Weet ik veel, er waren te weinig topics, er was geen draagvlak, het leefde niet. Gezeik.quote:
Maar het is een leuk plekje, veel leuker om te lezen dan onzin en pub.quote:Op maandag 12 december 2005 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, er waren te weinig topics, er was geen draagvlak, het leefde niet. Gezeik.
Dig, is ook wel leuk.quote:Op maandag 12 december 2005 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
WAS een leuk plekje ja. Nu worden we "gedoogd" in DIG
link?quote:Op maandag 12 december 2005 10:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dig, is ook wel leuk.
Even dat smerig topicje lezen hoor.Viezerik die sr_firewire.
Pat heeft net een tweede pot gezetquote:Op maandag 12 december 2005 10:18 schreef Bengeltje het volgende:
Drinken es, drink die koffie, zet gelijk de volgende mok klaar.
Goed idee. die Pat van jou is toch een lieverd, dat hij zijn vrouwtje zo goed verzorgt.quote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat heeft net een tweede pot gezet. En volgens mij is die nu uitgepruttelt, dus ik ga weer ff een bakkie halen
.
misschien kun je die bak vullen voor pat en zelf de pot leegdrinkenquote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat heeft net een tweede pot gezet. En volgens mij is die nu uitgepruttelt, dus ik ga weer ff een bakkie halen
.
quote:Op maandag 12 december 2005 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed idee. die Pat van jou is toch een lieverd, dat hij zijn vrouwtje zo goed verzorgt.![]()
Da's een optie... Maar ik denk eigenlijk dat dat niet zo makkelijk drinkt, de thermoskanquote:Op maandag 12 december 2005 10:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
misschien kun je die bak vullen voor pat en zelf de pot leegdrinken
al geprobeerd?quote:Op maandag 12 december 2005 10:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's een optie... Maar ik denk eigenlijk dat dat niet zo makkelijk drinkt, de thermoskan.
kweetnietquote:Op maandag 12 december 2005 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe kan da nou
buzzer liep hier toch ook rond?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |