag 11 december 2005 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach wie weet... op de open dag kijken kan gen kwaad.. maar aan de andere kant, veel vertrouwen in scholen heb ik ook niet meer, en een fatsoenlike titel voor je naam zit er ook niet meer in
voor Drs. mag je nog wel evenquote:
als je visboer bent wel jaquote:Op zondag 11 december 2005 20:12 schreef vlad het volgende:
een master is van renault en zijn prima wagens![]()
Als hij daarin net zo rijdt als in zijn Jeep is dat niet moeilijkquote:Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Note to myself: BoJo bij stoplicht afdrogen als hij de V6 heeft
hoor ik daar een uitdaging tot een raceje?quote:Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Note to myself: BoJo bij stoplicht afdrogen als hij de V6 heeft
zo eindelijk klaar, maar geweldige bakken alequote:Op zondag 11 december 2005 19:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
er komt ook geen eind aan, zit al een uur te kijken bijna![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |