Die wilde ik ook net zeggenquote:Op zondag 11 december 2005 22:21 schreef popolon het volgende:
Topscorer wordt McBride
Een team van niks, ze hadden niet voor niets zoveel moeite om te kwalificeren.quote:Op maandag 12 december 2005 17:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat Engeland juist wel ver gaat komen. Ze hebben een geweldig team, daar kunnen weinig landen tegenop. Speknek zal ook wel een belangrijke rol gaan spelen.
25 punten in een groep van 6 wedstrijden....quote:Op maandag 12 december 2005 17:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een team van niks, ze hadden niet voor niets zoveel moeite om te kwalificeren.
Het was geen al te zware poule en het had niet veel gescheeld of Polen was groepswinnaar. Ze hebben geweldige spelers maar Eriksonn krijgt ze niet echt aan het voetballen. Wat mij betreft laten ze Beckham thuis.quote:Op maandag 12 december 2005 17:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
25 punten in een groep van 6 wedstrijden....
Ik ben het eens een keer met jou eens, mag ook wel in de krant...quote:Op maandag 12 december 2005 17:21 schreef PLAE@ het volgende:
Deze pitbull rechts met zijn leeuwenhart leidt Nederland naar de titel
[afbeelding]
Dit alles met dank aan van Basten die hem van te voren genoeg getergd heeft door hem keer op keer niet te selecteren.
hoop ik![]()
Uiteindelijk heeft Engeland 1x verloren en 1x gelijkgespeeld. Weinig Europese landen die dat beter hebben gedaan. Frankrijk, Spanje, Italië en Tsjechië hebben ook niet bepaald een geweldige indruk gemaakt.quote:Op maandag 12 december 2005 17:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het was geen al te zware poule en het had niet veel gescheeld of Polen was groepswinnaar. Ze hebben geweldige spelers maar Eriksonn krijgt ze niet echt aan het voetballen. Wat mij betreft laten ze Beckham thuis.
Heb je normaal bij alles zo'n debiele mening dan?quote:Op maandag 12 december 2005 17:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben het eens een keer met jou eens, mag ook wel in de krant...
Iets met potten en ketelsquote:Op maandag 12 december 2005 17:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Heb je normaal bij alles zo'n debiele mening dan?
Toevallig heb ik net 'n topic geopend waar de 11 van Spanje wel in zouden passen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:34 schreef WeebI het volgende:
De 11 van Spanje
Als die ver komen zou dat inderdaad een wonder zijn. Dan vreet ik........tja weet ik veel ik vreet iets op danquote:Op maandag 12 december 2005 17:34 schreef WeebI het volgende:
De 11 van Spanje
Ik kies altijd voor de extremen, ook tegen beter weten inquote:Op maandag 12 december 2005 17:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Traditioneel wordt er altijd wel wat van Spanje verwacht, traditioneel bakken ze er ook nooit iets van. Dat zal deze keer vast niet anders zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |