quote:
neequote:Op zondag 11 december 2005 19:16 schreef Khalein het volgende:
Klodders?Is dat ook uit De Fabeltjeskrant?
Wil jij klappen? Kan altijd he.quote:Op zondag 11 december 2005 19:27 schreef Khalein het volgende:
[..]
Wil je uitgescholden worden?Kan altijd he
quote:
Hai liefquote:
Jaquote:
Naast mij zittenquote:Op zondag 11 december 2005 19:35 schreef Khalein het volgende:
[..]
Grappenmaker![]()
Moet ik even op je komen zitten?
daar zit ik alquote:Op zondag 11 december 2005 19:35 schreef Khalein het volgende:
[..]
Grappenmaker![]()
Moet ik even op je komen zitten?
Zover woon je hier niet vandaanquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef Khalein het volgende:
[..]
Zover woon je hier niet vandaanIk ga zo maar eens lopen
Middagquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef Khalein het volgende:
[..]
Zover woon je hier niet vandaanIk ga zo maar eens lopen
quote:Op zondag 11 december 2005 19:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent stout, heeeeeeeeeeel stout.
Station Noord?quote:
Je bent een beetje zwaarquote:
O MY GODquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 19:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je bent een beetje zwaardamn ik dacht......ach laat maar
Yepquote:Op zondag 11 december 2005 19:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
andere tijdszone daar in het hoge noorden?
quote:
Wachten op drogende verf is ook zoiets hequote:Op zondag 11 december 2005 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
Ja maar wel eerst afwachten en niet gelijk rennen natuurlijk.
Whahahahquote:Op zondag 11 december 2005 19:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je bent een beetje zwaardamn ik dacht......ach laat maar
quote:
IK nietquote:Op zondag 11 december 2005 19:46 schreef Khalein het volgende:
[..]
Wie van GCSC woont dan hier in Groningen?
Ja maar maarquote:Op zondag 11 december 2005 19:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Whahahah![]()
Amy is niet zwaar hoe durf je dat te zeggen.
quote:Op zondag 11 december 2005 19:46 schreef Khalein het volgende:
[..]
Wie van GCSC woont dan hier in Groningen?
Je bent niet de enigequote:Op zondag 11 december 2005 19:28 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan moet rijlessen nog gaan nemen voor auto
Tis nu droog.quote:Op zondag 11 december 2005 19:46 schreef Khalein het volgende:
[..]
Wachten op drogende verf is ook zoiets he
quote:
Ik ben geen Habboquote:
quote:
quote:
Ik heb het niet nodig, heb dus absoluut geen plannenquote:Op zondag 11 december 2005 19:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik wil 't wel snel gaan halen hoor, vooral omdat het in de branche waar ik ga werken (ICT) een rijbewijs eigenlijk wel benodigd (of in ieder geval een pre) is
Maar daarom ben ik het nog nietquote:
Grote jongenquote:Op zondag 11 december 2005 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
eten optoetje
Voel me wel een stuk beter dan net hoor
quote:Op zondag 11 december 2005 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Habbo Hotel is een virtueel hotel waar je je zakcentjes kunt uitgeven aan virtuele dingen.
doe ik meestal niet, maar hij kan zķ verschrikkelijk janken! Vervolgens geef je een weerwoord, krijg je dit:quote:
Jankend kut-kind is het.quote:Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Meki het volgende:
persoonlijke aanvallen is niet toegestaan , kan je er niet tegen waarom reageer je dan ??
zeg het eens, wat kun je niet zonder mij?quote:Op zondag 11 december 2005 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We hebben jouw hulp nodig.
Hai D.
Het hier gezellig maken?quote:Op zondag 11 december 2005 20:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg het eens, wat kun je niet zonder mij?
hij is nu gaan huilen volgens mij.. nou ja.. de discussie is al verpest geloof ikquote:Op zondag 11 december 2005 20:22 schreef Sjowhan het volgende:
Of dat hij alleen nederlandse bronnen leest.. uhuh.. nederlands is ook een wereldtaal
Meki negeren is de beste optie denk ik zo
dat kun je bestquote:Op zondag 11 december 2005 20:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het hier gezellig maken?![]()
ik blijf ook niet lang, ga zo voor de buis hangen, heb nog altijd
pijn aan mijn arm .![]()
Ik misschien,maar de anderen niet?quote:Op zondag 11 december 2005 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat kun je best
pijn aan je arm? Dat verhaal heb ik gemist
spierpijnquote:Op zondag 11 december 2005 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik misschien,maar de anderen niet?
Hoe is het met jou?
het ging er behoorlijk zwaar aan toe jaquote:Op zondag 11 december 2005 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Liep je dan zo'n risico op een ongeluk?![]()
Wow.quote:Op zondag 11 december 2005 20:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het ging er behoorlijk zwaar aan toe ja
tevens zijn we uitgenodigd om naar de live uitzending van de F1 te komen
Wanneer dat is horen we nog, maar het seizoen is net afgelopen, dus ff wachten op het nieuwe seizoenquote:Op zondag 11 december 2005 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wow.![]()
En wanneer is dat? Neem aan dat je gaat.
Met een groep iets doen is meestal gezellig.quote:Op zondag 11 december 2005 21:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wanneer dat is horen we nog, maar het seizoen is net afgelopen, dus ff wachten op het nieuwe seizoenIk ga waarschijnlijk wel ja, met een groepje is dat wel gezellig
veel plezier dan maar met dat wat je gaat doenquote:Op zondag 11 december 2005 21:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met een groep iets doen is meestal gezellig.![]()
Ik ga maar weer eens stoppen.. tis genoeg geweest voor vandaag.
Trusten alvast D.![]()
![]()
Fijne avond aan die die er nog zijn of lurken.![]()
goed goed.quote:Op zondag 11 december 2005 21:50 schreef dolle_hond het volgende:
hoe is t jongen?
ajuus he en beterschap enzoquote:Op zondag 11 december 2005 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens slapen, voel me niet echt ideaal
sterkte fleskequote:Op zondag 11 december 2005 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens slapen, voel me niet echt ideaal
niet te vroeg hequote:Op zondag 11 december 2005 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
goed goed.ik kom zaterdag weer even vuile was brengen.
![]()
Dat wil 'ie vast niet wetenquote:Op zondag 11 december 2005 21:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet te vroeg he
moeders wordt eerst nog uitgewoond
neuh, middaguur enzo.quote:Op zondag 11 december 2005 21:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet te vroeg he
moeders wordt eerst nog uitgewoond
morgen linksys maar bellenquote:
ik krijg verkeerde ipadressen van mn routerquote:
huhquote:Op maandag 12 december 2005 00:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik krijg verkeerde ipadressen van mn router
hij moet 10.0.0.*** uitdelen, maar ik krijg 169.***.***.***.***
precies jaquote:
Ja okee truste qu...maak jij het licht uit ajb?quote:
da's geen slecht ideequote:Op maandag 12 december 2005 08:34 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi
Een goedemorgen aan iedereen.
* Bengeltje koffie en thee op de gcsc tafel zet.
rust keert weer hoor ik netquote:Op maandag 12 december 2005 07:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat een rotzooi is het nu ineens in Australië (Sydney dan... )
Ik mopper nooooooooooooit.quote:Op maandag 12 december 2005 08:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik zag je mopppppppperen op arcee
Dan zag hondje je gewoon vrouwelijk doenquote:
O dat kan.quote:Op maandag 12 december 2005 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zag hondje je gewoon vrouwelijk doen
lekker,quote:Op maandag 12 december 2005 08:34 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi
Een goedemorgen aan iedereen.
* Bengeltje koffie en thee op de gcsc tafel zet.
Nee, gewoon op kantoorquote:
Waarom denk je dat? Zo druk, ben je gestressed?quote:Op maandag 12 december 2005 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, gewoon op kantoor
alleen ik ben een beetje bang dat de muren op me af gaan komen, de komende weken
eenzaam?quote:Op maandag 12 december 2005 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, gewoon op kantoor
alleen ik ben een beetje bang dat de muren op me af gaan komen, de komende weken
ja, al is het mijn eigen keuze om niet bij de familie te gaan zittenquote:
ahaquote:Op maandag 12 december 2005 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, al is het mijn eigen keuze om niet bij de familie te gaan zitten
Het grote Digital Corner Feedback topicquote:Op maandag 12 december 2005 09:18 schreef dolle_hond het volgende:
13 minuten over gedaan fles
valt nog wel mee
quote:Op maandag 12 december 2005 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
het is godverdorie niks als ze je kindje vermoorden, maar dat je in de permanente opvang zo hartelijk ontvangen wordt...
Welkom GAD-vluchtelingen!
Jaquote:Op maandag 12 december 2005 09:21 schreef indahnesia.com het volgende:
is GAD dicht dan?
jaquote:Op maandag 12 december 2005 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zie het ja..
wat blijft er over? ONZ en PUB.. het klopt nog steeds
Het Woensel West van internetquote:Op maandag 12 december 2005 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja
Fok als nationaal containerpark van internet
Het Clichy-sous-Bois van het Noordenquote:Op maandag 12 december 2005 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het Woensel West van internet
De Bijlmer van het Nederlandse web
![]()
Het Sydney van West-Europaquote:Op maandag 12 december 2005 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het Clichy-sous-Bois van het Noorden
Weet ik veel, er waren te weinig topics, er was geen draagvlak, het leefde niet. Gezeik.quote:
Maar het is een leuk plekje, veel leuker om te lezen dan onzin en pub.quote:Op maandag 12 december 2005 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, er waren te weinig topics, er was geen draagvlak, het leefde niet. Gezeik.
Dig, is ook wel leuk.quote:Op maandag 12 december 2005 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
WAS een leuk plekje ja. Nu worden we "gedoogd" in DIG
link?quote:Op maandag 12 december 2005 10:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dig, is ook wel leuk.
Even dat smerig topicje lezen hoor.Viezerik die sr_firewire.
Pat heeft net een tweede pot gezetquote:Op maandag 12 december 2005 10:18 schreef Bengeltje het volgende:
Drinken es, drink die koffie, zet gelijk de volgende mok klaar.
Goed idee. die Pat van jou is toch een lieverd, dat hij zijn vrouwtje zo goed verzorgt.quote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat heeft net een tweede pot gezet. En volgens mij is die nu uitgepruttelt, dus ik ga weer ff een bakkie halen
.
misschien kun je die bak vullen voor pat en zelf de pot leegdrinkenquote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat heeft net een tweede pot gezet. En volgens mij is die nu uitgepruttelt, dus ik ga weer ff een bakkie halen
.
quote:Op maandag 12 december 2005 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed idee. die Pat van jou is toch een lieverd, dat hij zijn vrouwtje zo goed verzorgt.![]()
Da's een optie... Maar ik denk eigenlijk dat dat niet zo makkelijk drinkt, de thermoskanquote:Op maandag 12 december 2005 10:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
misschien kun je die bak vullen voor pat en zelf de pot leegdrinken
al geprobeerd?quote:Op maandag 12 december 2005 10:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's een optie... Maar ik denk eigenlijk dat dat niet zo makkelijk drinkt, de thermoskan.
kweetnietquote:Op maandag 12 december 2005 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe kan da nou
buzzer liep hier toch ook rond?
quote:
En over een paar maanden wordt je uitgezetquote:Op maandag 12 december 2005 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
WAS een leuk plekje ja. Nu worden we "gedoogd" in DIG
Moet hij maar asiel aanvragen.quote:Op maandag 12 december 2005 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En over een paar maanden wordt je uitgezet![]()
Hoquote:Op maandag 12 december 2005 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in Australië is nog wel een plekje vrij.
gaan we saampjes lieverd?quote:Op maandag 12 december 2005 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
HoDaar ga ik dan zelf wel heen.
aceton?quote:Op maandag 12 december 2005 10:50 schreef blaaatkipje het volgende:
Heeft iemand toevallig tips voor verf uit je haar krijgen? (muurverf)
Oh jaquote:
schaarquote:Op maandag 12 december 2005 10:50 schreef blaaatkipje het volgende:
Heeft iemand toevallig tips voor verf uit je haar krijgen? (muurverf)
hoezo? Wij hebben samen toch aan 1 bed wel genoeg?quote:
Uhh uhhh, ik heb graag de ruimte.quote:Op maandag 12 december 2005 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoezo? Wij hebben samen toch aan 1 bed wel genoeg?
quote:Op maandag 12 december 2005 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh uhhh, ik heb graag de ruimte.![]()
quote:
Erhm laat dan maar het valt ook niet echt op gelukkigquote:Op maandag 12 december 2005 10:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yep, maakt je haar lekker kapot.
Na nog een paar keer wassen zal het er wel uit zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 10:59 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Erhm laat dan maar het valt ook niet echt op gelukkig![]()
oh jammerquote:Op maandag 12 december 2005 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jazeg, zo gaat dat niet lukken he.
het gaat over postaantallen, mis je niks aanquote:Op maandag 12 december 2005 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg doe dat eens bij msn,
Word zo veel te nieuwsgierig.
We proberen wel watquote:Op maandag 12 december 2005 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beetje aanpassen kan wel dacht ik.
Oke, dan weet ik tenminste iets.quote:Op maandag 12 december 2005 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het gaat over postaantallen, mis je niks aan
Nieuwsgierig Aagtjequote:Op maandag 12 december 2005 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, dan weet ik tenminste iets.![]()
ja, wat is het verschil?quote:Op maandag 12 december 2005 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Tss, vrouw, niet nieuwsgierig aagje.
ik heb geen msnquote:Op maandag 12 december 2005 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg doe dat eens bij msn,
Word zo veel te nieuwsgierig.
oh okee, als dat alles is...quote:Op maandag 12 december 2005 11:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mannen zijn ook wel eens nieuwsgierig hoooooorrrr![]()
Dan zijn mannen en vrouwen dus gelijk.quote:Op maandag 12 december 2005 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
da's trouwens geen verschil maar een overeenkomst
zeg dat maar in dat andere topicquote:Op maandag 12 december 2005 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zijn mannen en vrouwen dus gelijk.
misschien dat TS nog ff in zijn broek wil grabbelenquote:Op maandag 12 december 2005 11:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
terminator kreeg geen compliment he
Ik wist niet dat hij/zijn daar mod wasquote:Op maandag 12 december 2005 11:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
terminator kreeg geen compliment he
hij is destijds tegelijk met tha_t begonnenquote:Op maandag 12 december 2005 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij/zijn daar mod was
goed ideequote:Op maandag 12 december 2005 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien dat TS nog ff in zijn broek wil grabbelen
Die kwam dat hier melden, ik heb er geen topic over gelezen,quote:Op maandag 12 december 2005 11:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij is destijds tegelijk met tha_t begonnen
goeiemiddagquote:
Nog steedsquote:Op maandag 12 december 2005 12:24 schreef leonieke het volgende:
Hai Flesje
Hoi Class. Nog steeds onwijs verliefd op dat meisje?
Ja....quote:Op maandag 12 december 2005 12:30 schreef leonieke het volgende:
Maar hoe kun je dan zo onwijs veel van haar houden?
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 12 december 2005 12:34 schreef leonieke het volgende:
Ik veronderstel dat jullie toch elke dag/nacht aan de telefoon hangen met elkaar enzo?
Kijk eh, ik heb mijn vriend ook leren kennen via internet, dus ik moet niet veel zeggen over de manier waarop het bij jou verloopt. Alhoewel... Houden van is zooooo'n groot woord dat ik me niet kan voorstellen dat je zoiets kunt zeggen van iemand die je -laat ons eerlijk zijn- nog nooit hebt ontmoet.quote:Op maandag 12 december 2005 12:38 schreef classpc het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Ik kan alleen niet precies vertellen hoe het komt dat ik onwijs veel van haar houd. Het is gewoon zo.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik weet gewoon niet hoe ik het anders kan zeggen. Stefanie is gewoon heel anders dan andere meiden die ik via internet ken.quote:Op maandag 12 december 2005 12:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kijk eh, ik heb mijn vriend ook leren kennen via internet, dus ik moet niet veel zeggen over de manier waarop het bij jou verloopt. Alhoewel... Houden van is zooooo'n groot woord dat ik me niet kan voorstellen dat je zoiets kunt zeggen van iemand die je -laat ons eerlijk zijn- nog nooit hebt ontmoet.
En als jullie elke dag bellen, hoe kun je dan nog zeggen dat het te duur is om elkaar te zien en dat je eerst nog moet sparen?
Maar wel om een internetverliefdheid in stand te houden?quote:Op maandag 12 december 2005 12:42 schreef classpc het volgende:
[..]
Het is niet te duur, maar ik heb er het geld nu niet voor.
oh okeequote:Op maandag 12 december 2005 12:46 schreef leonieke het volgende:
ik ga ff op zoek naar een fotograaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |