Heb je daar een tekening van om het geheel te verduidelijken?quote:Op maandag 12 december 2005 09:57 schreef sr_firewire het volgende:
Sta je met uitgaan zo lekker tegen een chickie aan te rijden. Ik zo: Ff voelen men ! WTF, had ze een bonert in de broek !![]()
rot op met je tekening. die hoef ik helemaal niet te zienquote:Op maandag 12 december 2005 10:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Tekening, tekening!!!
quote:Op maandag 12 december 2005 10:04 schreef Bengeltje het volgende:
Wat ben jij ook een smeerlap
ff voelen, vieze geilbeer.
Hoezo? Hij kan er toch ook van achteren in .quote:Op maandag 12 december 2005 10:12 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
![]()
En die avond zeker ook op HEM liggen aftrekken, want ze wilde niet neuken met je?
Ach gut, verradertje. Je weet toch wat ze vroeger met mensen als jou deden ?quote:Op maandag 12 december 2005 10:11 schreef Bengeltje het volgende:
Modjes komen zo, en dan is ie weg, topic dicht, is toch een zeik topic.
Ik heb niets gezegd joh, is niet nodig, ze letten hier wel goed genoeg op.quote:Op maandag 12 december 2005 10:14 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ach gut, verradertje. Je weet toch wat ze vroeger met mensen als jou deden ?
En waarom zou men deze topic moeten sluiten, ik klaag over dat langharig tuig met een lul.
Binnen gaan, hij wou zelf zo graag he, hij zat er toch al van achteren op.quote:Op maandag 12 december 2005 10:15 schreef dolle_hond het volgende:
waarom klaag je er over
gewoon bukken en binnen laten
quote:Op maandag 12 december 2005 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd joh, is niet nodig, ze letten hier wel goed genoeg op.ze sluiten topics waarin ze zichzelf herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |