doe ik meestal niet, maar hij kan zó verschrikkelijk janken! Vervolgens geef je een weerwoord, krijg je dit:quote:
Jankend kut-kind is het.quote:Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Meki het volgende:
persoonlijke aanvallen is niet toegestaan , kan je er niet tegen waarom reageer je dan ??
zeg het eens, wat kun je niet zonder mij?quote:Op zondag 11 december 2005 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We hebben jouw hulp nodig.
Hai D.
Het hier gezellig maken?quote:Op zondag 11 december 2005 20:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg het eens, wat kun je niet zonder mij?
hij is nu gaan huilen volgens mij.. nou ja.. de discussie is al verpest geloof ikquote:Op zondag 11 december 2005 20:22 schreef Sjowhan het volgende:
Of dat hij alleen nederlandse bronnen leest.. uhuh.. nederlands is ook een wereldtaal
Meki negeren is de beste optie denk ik zo
dat kun je bestquote:Op zondag 11 december 2005 20:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het hier gezellig maken?![]()
ik blijf ook niet lang, ga zo voor de buis hangen, heb nog altijd
pijn aan mijn arm .![]()
Ik misschien,maar de anderen niet?quote:Op zondag 11 december 2005 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat kun je best
pijn aan je arm? Dat verhaal heb ik gemist
spierpijnquote:Op zondag 11 december 2005 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik misschien,maar de anderen niet?
Hoe is het met jou?
het ging er behoorlijk zwaar aan toe jaquote:Op zondag 11 december 2005 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Liep je dan zo'n risico op een ongeluk?![]()
Wow.quote:Op zondag 11 december 2005 20:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het ging er behoorlijk zwaar aan toe ja
tevens zijn we uitgenodigd om naar de live uitzending van de F1 te komen
Wanneer dat is horen we nog, maar het seizoen is net afgelopen, dus ff wachten op het nieuwe seizoenquote:Op zondag 11 december 2005 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wow.![]()
En wanneer is dat? Neem aan dat je gaat.
Met een groep iets doen is meestal gezellig.quote:Op zondag 11 december 2005 21:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wanneer dat is horen we nog, maar het seizoen is net afgelopen, dus ff wachten op het nieuwe seizoenIk ga waarschijnlijk wel ja, met een groepje is dat wel gezellig
veel plezier dan maar met dat wat je gaat doenquote:Op zondag 11 december 2005 21:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met een groep iets doen is meestal gezellig.![]()
Ik ga maar weer eens stoppen.. tis genoeg geweest voor vandaag.
Trusten alvast D.![]()
![]()
Fijne avond aan die die er nog zijn of lurken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |