quote:op zaterdag 10 december 2005 18:15 schreef pool het volgende:volgens de wilsvertrouwensleer heb ik er vertrouwen in dat jij wel wil.
quote:op zaterdag 10 december 2005 15:08 schreef atuin-hek het volgende:
"jouw ogen genereren een erg plesant spectra aan electromagnetische golven"
dat kan korter:quote:op maandag 12 december 2005 11:25 schreef bosbeetle het volgende:
als jij de template bent en ik de primer laten we dan hybridiseren en dan zul je de elongatie zien
* quarks wil wel even onderling krachtvoerende deeltjes uitwisselenquote:op maandag 12 december 2005 12:14 schreef bensel het volgende:
open en neer.. op en neer.. de quarks, bedoel ik dan he.. of wil jij ook?
quote:op maandag 12 december 2005 12:04 schreef de-oneven-2 het volgende:
me proton, you elektron.
kom maar op met je kuntzinnige openingszinnenquote:op maandag 12 december 2005 12:32 schreef cynic het volgende:
wat een slecht topic weer, gaat alleen maar over natuurwetenschappen....
stelletje beta's...
je doet je naam wel eer aan he...quote:op maandag 12 december 2005 12:32 schreef cynic het volgende:
stelletje beta's...
kom op zeg, alles wat geen beta is, is toch ook geen wetenschap. of vind jij boter kaas en eieren een denksport?quote:op maandag 12 december 2005 12:32 schreef cynic het volgende:
stelletje beta's...
quote:op maandag 12 december 2005 16:34 schreef quarks het volgende:
ik was bijna deze vergeten - uit "a beautiful mind":
john nash: i don't exactly know what i am required to say in order for you to have intercourse with me. but could we assume that i said all that. i mean essentially we are talking about fluid exchange right? so could we go just straight to the sex.
nooit van filosofie gehoord?quote:op maandag 12 december 2005 16:30 schreef thabit het volgende:
[..]
kom op zeg, alles wat geen beta is, is toch ook geen wetenschap. of vind jij boter kaas en eieren een denksport?
bedenk er dan zelf eentje.quote:op maandag 12 december 2005 12:32 schreef cynic het volgende:
stelletje beta's...
de rest is geen wetenschapquote:op maandag 12 december 2005 12:32 schreef cynic het volgende:
stelletje beta's...
nou vertel, wat zijn de nieuwste theoriën en ontwikkelingen op het gebied van notarieel recht? (slechte openingszin).quote:op maandag 12 december 2005 12:32 schreef cynic het volgende:
stelletje beta's...
nee die andere zijn allemaal briljantquote:op dinsdag 13 december 2005 08:45 schreef tybris het volgende:
[..]
nou vertel, wat zijn de nieuwste theoriën en ontwikkelingen op het gebied van notarieel recht? (slechte openingszin).
even serieus: ik zou er als een blok voor vallen.quote:op maandag 12 december 2005 16:34 schreef quarks het volgende:
ik was bijna deze vergeten - uit "a beautiful mind":
john nash: i don't exactly know what i am required to say in order for you to have intercourse with me. but could we assume that i said all that. i mean essentially we are talking about fluid exchange right? so could we go just straight to the sex.
ook als je zo een vreemd persoon als john nash voor je had staan?quote:op dinsdag 13 december 2005 17:15 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
even serieus: ik zou er als een blok voor vallen.
ja, sterker nog, ik vond hem in de film (in het begin dan) erg aantrekkelijk qua karakter e.d. misschien heb ik een vreemde smaak.quote:op dinsdag 13 december 2005 17:21 schreef quarks het volgende:
ook als je zo een vreemd persoon als john nash voor je had staan?
hielp russel crowe je daar ook niet een beetje mee.quote:op dinsdag 13 december 2005 17:22 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ja, sterker nog, ik vond hem in de film (in het begin dan) erg aantrekkelijk qua karakter e.d. misschien heb ik een vreemde smaak.
nee, want ik vind russell crowe niet echt een aantrekkelijke man. het ging me om zijn persoonlijkheid. al is die vast niet werkelijkheidsgetrouw in de film.quote:op dinsdag 13 december 2005 17:28 schreef quarks het volgende:
hielp russel crowe je daar ook niet een beetje mee.
quote:op dinsdag 13 december 2005 17:15 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
even serieus: ik zou er als een blok voor vallen.
nee, het is een beetje een driftkikker.quote:op dinsdag 13 december 2005 17:29 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
nee, want ik vind russell crowe niet echt een aantrekkelijke man. het ging me om zijn persoonlijkheid. al is die vast niet werkelijkheidsgetrouw in de film.
quote:op zaterdag 10 december 2005 18:15 schreef pool het volgende:wil jij mijn maagdelijkheid falsificeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |