dat zou w at zijnquote:op zaterdag 10 december 2005 10:50 schreef market_garden het volgende:
met uitzondering van het overlijden van ramses, eensch!
ik denk dat verdonk er komend jaar nog mee ophoudt...
quote:op maandag 12 december 2005 22:06 schreef metro2005 het volgende:
- alles wordt duurder volgend jaar
- natuurrampen zullen erger worden
- we zullen nog meer rellen krijgen
- kabinet komt ten val
ik denk ik ben vrij negatief maar ik zie dat er meer dat hebben hier
nee fout, 14 mei.quote:op maandag 12 december 2005 23:39 schreef sasser het volgende:
09 mei onthoud die datum...
ik zet in op baaj. maar alleen niet allemaal in 2006. eerder tussen 2006 en 2010.quote:op zaterdag 10 december 2005 10:55 schreef baajguardian het volgende:
-atoomaanval op israel door iran , israel slaat terug met restanten
-america grijpt in maar word geblokeerd met een overmacht van china
- rusland sluit een overeenkomst met china en word bondgenoot
- europa blijft neutraal
-hittegolf in zomer veel doden door droogte
-hevige stormen en sneeuwval in winter , meer dan eens komt het complete wegennet vast te staan
-ratzinger overlijd plots en een nieuwe paus word aangesteld
-peter r de vries gaat de verkiezingen in om premier te worden
-aanslag op bush laat hem aftreden en fema neemt controle over
-arnold swarschenegger schrijft zich in als presidentskandidaat
we zullen zien...quote:
dat gebeurde dus iets te vroegquote:op zaterdag 10 december 2005 10:31 schreef thomasberge het volgende:
bijna traditiegetrouw gaan we nu ook aan de vooravond van 2006 onze voorspellende gevoelens gebruiken om te doorzien wat ons in 2006 te wachten staat.
doe hier je voorspellingen!
ts begint:
- de positie van de vs in de wereld komt steeds meer onder druk te staan. de amerikaanse opinie twijfelt over het doorzetten van de missie in irak; crisis binnen de amerikaanse regering.
- aanslag op bush, maar hij overleeft het. amerika verder in rep en roer.
- bin laden wordt gepakt
- ramses shaffy zal overlijden
- barney pakt voor de vierde keer de lakeside titel
- het nederlands elftal weet bij het wk de halve finales te bereiken, maar worden uitgeschakeld.
- hiddink zorgt met australië voor een sensatie, maar moet het in de finale afleggen.
- het wk zal overschaduwt worden door terroristische dreiging.
- de lpf schuift marco pastors naar voren als lijsttrekker.
- een bekend politicus zal onverwacht overlijden, niet door een aanslag.
- ajax weet onverwachts de halve finale van de champions league te bereiken
- psv landskampioen, ajax pakt knvb-beker
- geert wilders hangt politieke ambities aan de wilgen, evenals peter r de vries.
- een mooie zomer, een echte hittegolf.
dat soort reacties probeert hij juist uit te lokkenquote:op zaterdag 17 december 2005 16:48 schreef neophythe het volgende:
[..]
want...wat zal er gebeuren ?
atoompjes ? :/
alles wat je voor 2005 plande en niet uitkwam?quote:op woensdag 28 december 2005 23:27 schreef kanjer het volgende:
en hier is de mijne dan,
ik zie het volgende gebeuren in 20056
...
fixed!quote:op woensdag 28 december 2005 23:32 schreef japydooge het volgende:
[..]
alles wat je voor 2005 plande en niet uitkwam?vergeet trouwens niet het jaar te veranderen
ik kan je nu al zeggen dat deze niet waar zal worden! of kun jij mij nu al zeggen dat alle mannelijke vogels ineens in vrouwelijke veranderen?quote:op zaterdag 10 december 2005 18:52 schreef dromenvanger het volgende:
in mei leggen alle vogels een ei.
ik voorspel dat kanjer dan zo weinig users overhoudt dat ie erop moet toeleggenquote:op donderdag 29 december 2005 09:59 schreef kanjer het volgende:
kanjer doet nog een toevoeging.
"zag" ineens dat kanjer de staatsloterij jackpot wint, koopt dus in 2006 een lamborghini, een rr phantom en een hummer voor de hond.
kanjer koopt ook fok! op en maakt daar een paysite van, iedereen die op fok! wil moet 100 euro per jaar betalen zodat kanjer nog rijker word.
8 mei. ik krijg heel beslist 8 mei door.quote:op maandag 12 december 2005 23:39 schreef sasser het volgende:
09 mei onthoud die datum...
en dat weet je omdat? (ben heel nieuwsgierig)quote:op woensdag 4 januari 2006 20:05 schreef zwoerd het volgende:
het enige wat ik weet is dat er op 13 mei iets staat te gebeuren, aanslag, natuurramp oid.
ja dr zal dan vast wel ergens ter wereld iets gebeuren.quote:op woensdag 4 januari 2006 20:05 schreef zwoerd het volgende:
het enige wat ik weet is dat er op 13 mei iets staat te gebeuren, aanslag, natuurramp oid.
iets groots, a la 11 september, het kan ook 4 mei zijn, ik denk ik post het hier ff om te voorkomen dat ik straks niet wordt geloofd als ik zeg dat ik het voorspeld hebquote:op woensdag 4 januari 2006 20:10 schreef eveli het volgende:
[..]
ja dr zal dan vast wel ergens ter wereld iets gebeuren.![]()
quote:op woensdag 4 januari 2006 20:25 schreef eveli het volgende:
gewoon een sterk voorgevoel bij die data?
quote:op donderdag 5 januari 2006 09:03 schreef choas het volgende:
niemand iets over charon gezegd ?
dat lijkt me wel heel vergezocht!quote:op donderdag 5 januari 2006 09:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hij gaat vast dood aan een hersenbloeding
ja he! nou.... ik zal hem wat afzwakken... hij kan door die hersenbloeding vast niet meer functioneren als president. er moet dus een plaatsvervanger komen.quote:
in de op:quote:op donderdag 5 januari 2006 09:03 schreef choas het volgende:
niemand iets over charon gezegd ?
voorlopig is sharon echter nog niet dood ...quote:op zaterdag 10 december 2005 10:31 schreef thomasberge het volgende:
- een bekend politicus zal onverwacht overlijden, niet door een aanslag.
oh nee he, zeg me dat het niet waar is......quote:op woensdag 4 januari 2006 20:05 schreef zwoerd het volgende:
tis wel een hulpmiddel in de zin dat je soms aan het denken wordt gezet over andere zienswijzen en mogelijkheden.quote:op zaterdag 7 januari 2006 15:30 schreef the_psyraisor het volgende:
2006 moet voor mij het ultieme jaar van bewustwording gaan worden. ook wil ik ditjaar volledig met mijzelf in bvalans gaan komen. er staat mij dus een hoop spirituele verdieping te wachten. daarbij is dit forum misschien een leuk hulpmiddeltje.ik hoop het tenminste...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |