sperma.quote:op zaterdag 10 december 2005 14:53 schreef #ANONIEM het volgende:
wat is het slimste wat ooit uit een vrouws mond is gekomen?![]()
hoeveel upload kun je aanquote:op zaterdag 10 december 2005 14:45 schreef lupa_solitaria het volgende:
wil jij iets van me downloaden?
de lul van einsteinquote:op zaterdag 10 december 2005 14:53 schreef #ANONIEM het volgende:
wat is het slimste wat ooit uit een vrouws mond is gekomen?![]()
neuken?quote:op zaterdag 10 december 2005 15:12 schreef haushofer het volgende:
de lul van einstein![]()
overigens heb ik ook een zeer succesvolle openingszin:
"wil je mijn eigenvector es zien?"
we hebben een winnaarquote:op zaterdag 10 december 2005 14:31 schreef r-mon het volgende:wat zeg je d'r van, jij, ik, en m'n deeltjesversneller
tue luaat, uik beun ual schuadelijk gemutueerd.quote:op zaterdag 10 december 2005 18:10 schreef aslama het volgende:
ik dacht dat ik gisteren uitgeëvolueerd was, maar door de 21 toevals van vandaag moet ik weer door de natuurlijke selectie heen gaan![]()
. nu maar hopen dat ik geen miljoen down quarks ga ademen.
ja maar dat is vanuit jouw tijd geobserveerd.quote:op zaterdag 10 december 2005 18:15 schreef pool het volgende:volgens de wilsvertrouwensleer heb ik er vertrouwen in dat jij wel wil.
omgquote:op zaterdag 10 december 2005 18:11 schreef thomzor het volgende:
voel jij ook zon sterke faantrekking tussen ons?
quote:op zaterdag 10 december 2005 18:15 schreef pool het volgende:wil jij mijn maagdelijkheid falsificeren?
toch geen grappen met einstein?quote:op zaterdag 10 december 2005 20:59 schreef pfaf het volgende:
whahaha! meesterlijk.
haushofer had jij niet eens een jaatjre terug een meesterlijke soortgelijke grap?
slechter, ik vertelde 'm de dag daarna in de kroeg en ik werd aangestaard alsof ik van een andere planeet kwam. erg on-topic derhalve.quote:
ik moest ff nadenken, maar volgens mij bedoel je deze:quote:op zaterdag 10 december 2005 20:59 schreef pfaf het volgende:
whahaha! meesterlijk.
haushofer had jij niet eens een jaatjre terug een meesterlijke soortgelijke grap?
die zijn tof inderdaad, maar ik bedoelde een andere, geschreven. ik zal eens nadenken.quote:op zondag 11 december 2005 14:15 schreef haushofer het volgende:
[..]
ik moest ff nadenken, maar volgens mij bedoel je deze:
klik
en nog es klik
![]()
idd, leuk topicquote:op zondag 11 december 2005 15:50 schreef byte_me het volgende:
geweldig topic. zelf ken ik er zo snel geen helaas.
quote:op zaterdag 10 december 2005 18:15 schreef pool het volgende:volgens de wilsvertrouwensleer heb ik er vertrouwen in dat jij wel wil.
quote:op zaterdag 10 december 2005 15:08 schreef atuin-hek het volgende:
"jouw ogen genereren een erg plesant spectra aan electromagnetische golven"
dat kan korter:quote:op maandag 12 december 2005 11:25 schreef bosbeetle het volgende:
als jij de template bent en ik de primer laten we dan hybridiseren en dan zul je de elongatie zien
* quarks wil wel even onderling krachtvoerende deeltjes uitwisselenquote:op maandag 12 december 2005 12:14 schreef bensel het volgende:
open en neer.. op en neer.. de quarks, bedoel ik dan he.. of wil jij ook?
quote:op maandag 12 december 2005 12:04 schreef de-oneven-2 het volgende:
me proton, you elektron.
kom maar op met je kuntzinnige openingszinnenquote:op maandag 12 december 2005 12:32 schreef cynic het volgende:
wat een slecht topic weer, gaat alleen maar over natuurwetenschappen....
stelletje beta's...
je doet je naam wel eer aan he...quote:op maandag 12 december 2005 12:32 schreef cynic het volgende:
stelletje beta's...
kom op zeg, alles wat geen beta is, is toch ook geen wetenschap. of vind jij boter kaas en eieren een denksport?quote:op maandag 12 december 2005 12:32 schreef cynic het volgende:
stelletje beta's...
quote:op maandag 12 december 2005 16:34 schreef quarks het volgende:
ik was bijna deze vergeten - uit "a beautiful mind":
john nash: i don't exactly know what i am required to say in order for you to have intercourse with me. but could we assume that i said all that. i mean essentially we are talking about fluid exchange right? so could we go just straight to the sex.
nooit van filosofie gehoord?quote:op maandag 12 december 2005 16:30 schreef thabit het volgende:
[..]
kom op zeg, alles wat geen beta is, is toch ook geen wetenschap. of vind jij boter kaas en eieren een denksport?
bedenk er dan zelf eentje.quote:op maandag 12 december 2005 12:32 schreef cynic het volgende:
stelletje beta's...
de rest is geen wetenschapquote:op maandag 12 december 2005 12:32 schreef cynic het volgende:
stelletje beta's...
nou vertel, wat zijn de nieuwste theoriën en ontwikkelingen op het gebied van notarieel recht? (slechte openingszin).quote:op maandag 12 december 2005 12:32 schreef cynic het volgende:
stelletje beta's...
nee die andere zijn allemaal briljantquote:op dinsdag 13 december 2005 08:45 schreef tybris het volgende:
[..]
nou vertel, wat zijn de nieuwste theoriën en ontwikkelingen op het gebied van notarieel recht? (slechte openingszin).
even serieus: ik zou er als een blok voor vallen.quote:op maandag 12 december 2005 16:34 schreef quarks het volgende:
ik was bijna deze vergeten - uit "a beautiful mind":
john nash: i don't exactly know what i am required to say in order for you to have intercourse with me. but could we assume that i said all that. i mean essentially we are talking about fluid exchange right? so could we go just straight to the sex.
ook als je zo een vreemd persoon als john nash voor je had staan?quote:op dinsdag 13 december 2005 17:15 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
even serieus: ik zou er als een blok voor vallen.
ja, sterker nog, ik vond hem in de film (in het begin dan) erg aantrekkelijk qua karakter e.d. misschien heb ik een vreemde smaak.quote:op dinsdag 13 december 2005 17:21 schreef quarks het volgende:
ook als je zo een vreemd persoon als john nash voor je had staan?
hielp russel crowe je daar ook niet een beetje mee.quote:op dinsdag 13 december 2005 17:22 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ja, sterker nog, ik vond hem in de film (in het begin dan) erg aantrekkelijk qua karakter e.d. misschien heb ik een vreemde smaak.
nee, want ik vind russell crowe niet echt een aantrekkelijke man. het ging me om zijn persoonlijkheid. al is die vast niet werkelijkheidsgetrouw in de film.quote:op dinsdag 13 december 2005 17:28 schreef quarks het volgende:
hielp russel crowe je daar ook niet een beetje mee.
quote:op dinsdag 13 december 2005 17:15 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
nee, het is een beetje een driftkikker.quote:op dinsdag 13 december 2005 17:29 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
nee, want ik vind russell crowe niet echt een aantrekkelijke man. het ging me om zijn persoonlijkheid. al is die vast niet werkelijkheidsgetrouw in de film.
quote:op zaterdag 10 december 2005 18:15 schreef pool het volgende:wil jij mijn maagdelijkheid falsificeren?
de waartekracht? die is mooiquote:op dinsdag 13 december 2005 17:39 schreef gripper het volgende:
" hou zou je het vinden als ik mijn niet langer door de wetten van de waartekracht geplaagde zwellichaam in jouw fibromusculaire en goed gelubriceerde buis met gelaagd epitheel zou inbrengen? "
en er zijn nog drie delen op die site.quote:op dinsdag 13 december 2005 17:35 schreef the_ed het volgende:
niet echt wetenschap, per se, maar ik moest toch hier aan denken; http://www.bbspot.com/new(...)pick_up_lines_4.html
zal wel een typo zijn: zwaartekracht.quote:op dinsdag 13 december 2005 18:56 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
de waartekracht? die is mooi
lach maar, ik krijg mooi de nobelprijs voor het ontdekken van dit eeuwenlang geheimgebleven fenomeenquote:op dinsdag 13 december 2005 18:56 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
de waartekracht? die is mooi
hm ik denk dat ik het toch maar niet ga proberen. denk niet dat alle vrouwen er even goed op zouden reageren...quote:op dinsdag 13 december 2005 17:15 schreef lupa_solitaria het volgende:
dat weet ik wel zeker. ik ben op dat gebied niet 'gemiddeld.quote:op woensdag 14 december 2005 09:57 schreef cyber_rebel het volgende:
hm ik denk dat ik het toch maar niet ga proberen. denk niet dat alle vrouwen er even goed op zouden reageren...
you're more mean than average?quote:op woensdag 14 december 2005 10:24 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker. ik ben op dat gebied niet 'gemiddeld.
filosofie wetenschap?quote:
en in dezelfde categorie (alleen te gebruiken bij wat dikkere mensen):quote:op zaterdag 10 december 2005 18:52 schreef thabit het volgende:
wat is het karakteristiek van jouw lichaam?
toch zijn er heden ten dage, of eigenlijk de afgelopen hele eeuw al kritieken dat de huidige filosofie weinig wetenschappelijk meer bezig is.quote:op woensdag 14 december 2005 19:22 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
de wetenschap is zelfs voortgekomen uit de filosofie.
niet perse. bepaalde eigenschappen van objecten worden gewoon gemeten en behoren ook tot de wetenschap. de verbanden tussen die eigenschappen worden eerst gezien vanuit de filosofie (verbanden beredeneerd) en daarna komt de wetenschap die die filosofie volgt. dan praten we echter al over de consequenties die de eigenschappen met zich meebrengen.quote:op woensdag 14 december 2005 19:22 schreef lupa_solitaria het volgende:
de wetenschap is zelfs voortgekomen uit de filosofie.
bedoel je flagel voortgestuwde gametenquote:op zondag 18 december 2005 23:48 schreef superweber het volgende:
"ik heb wat flagellen met de helft van mijn erfelijk materiaal teveel. wil jij wat van mij overnemen??"
ook een goede optie...quote:op maandag 19 december 2005 10:54 schreef bosbeetle het volgende:
[..]
bedoel je flagel voortgestuwde gameten
zullen we onze haploiden teder samensmelten tot diploiden.quote:op zondag 18 december 2005 23:48 schreef superweber het volgende:
"ik heb wat flagellen met de helft van mijn erfelijk materiaal teveel. wil jij wat van mij overnemen??"
maar zeg eens wolfje, is jouw lichaam perfect?quote:op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef wolfje het volgende:
[..]
en in dezelfde categorie (alleen te gebruiken bij wat dikkere mensen):
"wat is je grondlichaam?"
voorts:
"ben je zelf-orthogonaal?"
"ik wou dat ik jouw integraal was, want dan was ik de ruimte onder al jouw curven"quote:op zaterdag 10 december 2005 20:30 schreef quarks het volgende:
"are you a deriveable function? because i'd like to be tangent to your curves!"
quote:op woensdag 21 december 2005 15:16 schreef dutchman77 het volgende:
zullen we jouw resonantiefrequentie eens bepalen?
quote:op woensdag 21 december 2005 15:43 schreef corc het volgende:
[..]
"ik wou dat ik jouw integraal was, want dan was ik de ruimte onder al jouw curven"
niet wetenschappelijk genoeg.quote:op woensdag 21 december 2005 15:51 schreef pietverdriet het volgende:
neuken?
wat doen heteros toch moeilijk
maar hij'b wel gelijkquote:op woensdag 21 december 2005 16:50 schreef lupa_solitaria het volgende:
niet wetenschappelijk genoeg.
ik zie jou nog niet in een kroeg op iemand afstappen en gewoon "hoi. neuken?" zeggen.quote:
nee, maar hij heeft dan ook eenquote:op woensdag 21 december 2005 16:56 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ik zie jou nog niet in een kroeg op iemand afstappen en gewoon "hoi. neuken?" zeggen.of vergis ik me nu in je?
nee, ik zuip mezelf half lam, leun strategisch tegen de juiste persoon aan en sta er 3 minuten later heftig mee te zoenen. dát is mijn strategiequote:op woensdag 21 december 2005 16:56 schreef lupa_solitaria het volgende:
ik zie jou nog niet in een kroeg op iemand afstappen en gewoon "hoi. neuken?" zeggen.of vergis ik me nu in je?
erg wetenschappelijk dus!quote:op woensdag 21 december 2005 17:01 schreef doffy het volgende:
[..]
nee, ik zuip mezelf half lam, leun strategisch tegen de juiste persoon aan en sta er 3 minuten later heftig mee te zoenen. dát is mijn strategie
ok, dat is één keer gebeurd![]()
dus in mijn geval is het meer de biochemie die mij een handje helpt
ik had vroeger dezelfde strategie.quote:op woensdag 21 december 2005 17:01 schreef doffy het volgende:
nee, ik zuip mezelf half lam, leun strategisch tegen de juiste persoon aan en sta er 3 minuten later heftig mee te zoenen. dát is mijn strategie
het gaat nog wel een tijdje aankloten worden voordat ik zoiets ook maar durf te zeggen. dat ff terzijde.quote:op woensdag 14 december 2005 10:24 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker. ik ben op dat gebied niet 'gemiddeld.
da's mij nuchter al een paar keer overkomen. ik moet alleen 5 uur in het cafe staan voordat ik er een beetje ontspannen sta.quote:op woensdag 21 december 2005 17:01 schreef doffy het volgende:
[..]
taal, beste vriend, is wel degelijk een wetenschap en laat het door jou zo geliefde wiskunde op een aantal vlakken ver achter zich.quote:op maandag 12 december 2005 16:30 schreef thabit het volgende:
[..]
kom op zeg, alles wat geen beta is, is toch ook geen wetenschap. of vind jij boter kaas en eieren een denksport?
quote:op woensdag 21 december 2005 15:54 schreef corc het volgende:
vind jij 69 ook zo heerlijk? fantastisch toch, dat je om het kwadraat en de derdemacht te schrijven alle getallen van 0 tot 9 eenmaal nodig hebt?
omdat hier de wetenschappers komen.quote:op vrijdag 30 december 2005 15:06 schreef heatseeker het volgende:
waarom staat deze niet in onz?
quote:op vrijdag 20 januari 2006 18:52 schreef serendips het volgende:
hee, nu we hier zo bezig zijn de sociale cohesie te stimuleren, zou ik jou willen vragen om met mij de man-vrouw interactie empirisch te toetsen...
wel met een behoorlijk dicht kristalrooster neem ik aanquote:op vrijdag 20 januari 2006 21:37 schreef star_gazer het volgende:
"dus je wilt een sierraad met koolstof?"
graag met tetraedrische structuurquote:op vrijdag 20 januari 2006 21:41 schreef bosbeetle het volgende:
[..]
wel met een behoorlijk dicht kristalrooster neem ik aan
idd, praten moet je ook alleen doen om de vrouw lang genoeg bezig te houden om haar in te pakken met je non-verbale kunsten.quote:op zaterdag 31 december 2005 01:32 schreef nietszeggendwezentje het volgende:
uit onderzoek blijkt dat praten minder dan 25% van onze communicatie beslaat. dus het zou veel efficienter zijn als we ophouden met praten en gewoon ons lichaam wat intenser met elkaar laten comminiceren.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |