Van Persie loopt de eerste wedstrijd tegen een rode kaart aan, maar speelt daarna de pannen van het dak.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:09 schreef bart83 het volgende:
Gewaagd : Robin van Persie.
Hoe kan het dat jij dat al weet. Ik kan dat nergens vindenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:12 schreef FrankyMcG het volgende:
En Christian Gyan wordt de held bij Ghana door een goal in de laatste minuut van wedstrijd 3, waardoor ze naar de 1/8 finale gaan.....
Gisteren bij de shoarmatent een glazen bol meegejat, daar heb ik dat in gezien!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef SCH het volgende:
Hoe kan het dat jij dat al weet. Ik kan dat nergens vinden![]()
In mijn voorspellingsboekje staat Amoah. of Yakabu. Ze zijn daar niet helemaal over uit. Vreemd.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En Christian Gyan wordt de held bij Ghana door een goal in de laatste minuut van wedstrijd 3, waardoor ze naar de 1/8 finale gaan.....
Zal wel een onduidelijke klutsgoal zijn uit een corner.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
In mijn voorspellingsboekje staat Amoah. of Yakabu. Ze zijn daar niet helemaal over uit. Vreemd.
ik hoorde net dat hij er in de halve finale weer 2 stoptquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
En van der Sar komt in het rijtje Yashin, Zoff, Pfaff, Schumacher, Schmeichel.
Wat een penalty-killer is het toch.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
3 - Ruud van Nistelrooy, ondanks zijn rode kaart tegen Ivoorkust, schiet ie Oranje met 7 treffers naar de finale. Zijn winnende doelpunt tegen Brazilië gaat de geschiedenisboeken in als één van de mooisten ooit op een groot toernooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |