Nee, maar die kaartjes raak je tegen die tijd echt wel kwijt als je er toch niet heen zou willen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:56 schreef kingmob het volgende:
Ik snap sowieso niet heo die kaartverkoop werkt. Moet je nu ook al kaarten voor de finale aanschaffen? Je weet toch niet wie tegen wie speelt
en waarschijnlijk nog tegen het 10 voudige van wat jij ervoor hebt betaaldquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, maar die kaartjes raak je tegen die tijd echt wel kwijt als je er toch niet heen zou willen.
Ja idd, ik snap niet hoe zulke organisaties deze kaarten kunnen krijgen. Asociaal duur.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Eerlijker lijkt me dat de kaartjes ten goede komen aan de supporters, en niet aan de duistere "voetbalreizen" burootjes die de supporters voor woekerprijzen naar het WK willen sturen.
Waar ze spelen en tegen wie is inderdaad nog niet bekend. Hij heeft kaarten voor de 3 wedstrijden van het Nederlands Elftal. De kaarten zijn volgens mij besteld via de Oranje supportersvereniging.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:39 schreef MaxPower het volgende:
De poules zijn nog niet eens bekend, hoe dan die vriend dat voor die drie wedstrijden al kaarten hebben? Of heeft ie gewoon voor drie random wedstrijden kaarten?
en tot nu toe zijn er iets van 40.000 kaartjes nog niet betaald (of meer zelfs) dus er is kans dat er nog extra kaarten de markt op komen.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:08 schreef spurs het volgende:
Vorig jaar kon je je al inschrijven voor kaarten via fifa.com. Dit was een zogenaamde eerste ronde. hier was een mogelijk om te kiezen, bv. de poulewedstrijden van Oranje(en dit was dan onder het voorbehoud dat Oranje het WK zou halen) of alle wedstrijden die Oranje speelt op het WK van 2006. Maar je kon ook kiezen om één of meerdere wedstrijden van een speelstad te reserveren.
Uiteindelijk is hier een loting op toegepast omdat er meer inschrijvingen waren dan kaarten.
quote:Er zullen ruim 100.000 extra WK-kaarten beschikbaar komen. Vanaf aankomende maandag start via internet de derde verkoopronde en zullen er opnieuw 250.000 kaarten verkocht worden, dat zijn er 100.000 meer dan oorspronkelijk was gepland.
De oorzaak van de onverwachte stijging van het aantal beschikbare tickets ligt bij de slechte verkoop van de VIP-kaarten. De verkoop daarvan loopt minder goed dan men had verwacht.
Tijdens het WK is slechts acht procent van de stadioncapaciteit beschikbaar voor het spelende land. Vooral in Engeland en Nederland is de belangstelling voor WK-kaarten echter vele malen hoger. "We hopen hen te kunnen helpen", aldus Horst Schmidt van het organisatiecomité
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |