dat licht aan jou woordenschatquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:56 schreef Xtreem het volgende:
Verder dan 'ieuw' kom ik niet.
<inkoppertje>quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat licht aan jou woordenschat
ik ben daar voor bevoegtquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
<inkoppertje>
Als er 1 pta'er is die niet mag zeiken over mijn woordenschat/spelling/grammatica......
quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben daar voor bevoegt
kan niet geloven dat dit echt vliegt zoals de TS zegt dat alles echt vliegt en rijdquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:38 schreef Kluupkluup het volgende:
lijkt wel een pinguin die rent
[afbeelding]
idd klopt geen kloot van. ik zie hem nu voor het eerst en een dergelijk groot vliegtuig wat echt rond zou vliegen zou echtwel bekend zijnquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan niet geloven dat dit echt vliegt zoals de TS zegt dat alles echt vliegt en rijd
Die van jou is anders ook niet alles... Lichtquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat licht aan jou woordenschat
Dat dan dat gewoon ruitenwissers zijn en zeker niet zo hard als een propellor gaanquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:51 schreef ook_gek het volgende:
dat kruis op die autoramen zou dat rond draaien als een propellor tegen de regen.
zal wel een slim idee zijn.
nee niet zo hard. Maar het zal wel werken denk ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:01 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dat dan dat gewoon ruitenwissers zijn en zeker niet zo hard als een propellor gaan
Maar afgezien daarvan.. Zo'n ding zit toch gigantisch in het zicht lijkt me!?
Die had me pa ook: 486SX25quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:19 schreef ransbal het volgende:
De Vobis had ergens in het 3 en 486dnikx tijdperk zelfs pc kasten ontworpen door Colani...Nooit gedacht die naam ooit weer tegen te komen, maar mijn god, wat een lelijke ontwerpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |