abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32679652
Ik zag zojuist op het journaal dat Franz Beckenbauer in Nederland was. Hij bezoekt in het kader van het WK elk deelnemend land.

Ondermeer werd er gesproken over het lage aantal kaartjes voor Nederlandse fans. Beckenbauer vertelde dat er 10 miljoen aanvragen waren voor 800.000 kaartjes. Te veel vraag dus en te weinig aanbod.

Wat ik zeer vreemd vind, is dat een vriend van mij voor alle 3 de poulewedstrijden kaartjes heeft kunnen bemachtigen. Als het nu zo is dat er veel meer vraag is dan aanbod, dan is het toch niet logisch dat iemand voor 3 poulewedstrijden kaartjes heeft gekregen.

Eerlijker lijkt me dan dat supporters maximaal 1 poulewedstrijd kunnen bezoeken. Zo kunnen meer supporters een wedstrijd bekijken.
  dinsdag 29 november 2005 @ 20:43:22 #2
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32680000
Eerlijker lijkt me dat de kaartjes ten goede komen aan de supporters, en niet aan de duistere "voetbalreizen" burootjes die de supporters voor woekerprijzen naar het WK willen sturen.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_32683442
De poules zijn nog niet eens bekend, hoe dan die vriend dat voor die drie wedstrijden al kaarten hebben? Of heeft ie gewoon voor drie random wedstrijden kaarten?
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:56:21 #4
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_32683930
Ik snap sowieso niet heo die kaartverkoop werkt. Moet je nu ook al kaarten voor de finale aanschaffen? Je weet toch niet wie tegen wie speelt
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_32683998
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:56 schreef kingmob het volgende:
Ik snap sowieso niet heo die kaartverkoop werkt. Moet je nu ook al kaarten voor de finale aanschaffen? Je weet toch niet wie tegen wie speelt
Nee, maar die kaartjes raak je tegen die tijd echt wel kwijt als je er toch niet heen zou willen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32684047
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:58 schreef Suijk het volgende:

[..]

Nee, maar die kaartjes raak je tegen die tijd echt wel kwijt als je er toch niet heen zou willen.
en waarschijnlijk nog tegen het 10 voudige van wat jij ervoor hebt betaald
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:02:29 #7
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32684092
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 20:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Eerlijker lijkt me dat de kaartjes ten goede komen aan de supporters, en niet aan de duistere "voetbalreizen" burootjes die de supporters voor woekerprijzen naar het WK willen sturen.
Ja idd, ik snap niet hoe zulke organisaties deze kaarten kunnen krijgen. Asociaal duur.
pi_32684117
Volgens mij zijn de tickets nog niet verdeeld.

Athans in Voorverkoop kaarten WK2006 begonnen. heb ik er verder nog niets over gelezen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32686663
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:39 schreef MaxPower het volgende:
De poules zijn nog niet eens bekend, hoe dan die vriend dat voor die drie wedstrijden al kaarten hebben? Of heeft ie gewoon voor drie random wedstrijden kaarten?
Waar ze spelen en tegen wie is inderdaad nog niet bekend. Hij heeft kaarten voor de 3 wedstrijden van het Nederlands Elftal. De kaarten zijn volgens mij besteld via de Oranje supportersvereniging.
pi_32687001
Ik kan ook kaarten krijgen via via. Voor de meeste mensen is het handig als je her en der connecties hebt. Maar ook veel voetbalclubs regelen vast wel wat voor hun leden, door er bv met een bus heen te gaan of wat dan ook.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 november 2005 @ 03:22:14 #11
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32688543
topic wat er ook een link mee heeft: Op-Fok!-en naar Duitsland!, Wie gaan er mee?
niet dat ik deze sluit ofzo hoor:)
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32689132
Vorig jaar kon je je al inschrijven voor kaarten via fifa.com. Dit was een zogenaamde eerste ronde. hier was een mogelijk om te kiezen, bv. de poulewedstrijden van Oranje(en dit was dan onder het voorbehoud dat Oranje het WK zou halen) of alle wedstrijden die Oranje speelt op het WK van 2006. Maar je kon ook kiezen om één of meerdere wedstrijden van een speelstad te reserveren.

Uiteindelijk is hier een loting op toegepast omdat er meer inschrijvingen waren dan kaarten.
volgende wedstrijden:
  woensdag 30 november 2005 @ 12:51:30 #13
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32693838
quote:
Op woensdag 30 november 2005 08:08 schreef spurs het volgende:
Vorig jaar kon je je al inschrijven voor kaarten via fifa.com. Dit was een zogenaamde eerste ronde. hier was een mogelijk om te kiezen, bv. de poulewedstrijden van Oranje(en dit was dan onder het voorbehoud dat Oranje het WK zou halen) of alle wedstrijden die Oranje speelt op het WK van 2006. Maar je kon ook kiezen om één of meerdere wedstrijden van een speelstad te reserveren.

Uiteindelijk is hier een loting op toegepast omdat er meer inschrijvingen waren dan kaarten.
en tot nu toe zijn er iets van 40.000 kaartjes nog niet betaald (of meer zelfs) dus er is kans dat er nog extra kaarten de markt op komen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_32725825
Ik las net dat voor een stadion met capaciteit van 60000 de KNVB circa 4800 tickets ontvangt. Daarvan houd ze de helft voor zichzelf, de andere helft is voor "de supporters". Aangezien Nederland niet elke keer in een dergelijk stadion zal spelen zullen er dus niet erg veel mensen de groepswedstrijden van Oranje zien. Daarna zal het animo onder andere deelnemende landen natuurlijk ook nog toenemen, kortom niet zo vrolijk allemaal. In VI schreef ook al iemand dat je via buitenlandse kaartenbureaus al/nog wel een pakket groepswedstrijden van Oranje à 1100 euro kan bestellen. Mensen die dat doen hier? Kan je niet laten liggen natuurlijk
pi_32912825
Nog wat extra kaartjes:
quote:
Er zullen ruim 100.000 extra WK-kaarten beschikbaar komen. Vanaf aankomende maandag start via internet de derde verkoopronde en zullen er opnieuw 250.000 kaarten verkocht worden, dat zijn er 100.000 meer dan oorspronkelijk was gepland.

De oorzaak van de onverwachte stijging van het aantal beschikbare tickets ligt bij de slechte verkoop van de VIP-kaarten. De verkoop daarvan loopt minder goed dan men had verwacht.

Tijdens het WK is slechts acht procent van de stadioncapaciteit beschikbaar voor het spelende land. Vooral in Engeland en Nederland is de belangstelling voor WK-kaarten echter vele malen hoger. "We hopen hen te kunnen helpen", aldus Horst Schmidt van het organisatiecomité
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32912960
16% van de capaciteit voor de spelende landen is natuurlijk ronduit belachelijk..

Maar goed dat het daarom allang niet meer gaat bij grotere toernooien is langer bekend.
"..and in my brain it's going wrong.."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')