Van Persie loopt de eerste wedstrijd tegen een rode kaart aan, maar speelt daarna de pannen van het dak.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:09 schreef bart83 het volgende:
Gewaagd : Robin van Persie.
Hoe kan het dat jij dat al weet. Ik kan dat nergens vindenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:12 schreef FrankyMcG het volgende:
En Christian Gyan wordt de held bij Ghana door een goal in de laatste minuut van wedstrijd 3, waardoor ze naar de 1/8 finale gaan.....
Gisteren bij de shoarmatent een glazen bol meegejat, daar heb ik dat in gezien!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef SCH het volgende:
Hoe kan het dat jij dat al weet. Ik kan dat nergens vinden![]()
In mijn voorspellingsboekje staat Amoah. of Yakabu. Ze zijn daar niet helemaal over uit. Vreemd.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En Christian Gyan wordt de held bij Ghana door een goal in de laatste minuut van wedstrijd 3, waardoor ze naar de 1/8 finale gaan.....
Zal wel een onduidelijke klutsgoal zijn uit een corner.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
In mijn voorspellingsboekje staat Amoah. of Yakabu. Ze zijn daar niet helemaal over uit. Vreemd.
ik hoorde net dat hij er in de halve finale weer 2 stoptquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
En van der Sar komt in het rijtje Yashin, Zoff, Pfaff, Schumacher, Schmeichel.
Wat een penalty-killer is het toch.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
3 - Ruud van Nistelrooy, ondanks zijn rode kaart tegen Ivoorkust, schiet ie Oranje met 7 treffers naar de finale. Zijn winnende doelpunt tegen Brazilië gaat de geschiedenisboeken in als één van de mooisten ooit op een groot toernooi.
Mag ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Sterren in de zin als verrassingen?
Hier teken ik voor !quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
1 - Ronaldhino, ondanks dat ze de finale verliezen van Nederland, laat ie zien waarom ie voetballer van het jaar is geworden. Met 8 treffers wordt ie gedeeld topscorer van het toernooi.
2 Zlatan Ibrahimovic, de 8 treffers van Zlatan brengt Zweden naar de halve finale. Hij schaart zich op dit toernooi definitief onder de groten der aarde.
3 - Ruud van Nistelrooy, ondanks zijn rode kaart tegen Ivoorkust, schiet ie Oranje met 7 treffers naar de finale. Zijn winnende doelpunt tegen Brazilië gaat de geschiedenisboeken in als één van de mooisten ooit op een groot toernooi.
Robben is geblesseerd. Altijd.quote:
Tevez.........die gast waar PSV interesse in had, maar verder nooit meer iets van hem gehoord (waarschijnlijk zo een spelers die tot talent "gepraat" is)quote:Op zondag 11 december 2005 14:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Adriano, Rosicky, Robben, Tevez, Ronaldinho en Luca Toni.
Off-topic:quote:Op zondag 11 december 2005 22:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tevez.........die gast waar PSV interesse in had, maar verder nooit meer iets van hem gehoord (waarschijnlijk zo een spelers die tot talent "gepraat" is)
Rosicky..........Nedved en Baros zijn 2 klassen beter.
Voor de rest ben ik het met je eens, de overige 3 kunnen zeker de sterren van het WK worden.
Tevez, in eerste seizoen in Brazilië bijna topscoorder en de titel gewonnenquote:Op zondag 11 december 2005 22:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tevez.........die gast waar PSV interesse in had, maar verder nooit meer iets van hem gehoord (waarschijnlijk zo een spelers die tot talent "gepraat" is)
Rosicky..........Nedved en Baros zijn 2 klassen beter.
Argentijn Carlos Tevez is de beste van Brazilië.quote:Op zondag 11 december 2005 22:16 schreef Shreyas het volgende:
Topscorer van USA met 1 goal?quote:Op zondag 11 december 2005 22:21 schreef popolon het volgende:
Topscorer wordt McBride en Donovon breekt internationaal door.
Nee hoor, die komen gewoon bij de laatste vier.quote:
ahahhahaha, die worden gewoon 4e in de poule hoor, misschien kunnen ze nog van Ghana winnen maar daar houdt t ook op.quote:Op maandag 12 december 2005 00:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee hoor, die komen gewoon bij de laatste vier.
quote:Op maandag 12 december 2005 00:35 schreef Erasmusch het volgende:
Ja, dankzij Gibbs die Toni en Koller in de pocket heeft
Die wilde ik ook net zeggenquote:Op zondag 11 december 2005 22:21 schreef popolon het volgende:
Topscorer wordt McBride
Een team van niks, ze hadden niet voor niets zoveel moeite om te kwalificeren.quote:Op maandag 12 december 2005 17:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat Engeland juist wel ver gaat komen. Ze hebben een geweldig team, daar kunnen weinig landen tegenop. Speknek zal ook wel een belangrijke rol gaan spelen.
25 punten in een groep van 6 wedstrijden....quote:Op maandag 12 december 2005 17:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een team van niks, ze hadden niet voor niets zoveel moeite om te kwalificeren.
Het was geen al te zware poule en het had niet veel gescheeld of Polen was groepswinnaar. Ze hebben geweldige spelers maar Eriksonn krijgt ze niet echt aan het voetballen. Wat mij betreft laten ze Beckham thuis.quote:Op maandag 12 december 2005 17:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
25 punten in een groep van 6 wedstrijden....
Ik ben het eens een keer met jou eens, mag ook wel in de krant...quote:Op maandag 12 december 2005 17:21 schreef PLAE@ het volgende:
Deze pitbull rechts met zijn leeuwenhart leidt Nederland naar de titel
[afbeelding]
Dit alles met dank aan van Basten die hem van te voren genoeg getergd heeft door hem keer op keer niet te selecteren.
hoop ik![]()
Uiteindelijk heeft Engeland 1x verloren en 1x gelijkgespeeld. Weinig Europese landen die dat beter hebben gedaan. Frankrijk, Spanje, Italië en Tsjechië hebben ook niet bepaald een geweldige indruk gemaakt.quote:Op maandag 12 december 2005 17:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het was geen al te zware poule en het had niet veel gescheeld of Polen was groepswinnaar. Ze hebben geweldige spelers maar Eriksonn krijgt ze niet echt aan het voetballen. Wat mij betreft laten ze Beckham thuis.
Heb je normaal bij alles zo'n debiele mening dan?quote:Op maandag 12 december 2005 17:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben het eens een keer met jou eens, mag ook wel in de krant...
Iets met potten en ketelsquote:Op maandag 12 december 2005 17:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Heb je normaal bij alles zo'n debiele mening dan?
Toevallig heb ik net 'n topic geopend waar de 11 van Spanje wel in zouden passen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:34 schreef WeebI het volgende:
De 11 van Spanje
Als die ver komen zou dat inderdaad een wonder zijn. Dan vreet ik........tja weet ik veel ik vreet iets op danquote:Op maandag 12 december 2005 17:34 schreef WeebI het volgende:
De 11 van Spanje
Ik kies altijd voor de extremen, ook tegen beter weten inquote:Op maandag 12 december 2005 17:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Traditioneel wordt er altijd wel wat van Spanje verwacht, traditioneel bakken ze er ook nooit iets van. Dat zal deze keer vast niet anders zijn.
quote:Op maandag 12 december 2005 19:37 schreef cultheld het volgende:
MM heeft z'n database er weer bij gepakt. Tijdens het WK -20 lachte hij overigens nog om Barnetta en Behrami en valt nu wat mij betreft door de mand. Ook het opnoemen van Mantorras en Fonseca slaat natuurlijk nergens op, want om een ster te worden moet je wel meer dan 3 wedstrijdjes afwerken op een toernooi.
Je noemt van elk land spelers die "sterren van het wk" worden. Dat kan helemaal niet.quote:Op maandag 12 december 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
![]()
Je hebt er destijds weer eens niets van begrepen. Overigens was jij degene die dacht dat Barnetta eigendom was van Hannover, dus mocht je toen helemaal niks zeggen hoor.
En wie zegt dat Costa Rica en / of Angola de poule niet door kunnen komen?
Van die spelers weet ik tenminste zeker dat ze op het WK zullen spelen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:10 schreef twi het volgende:
Ach, mm is in elk geval niet zo "safe" als jij, cultheld.
Die spelers van mij zullen heus wel meegaan, tenzij ze blessures krijgen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van die spelers weet ik tenminste zeker dat ze op het WK zullen spelen.
Dat kan ik van Gago, Aliev, Milevski, Juanfran en Llorente nog niet zeggen.
Gevalletje Kalou...quote:Ghana wil Freddy Adu losweken bij Team USA
Freddy Adu kan mee naar het WK. Tenminste, áls hij ingaat op de uitnodiging van Ghana. 'We hebben nog een maand om hem te overtuigen.'
De zestienjarige Adu staat te boek als het grootste voetbaltalent in de Verenigde Staten. Hij is echter geboren in Ghana, waar hij tot zijn achtste leefde totdat zijn moeder bij een loterij een verblijfsvergunning voor in de VS won.
'We hebben besloten om contact met Adu op te nemen en hem te vragen of hij voor Ghana wil spelen of voor de Verenigde Staten', verklaarde Ratomir Dujkovic, de bondscoach van The Blackstars, aan BBC Sport. 'In de komende dagen zal hij van ons horen.'
Of het een zinvolle actie is, valt te bezien. Adu mag dan nog wel de overstap maken zo lang hij nog geen officiële interland met de VS heeft gespeeld. Maar de aanvallende middenvelder heeft altijd beweerd voor geen enkel ander land dan de Verenigde Staten uit te willen komen. Daar staat tegenover dat de kans erg klein lijkt dat bondscoach Bruce Arena hem opneemt in de WK-selectie van Team USA.
'We hebben iets meer dan een maand om hem te overtuigen', beweerde Dujkovic. 'Als hij nog gevoelens heeft voor Ghana, dan zal hij voor de Black Stars spelen. En het WK is voor hem een ideale gelegenheid om de wereld, en niet alleen de VS, te laten zien dat hij een geweldige voetballer is.'
Saillant detail is dat Ghana en de Verenigde Staten bij elkaar zijn ingedeeld tijdens de eindronde in Duitsland. In groep E moeten zij met elkaar en met Italië en Tsjechië zien af te rekenen. Op 22 juni staat de onderlinge ontmoeting op het programma.
Met het verschil dat Adu een genetisch gemanipuleerde Ghanees is die dus eigenlijk gewoon voor z'n eigen land, Ghana, uit dient te komen.quote:
True.quote:Op maandag 12 december 2005 21:25 schreef twi het volgende:
Met het verschil dat Adu een genetisch gemanipuleerde Ghanees is die dus eigenlijk gewoon voor z'n eigen land, Ghana, uit dient te komen.
Toen werd hij niet geselecteerd?quote:Aissati (of zou het WK voor hem toch te vroeg komen, net als in het geval Maradona in 78?),
Hou houdt de bank warm.quote:Op maandag 12 december 2005 23:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In de MLS verricht hij niet bepaald wonderen hoor...
Inderdaad, men vond hem nog te jong.quote:
Bleek terecht he, ze wonnen. Parallelletjequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad, men vond hem nog te jong.
VFB fan ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:21 schreef fokuserdetiende het volgende:
Gezien dat de sterren uit de grote naties makkelijk de topper van het WK worden ivm wedstrijden ga ik eens anderen noemen.
Ik denk dat Servie-M. doorgaat in de groep door doelpunten door Ljuboja
[afbeelding]
Tevens ga ik eens een ander land als kampioen noemen: Zwitserland!
En de held zal Streller met Frei zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarnaast zal Ballack en van der Vaart een WK spelen zodat ze niet meer lang in de Bundesliga zullen spelen
niet echt een VFB fan maar wel een VfB fanquote:
Ik zie Zwitserland op een toernooi toch geen hoge ogen gooien, is toch ff wat anders voetballen als een kwalificatie.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:21 schreef fokuserdetiende het volgende:
[..]
niet echt een VFB fan maar wel een VfB fan
wat betreft Ljuboja was het idd voordelig om VfB een beetje in de gaten te hebben. Anders had ik hem niet gekend. Ik weet zeker dat hij straks in de beginformatie staat. Momenteel beter als Tomasson.
Dat ik Zwitserland als geheime tip geeft heeft echter niets met VfB te maken.
Het team is lange tijd ongeslagen geweest en ook landen als Frankrijk hadden er moeite mee.
Daarnaast spelen bijna alle spelers bij topclubs en spelen al sinds de jeugdteams samen.
Als H. Yakin nou weer in form gaat komen hebben ze ook nog eens een klasse 10 staan die de spitsen kan voeren.
Frei heeft denk ik inmiddels bewezen dat hij een topper is (al loopt het seizoen niet zo goed) en Streller is een man die even wat pech had met zijn blessures. ALs hij na de winter een beetje kan doortrainen is ook hij een topper
Scoort er hier 33 hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:04 schreef cultheld het volgende:
Francisco Fonseca is inderdaad een topper. Rolando Fonseca stelt niet veel voor.
Bij ASWH wellicht.quote:
Doet Ronald Gomez nog mee?quote:Factfile
Club: La Piedad (Mex)
Country: Costa Rica
Born: June 6, 1974
Previous clubs: Saprissa, Pachuca (Mex), Independiente Medellin (Col),
Alajuelense, Comunicaciones (Gtm)
International caps: 75 (39 goals)
When Rolando Fonseca made his debut with Deportivo Saprissa a day before his 17th birthday, great expectations were born. After all, it isn't every day that Costa Rica's most popular team puts a player so young on the pitch.
Some 10 seasons have passed since then, and while Fonseca still has lots of football ahead of him, he has already gone a long way towards fulfilling those early expectations.
During that time, Fonseca has scored an impressive 210 goals.
Find out more about World Soccer magazine's online subscription offer.
Costa Rica's national side have also been major beneficiaries. The forward has netted a record 39 goals for the Ticos, 10 of which came in the qualifiers for this World Cup.
Perhaps what makes Fonseca most dangerous is his versatility. He packs a powerful shot in both feet and while not very tall at 1.77 meters (5ft 10in), few would doubt his ability in the air after watching him outjump a big Honduran defender to head home during one World Cup qualifier. Devastating free-kicks are also part of Fonseca's repertoire, as evidenced by the effort he produced for Costa Rica's first goal in their historic win over Mexico in Mexico City.
But Fonseca has been more than just a goalscorer. He's also a winner, having won league titles with Costa Rican sides Saprissa (twice) and Alajuelense, Mexico's Pachuca and Guatemala's Comunicaciones (twice). With the national side, he has won two Central American championships.
One of the factors that led to Costa Rica's qualification was the newfound unselfishness of their players. But for Fonseca it was anything but new. While at Pachuca, he was asked to play as a defensive midfielder and did so without complaint. For the national side, he has played as a creative midfielder, again far from his best position, but a role he is willing to fill for the good of the team.
Fonseca still has unfinished business. At 27, and after several failed attempts to move to Europe, including a short trial with Derby in England, time is running out. Korea/Japan may be his last chance to convince European clubs he's worth a gamble. Also, not content with being Costa Rica's all-time leading scorer, the 75-times capped striker is poised to overtake soon-to-retire Hernan Medford and become the first Tico to reach 100.
Costa Rica are one of the least favored of the 32 finalists, but while their success is not entirely dependent on Fonseca, his form will go a long way towards determining his team's fate.
Vandaar dat Derby County hem te slecht bevond op een stage.quote:
Och, Vampeta had het ook niet helemaal toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vandaar dat Derby County hem te slecht bevond op een stage.
Die staan bekend om hun sterke scouting inderdaad. Ik ben overtuigd, het is niks.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vandaar dat Derby County hem te slecht bevond op een stage.
Serginho Greene stopt 'm nog af...quote:Op woensdag 14 december 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die staan bekend om hun sterke scouting inderdaad. Ik ben overtuigd, het is niks.
Die gaat gelukkig voor Rolando dan niet mee naar het WK.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Serginho Greene stopt 'm nog af...
Ho ho... Van Basten is bondscoach he...quote:Op woensdag 14 december 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die gaat gelukkig voor Rolando dan niet mee naar het WK.
Oei. Nou ja, zonder Greene wordt Fonseca een ster, met Greene wordt het niks.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ho ho... Van Basten is bondscoach he...
Ook tegen verdedigers van het kaliber Dave Bus gaat hij het niet laten zien. Costa Rica wordt het lachertje van haar poule.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oei. Nou ja, zonder Greene wordt Fonseca een ster, met Greene wordt het niks.
Handig, als je alles al zo'n beetje weet vooraf. Hoeveel goals krijgen ze tegen denk je?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ook tegen verdedigers van het kaliber Dave Bus gaat hij het niet laten zien. Costa Rica wordt het lachertje van haar poule.
quote:For years, the ultimate ambition of Rolando Fonseca (pictured) has been a move to a European club, but the Costa Rican’s wish has not yet come to fruition. A short time ago, he had a trial at English club Derby County, but was not successful. It is amazing because Fonseca has being scoring freely for several seasons and boasts an impressive playing record. Since making his debut for Saprissa in the Costa Rican first division aged 16, his career has taken in spells at league rivals Alajuelense, Pachuca (Mexico), Independiente Medellín, América de Cali (both Colombia), and Comunicaciones (Guatemala). He is now back in Mexico with La Piedad. Fonseca has helped his clubs win many titles, primarily because the 28-year-old has a knack of scoring goals in crucial games. He has so far managed 210 goals in competitive matches. With 39 strikes for the Costa Rican national team, ten of them coming in the qualifiers for the 2002 FIFA World Cup™, he is the nation’s all-time highest goalscorer. It is hard to believe that Fonseca, who already has 80 international caps and may become the first ever Costa Rican to join the Century Club, is apparently not good enough for a club in one of the Europe’s top leagues. In Korea/Japan, the marksman wants to prove that he is destined for greater things – alongside strike partner Paulo Wanchope, who already plays in Europe for English outfit Manchester City
Nee, het is slechts één van de vele indicaties.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar evengoed cultheld, omdat ie dus bij Derby County werd afgetest kan ie niets?
Je vergeet Ferenc Puskas te noemen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef King_of_Kool het volgende:
Cocu, Bergkamp (maakt nog een kleine uitzondering)
die vergeet ik helemaalquote:Op woensdag 14 december 2005 20:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Je vergeet Ferenc Puskas te noemen.
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Je vergeet Ferenc Puskas te noemen.
Userid 75000.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:00 schreef Cassii het volgende:
van Basten gaat toch zelf spelen en met een weergaloze volley klopt hij Dida in de finale, 1- 0 voor Holland
[afbeelding]
Nee ik denk Ronaldhino
Dat denk ik ook, als analyticus bij de ARD ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Roy Makaay !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |