de waartekracht? die is mooiquote:op dinsdag 13 december 2005 17:39 schreef gripper het volgende:
" hou zou je het vinden als ik mijn niet langer door de wetten van de waartekracht geplaagde zwellichaam in jouw fibromusculaire en goed gelubriceerde buis met gelaagd epitheel zou inbrengen? "
en er zijn nog drie delen op die site.quote:op dinsdag 13 december 2005 17:35 schreef the_ed het volgende:
niet echt wetenschap, per se, maar ik moest toch hier aan denken; http://www.bbspot.com/new(...)pick_up_lines_4.html
zal wel een typo zijn: zwaartekracht.quote:op dinsdag 13 december 2005 18:56 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
de waartekracht? die is mooi
lach maar, ik krijg mooi de nobelprijs voor het ontdekken van dit eeuwenlang geheimgebleven fenomeenquote:op dinsdag 13 december 2005 18:56 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
de waartekracht? die is mooi
hm ik denk dat ik het toch maar niet ga proberen. denk niet dat alle vrouwen er even goed op zouden reageren...quote:op dinsdag 13 december 2005 17:15 schreef lupa_solitaria het volgende:
even serieus: ik zou er als een blok voor vallen.
dat weet ik wel zeker. ik ben op dat gebied niet 'gemiddeld.quote:op woensdag 14 december 2005 09:57 schreef cyber_rebel het volgende:
hm ik denk dat ik het toch maar niet ga proberen. denk niet dat alle vrouwen er even goed op zouden reageren...
you're more mean than average?quote:op woensdag 14 december 2005 10:24 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker. ik ben op dat gebied niet 'gemiddeld.
filosofie wetenschap?quote:
en in dezelfde categorie (alleen te gebruiken bij wat dikkere mensen):quote:op zaterdag 10 december 2005 18:52 schreef thabit het volgende:
wat is het karakteristiek van jouw lichaam?
toch zijn er heden ten dage, of eigenlijk de afgelopen hele eeuw al kritieken dat de huidige filosofie weinig wetenschappelijk meer bezig is.quote:op woensdag 14 december 2005 19:22 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
de wetenschap is zelfs voortgekomen uit de filosofie.
niet perse. bepaalde eigenschappen van objecten worden gewoon gemeten en behoren ook tot de wetenschap. de verbanden tussen die eigenschappen worden eerst gezien vanuit de filosofie (verbanden beredeneerd) en daarna komt de wetenschap die die filosofie volgt. dan praten we echter al over de consequenties die de eigenschappen met zich meebrengen.quote:op woensdag 14 december 2005 19:22 schreef lupa_solitaria het volgende:
de wetenschap is zelfs voortgekomen uit de filosofie.
bedoel je flagel voortgestuwde gametenquote:op zondag 18 december 2005 23:48 schreef superweber het volgende:
"ik heb wat flagellen met de helft van mijn erfelijk materiaal teveel. wil jij wat van mij overnemen??"
ook een goede optie...quote:op maandag 19 december 2005 10:54 schreef bosbeetle het volgende:
[..]
bedoel je flagel voortgestuwde gameten
zullen we onze haploiden teder samensmelten tot diploiden.quote:op zondag 18 december 2005 23:48 schreef superweber het volgende:
"ik heb wat flagellen met de helft van mijn erfelijk materiaal teveel. wil jij wat van mij overnemen??"
maar zeg eens wolfje, is jouw lichaam perfect?quote:op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef wolfje het volgende:
[..]
en in dezelfde categorie (alleen te gebruiken bij wat dikkere mensen):
"wat is je grondlichaam?"
voorts:
"ben je zelf-orthogonaal?"
"ik wou dat ik jouw integraal was, want dan was ik de ruimte onder al jouw curven"quote:op zaterdag 10 december 2005 20:30 schreef quarks het volgende:
"are you a deriveable function? because i'd like to be tangent to your curves!"
quote:op woensdag 21 december 2005 15:16 schreef dutchman77 het volgende:
zullen we jouw resonantiefrequentie eens bepalen?
quote:op woensdag 21 december 2005 15:43 schreef corc het volgende:
[..]
"ik wou dat ik jouw integraal was, want dan was ik de ruimte onder al jouw curven"
niet wetenschappelijk genoeg.quote:op woensdag 21 december 2005 15:51 schreef pietverdriet het volgende:
neuken?
wat doen heteros toch moeilijk
maar hij'b wel gelijkquote:op woensdag 21 december 2005 16:50 schreef lupa_solitaria het volgende:
niet wetenschappelijk genoeg.
ik zie jou nog niet in een kroeg op iemand afstappen en gewoon "hoi. neuken?" zeggen.quote:
nee, maar hij heeft dan ook eenquote:op woensdag 21 december 2005 16:56 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
ik zie jou nog niet in een kroeg op iemand afstappen en gewoon "hoi. neuken?" zeggen.of vergis ik me nu in je?
nee, ik zuip mezelf half lam, leun strategisch tegen de juiste persoon aan en sta er 3 minuten later heftig mee te zoenen. dát is mijn strategiequote:op woensdag 21 december 2005 16:56 schreef lupa_solitaria het volgende:
ik zie jou nog niet in een kroeg op iemand afstappen en gewoon "hoi. neuken?" zeggen.of vergis ik me nu in je?
erg wetenschappelijk dus!quote:op woensdag 21 december 2005 17:01 schreef doffy het volgende:
[..]
nee, ik zuip mezelf half lam, leun strategisch tegen de juiste persoon aan en sta er 3 minuten later heftig mee te zoenen. dát is mijn strategie
ok, dat is één keer gebeurd![]()
dus in mijn geval is het meer de biochemie die mij een handje helpt
ik had vroeger dezelfde strategie.quote:op woensdag 21 december 2005 17:01 schreef doffy het volgende:
nee, ik zuip mezelf half lam, leun strategisch tegen de juiste persoon aan en sta er 3 minuten later heftig mee te zoenen. dát is mijn strategie
het gaat nog wel een tijdje aankloten worden voordat ik zoiets ook maar durf te zeggen. dat ff terzijde.quote:op woensdag 14 december 2005 10:24 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker. ik ben op dat gebied niet 'gemiddeld.
da's mij nuchter al een paar keer overkomen. ik moet alleen 5 uur in het cafe staan voordat ik er een beetje ontspannen sta.quote:op woensdag 21 december 2005 17:01 schreef doffy het volgende:
[..]
taal, beste vriend, is wel degelijk een wetenschap en laat het door jou zo geliefde wiskunde op een aantal vlakken ver achter zich.quote:op maandag 12 december 2005 16:30 schreef thabit het volgende:
[..]
kom op zeg, alles wat geen beta is, is toch ook geen wetenschap. of vind jij boter kaas en eieren een denksport?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |