Cooldie moet er wel; snel komem hoorquote:
inderdaadquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom niet nu al? Er is genoeg te bespreken omtrent het WK.
Ja, er zijn nu al genoeg topics over het WK en dat zullen er alleen nog maar meer gaan worden.quote:Op maandag 12 december 2005 10:05 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
inderdaad
Een maand van tevoren vind ik wel erg krap. Er is vanaf nu echt wel wat te melden over het WK.
quote:Op maandag 12 december 2005 09:55 schreef shmoopy het volgende:
Een maand van te voren open lijkt me het handigst.
Want?quote:Op maandag 12 december 2005 09:55 schreef shmoopy het volgende:
Doe het dan 2 maanden van te voren.quote:Op maandag 12 december 2005 09:55 schreef shmoopy het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2005 16:46 schreef Doc het volgende:
VBL zal waarschijnlijk net als bij het EK iopen blijven.
Lijkt me ook een prima optie.quote:Op maandag 12 december 2005 18:33 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop dat Doc het een maandje of twee weer wil doen
Ach, dat is nu even zo vlak na de loting, over een paar weken heeft niemand het meer over het WK, tot april ofzo, dat lijkt me meer een goede openingsdatum.quote:Op maandag 12 december 2005 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Het lijkt mij gezien de wildgroei, die echt wel aan blijft houden tot het WK, handig dat het op korte termijn gaat gebeuren...
Niet sippen hoorquote:
Nou, ik dacht... nouhou.quote:
Niet te serieus nemen.quote:
Inderdaad.quote:
Ik vraag het me af of over 'n paar weken niemand het meer over het WK heeft....quote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, dat is nu even zo vlak na de loting, over een paar weken heeft niemand het meer over het WK, tot april ofzo, dat lijkt me meer een goede openingsdatum.
Ik kan het mis hebben hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vraag het me af of over 'n paar weken niemand het meer over het WK heeft....
Dan zal het wel; aan mij liggen. Ik loop in ieder geval nog geen 5 maand van te voren warm voor een WK.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vraag me ook af of dat WK minder gaat leven, ik denk juist meer...
Straks na oud en nieuw komen de eerste voorbeschouwingen zo eens los, staat elke blessure van een speler in het teken van het wel of niet halen ven het WK, begint de Afrika Cup waar de deelnemende Afrikaanse landen aan meedoen, komen de oefenwedstrijden etc etc.
Ik stem voor januari ofzo
Allemaal topics die tijdens het WK ook in VBL zullen staan.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:03 schreef Arcee het volgende:
Wie worden de sterren van het WK ?
Wat is de mooiste WK-wedstrijd die je hebt gezien ?
[WK] Welk land wordt wereldkampioen?
Welke WK-deelnemer haat je het meest?
Welke spelers zullen gemist worden op het komende WK?
WK 2006: Wat wordt de opstelling?
Wie wordt de absolute flop van het WK?
[WK] Groep E: met Italië,Tsjechië, USA en Ghana
[WK] Groep C: Nederland, Argentinië, Ivoorkust en S&M #2
[centraal] WK 2006 Duitsland #3
De WK Loting, napraattopic
[WK] Groep F: met Brazilië, Australië, Kroatië en Japan
Wk 2006 Poule!
[WK] Groep B: met Engeland, Paraguay, Zweden en T&T
Weinig WK-tickets voor Nederland?
Oftewel: kom maar op met dat subforum.
Daar hoeft toch niet telkens een nieuw topic voor worden geopend? Alle poules kunnen nu al hun topic krijgen, de Afrika Cup ook. Dat WK forum is toch niet echt bedoeld om eens serieus over het WK te praten, maar juist veel zaken er omheen, die wedstrijdverslagen, de kleur van je vla, het versieren van je straat enzo.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vraag me ook af of dat WK minder gaat leven, ik denk juist meer...
Straks na oud en nieuw komen de eerste voorbeschouwingen zo eens los, staat elke blessure van een speler in het teken van het wel of niet halen ven het WK, begint de Afrika Cup waar de deelnemende Afrikaanse landen aan meedoen, komen de oefenwedstrijden etc etc.
Ik stem voor januari ofzo
Waarom is er dan een WK-forum?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Allemaal topics die tijdens het WK ook in VBL zullen staan.
voor de teletoeters.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waarom is er dan een WK-forum?
Om dezelfde reden waarom er ook een EK-forum was dus (en daar was ook het VBL forum naast ... )quote:Op donderdag 15 december 2005 19:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, die heb je ook nog natuurlijk.quote:
Dat is juist het unieke aan een WK.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:39 schreef raptorix het volgende:
Eens in 4 jaar is als een junk zonder heroine
Waarschijnlijk voor Jan met de Pet. Hoeven de "echte" voetbalfans zich niet te storen.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat heeft dat met elkaar te maken?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:43 schreef Dos37 het volgende:
Nou al.
Laat eerst de OWS maar overgaan.
Je post zo te zien niet erg veel over 't WK momenteel.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat heeft dat met elkaar te maken?![]()
En omdat er nog niet heel veel over te melden is, maar het zou wel handig zijn als die paar topics/posts over het WK die er wel zijn, direct op de goede plek worden gezet. Dat is handiger, ook om later terug te vinden. Als er toch een subforum komt, kun je het net zo goed direct doen, het kan hoe dan ook geen kwaad.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je post zo te zien niet erg veel over 't WK momenteel.
Of is dat omdat het subforum er nog niet is?
Ah, vandaar ook dat het snel open moet.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:32 schreef heiden6 het volgende:
En omdat er nog niet heel veel over te melden is
Die worden dan wel overgeheveld, is ongetwijfeld het antwoord.quote:maar het zou wel handig zijn als die paar topics/posts over het WK die er wel zijn, direct op de goede plek worden gezet. Dat is handiger, ook om later terug te vinden. Als er toch een subforum komt, kun je het net zo goed direct doen, het kan hoe dan ook geen kwaad.
Dan doe je maar moeilijk, het is niet alsof het mij zóveel kan schelen wanneer dat topic opent. Ik zie alleen het probleem niet om het nu te doen.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, vandaar ook dat het snel open moet.
[..]
Die worden dan wel overgeheveld, is ongetwijfeld het antwoord.
Forum.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan doe je maar moeilijk, het is niet alsof het mij zóveel kan schelen wanneer dat topic opent. Ik zie alleen het probleem niet om het nu te doen.
Subforum.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |