Het grote Digital Corner Feedback topicquote:Op maandag 12 december 2005 09:18 schreef dolle_hond het volgende:
13 minuten over gedaan fles
valt nog wel mee
quote:Op maandag 12 december 2005 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
het is godverdorie niks als ze je kindje vermoorden, maar dat je in de permanente opvang zo hartelijk ontvangen wordt...
Welkom GAD-vluchtelingen!
Jaquote:Op maandag 12 december 2005 09:21 schreef indahnesia.com het volgende:
is GAD dicht dan?
jaquote:Op maandag 12 december 2005 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zie het ja..
wat blijft er over? ONZ en PUB.. het klopt nog steeds
Het Woensel West van internetquote:Op maandag 12 december 2005 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja
Fok als nationaal containerpark van internet
Het Clichy-sous-Bois van het Noordenquote:Op maandag 12 december 2005 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het Woensel West van internet
De Bijlmer van het Nederlandse web
![]()
Het Sydney van West-Europaquote:Op maandag 12 december 2005 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het Clichy-sous-Bois van het Noorden
Weet ik veel, er waren te weinig topics, er was geen draagvlak, het leefde niet. Gezeik.quote:
Maar het is een leuk plekje, veel leuker om te lezen dan onzin en pub.quote:Op maandag 12 december 2005 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, er waren te weinig topics, er was geen draagvlak, het leefde niet. Gezeik.
Dig, is ook wel leuk.quote:Op maandag 12 december 2005 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
WAS een leuk plekje ja. Nu worden we "gedoogd" in DIG
link?quote:Op maandag 12 december 2005 10:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dig, is ook wel leuk.
Even dat smerig topicje lezen hoor.Viezerik die sr_firewire.
Pat heeft net een tweede pot gezetquote:Op maandag 12 december 2005 10:18 schreef Bengeltje het volgende:
Drinken es, drink die koffie, zet gelijk de volgende mok klaar.
Goed idee. die Pat van jou is toch een lieverd, dat hij zijn vrouwtje zo goed verzorgt.quote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat heeft net een tweede pot gezet. En volgens mij is die nu uitgepruttelt, dus ik ga weer ff een bakkie halen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |